Muita nuoria toista odottavia?

  • Viestiketjun aloittaja tyttö91
  • Ensimmäinen viesti
tytteli80
Mllä okeudella lutkabussi täällä herjaa toisia \|O Kuule me "vanhukset" taidetaan sitten vaan olla kateellisia kun nuorilla tärppää vinhaan ja meillä ei sit millään :p :p Et onnea vaan nuorille äideille ja olkaa onnellisia että olette saanneet lapsia..minulle itselleni niitä ei olla suotu ei nuorena eilä nyt vanhempanakaan...ja vikkaa ei kuulema ole
 
tyttö-93
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2006 klo 11:06 tyttö91 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.02.2006 klo 12:39 Mammeli kirjoitti:
Ja siis itse olet minkä ikäinen?
olen 14, täytän kuukautta ennen toisen lapsen syntymää 15.
Eli olet alkanut odottaan ensimmäistäsi 12 vuotiaana =) =)

Täällä muuten toimii paljon parermmin provot vaik imetyksestä,tai abortista.Että jos kokeilet niillä aiheilla ens kerralla :hug:
 
tyttö91
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2006 klo 11:21 tyttö-93 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2006 klo 11:06 tyttö91 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.02.2006 klo 12:39 Mammeli kirjoitti:
Ja siis itse olet minkä ikäinen?
olen 14, täytän kuukautta ennen toisen lapsen syntymää 15.
Eli olet alkanut odottaan ensimmäistäsi 12 vuotiaana =) =)

Täällä muuten toimii paljon parermmin provot vaik imetyksestä,tai abortista.Että jos kokeilet niillä aiheilla ens kerralla :hug:
niin olen. neitsyyden menetin 11-v . et ihmettelisi yhtään jos tietäisit perhetaustamme..
 
tyttö-93
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2006 klo 11:34 tyttö91 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2006 klo 11:21 tyttö-93 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2006 klo 11:06 tyttö91 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.02.2006 klo 12:39 Mammeli kirjoitti:
Ja siis itse olet minkä ikäinen?
olen 14, täytän kuukautta ennen toisen lapsen syntymää 15.
Eli olet alkanut odottaan ensimmäistäsi 12 vuotiaana =) =)

Täällä muuten toimii paljon parermmin provot vaik imetyksestä,tai abortista.Että jos kokeilet niillä aiheilla ens kerralla :hug:
niin olen. neitsyyden menetin 11-v . et ihmettelisi yhtään jos tietäisit perhetaustamme..
Joo ja mä olen jeesus :)
Tänne päätit sitten tulla tuon kaiken kertomaan?
 
tyttö-93
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2006 klo 11:44 tyttö91 kirjoitti:
En tullut kertomaan mitään. Kyselin vain onko muita nuoria toista odottavia, mutta ei ilmeisesti. En ala täällä riiteleen, olen kypsä ikäisekseni ja hyvä äiti. :D
No hyvä hyvä :flower:
 
Jos tarinasi on tosi niin onneksi olkoon ja älä välitä ihmisistä joilla ei ole parempaa tekemistä kuin solvata toisia!!! Osoitat olevasi kypsä juuri siten ettet vastaa näiden "ylikypsien" ihmisten solvauksiin.

Itseäni harmittaa vietävästi että tulin rskaaksi vasta 17 vuotiaana sillä nyt 19 vuotiaana tuntuu olevan aukko elämässä ei tiedä opsikellakko vai mennäkkö töihin kun mies kinuaa lisää lapsia.
 
Jos tarinasi on tosi niin onneksi olkoon ja älä välitä ihmisistä joilla ei ole parempaa tekemistä kuin solvata toisia!!! Osoitat olevasi kypsä juuri siten ettet vastaa näiden "ylikypsien" ihmisten solvauksiin.

Itseäni harmittaa vietävästi että tulin rskaaksi vasta 17 vuotiaana sillä nyt 19 vuotiaana tuntuu olevan aukko elämässä ei tiedä opsikellakko vai mennäkkö töihin kun mies kinuaa lisää lapsia.
 
Äiti 20vee
Jos tarinasi on tosi niin onneksi olkoon ja älä välitä ihmisistä joilla ei ole parempaa tekemistä kuin solvata toisia!!! Osoitat olevasi kypsä juuri siten ettet vastaa näiden "ylikypsien" ihmisten solvauksiin.

Itseäni harmittaa vietävästi että sain esikoiseni vasta 18 vuotiaana sillä nyt tuntuu olevan aukko elämässä ei tiedä opiskellakko vai mennäkkö töihin vaiko lisää lapsia. Mieskin on jo 24 eli periaatteessa nuorehko vielä mutta tuntuu silti että alkaa olla liian vanha isäksi kun tahtoo työnteko ja yrityksen johtaminen kiinnostaa enemmän. Olisin halunnut 3 lasta 21 vuotiaaksi mennessä mutta enää ei ehdi. Tunnen olevani vanha.

Tärkeintä on että olet hyvä äiti ikään katsomatta eli annat lapsellsei vain parasta. Lue tarpeeksi tietoa lasten kasvatuksesta!!!!! Valitettavasti tiedän valtavasti yli 30 äitejä joilla on täysin väärää ja vanhentunutta tietoa lasten hoidosta. Kaikki eivät pese edes lapsensa hampaita joka aamu ja ilta.

Alle 14 vuotiaita äitejä en tunne mutta neitsyyden menettämisikä on laskenut hurjasti 12-13 vuotiaana seksi on jo ihan yleistä etenkin viikonloppusin "sytkärinkaasuimppaus"bileissä.

Onnea ja jaksamista!!!!! ! :hug:
 
ho hohh
:LOL: kyllä on maailmankirjat menneet sekasi jos tosiaan 11-12vuotiaana aletaan lapsia tekemään eikä riitä jos yx vahinko sattunu nii toistetaan sama...hoooh ei riitä järki,voiko tää olla totta??
eihän nyt niin nuorena voi olla mitenkään elämässä perhe etusijalla?siis että äidiksi niin nuorena ja suuri vastuu edessä ku itse vielä aivan lapsi! :eek: kyl on kummallista....en usko millään että tämä vois olla totta....ei ei eiii!en nyt tarkoita pilkata,mut vaikka kuinka ihmiset kehittyy eri tahtiin ja joku on kypsä ennemmin ku joku niin tuo ikä on vielä niin nuori että ei.....luulis oppivan ehkäsyä käyttämään,jos yhen lapsen maailmaan pyöräyttäny!siinä on saanu jo tarpeex huomata mitä lapsen kasvatus on oikeesti ja kuinka työlästä se on!
 
noniin
Siis tosi törkeetä tekstiä täälä jauhetaan.14-vuotias voi olla parempi äiti kuin joku 30-vuotias!!En minäkään ymmärrä eetä 14vee tullaan raskaaks,sillon ei sellasia touhuja ees pitäs viä ajatella,mut elämä on.
 
jaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2006 klo 15:46 noniin kirjoitti:
Siis tosi törkeetä tekstiä täälä jauhetaan.14-vuotias voi olla parempi äiti kuin joku 30-vuotias!!En minäkään ymmärrä eetä 14vee tullaan raskaaks,sillon ei sellasia touhuja ees pitäs viä ajatella,mut elämä on.
Tämä ap väittää saaneensa ensimmäisensä sinä vuonna kun on täyttänyt 13.Niin että raskaaksi 12 veenä.

Ja perhe taustat on mitä on,niin ei tuon ikäisten vielä anneta ihan yksikseen lapsesta huolehtii,kun itsekkin on ollut viel täys lapsi kun on esikkonsa saanut.

Kyllä siinä ja huostaan otetaan,tai johonkin perhekotiin,josta pääsee sitten pois kun täyttää 18.

Mutta jokainen uskokoot mitä haluaa :whistle: :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2006 klo 17:11 jaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2006 klo 15:46 noniin kirjoitti:
Siis tosi törkeetä tekstiä täälä jauhetaan.14-vuotias voi olla parempi äiti kuin joku 30-vuotias!!En minäkään ymmärrä eetä 14vee tullaan raskaaks,sillon ei sellasia touhuja ees pitäs viä ajatella,mut elämä on.
Tämä ap väittää saaneensa ensimmäisensä sinä vuonna kun on täyttänyt 13.Niin että raskaaksi 12 veenä.

Ja perhe taustat on mitä on,niin ei tuon ikäisten vielä anneta ihan yksikseen lapsesta huolehtii,kun itsekkin on ollut viel täys lapsi kun on esikkonsa saanut.

Kyllä siinä ja huostaan otetaan,tai johonkin perhekotiin,josta pääsee sitten pois kun täyttää 18.

Mutta jokainen uskokoot mitä haluaa :whistle: :whistle:
miks otettais perhekotiin?eiköhän sitä voida muinkin keinoin tukea nuoria äitejä..
 
jaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2006 klo 21:17 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2006 klo 17:11 jaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2006 klo 15:46 noniin kirjoitti:
Siis tosi törkeetä tekstiä täälä jauhetaan.14-vuotias voi olla parempi äiti kuin joku 30-vuotias!!En minäkään ymmärrä eetä 14vee tullaan raskaaks,sillon ei sellasia touhuja ees pitäs viä ajatella,mut elämä on.
Tämä ap väittää saaneensa ensimmäisensä sinä vuonna kun on täyttänyt 13.Niin että raskaaksi 12 veenä.

Ja perhe taustat on mitä on,niin ei tuon ikäisten vielä anneta ihan yksikseen lapsesta huolehtii,kun itsekkin on ollut viel täys lapsi kun on esikkonsa saanut.

Kyllä siinä ja huostaan otetaan,tai johonkin perhekotiin,josta pääsee sitten pois kun täyttää 18.

Mutta jokainen uskokoot mitä haluaa :whistle: :whistle:
miks otettais perhekotiin?eiköhän sitä voida muinkin keinoin tukea nuoria äitejä..
No tuollahan tämä ap,kommentoi että heillä on huonot perhetaustat.

Ja tuon ikäisenä jos lapsen on saanut,niinkuin ap,niin varmasti lapsi ja äiti laitetaan johonki "laitokseen".Kun kotona ei ilmeisesti voi olla.

12 vuotiaana,jos on lapsia alkanut tekemään,niin aika varmaan asioihin puututaan.sen ikäisen ei ainakaan minun mielestän tarvitse tehdä lapsia.
 
tyttö91
Vai että laitokseen? Ihan äitini kanssa asustelemme tytön kanssa. Äiti oli 15-v saadessaan minut ja elänyt itse rietasta elämää.
Meillä käy kodinhoitaja 3krt/viikossa ja oikein hyvin on kaikki mennyt. Olen nähnyt ja kokenut paljon pienestä asti kun äiti eli niin roetasta elämää. Nyt rauhoittunut ja on onnessaan mummu tittelistä, odottaa jo paljon toista lasta syntyväksi.
Ensimmäisen lapsen isä on 22v ja en ole kuullut hänestä yli vuoteen. Kakkosen isä on 18v ja hyvä ystäväni, usein soittelee ja kysyy vointiani ja välillä käy katsomassakin meitä. Lupaa synnytykseenkin tulla mukaan.
Te jotka ette usko niin ei se mitään, en tullutkaan tänne tarinoimaan, vain muita nuoria äitejä moikkaamaan.
 

Yhteistyössä