Hakutulokset

  1. L

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Kyllä tämäkin puhtaalta negalta näyttää valitettavasti.
  2. L

    35+ vauvan odottajat

    Tsemppiä! Toivotaan jotta pieni vielä pysyy masussa. Painoarvio oli n.2,5kg tasan 33+0 ja uusi käynti ens perjantaina. Käynnistys lääkärin mukaan tiedossa hyvissä ajoin, mutta seurataan hyvin kokoa sinne asti. Meillä oli tuon isoimman painoarvio 2,5kg viikon myöhemmin kuin tällä ja silti oli...
  3. L

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Valitettavasti minäkään en näe tässä haamua.
  4. L

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Tää valitettavasti näyttää tämän testin viivanpaikalta. Jospa se siitä vielä kuitenkin plussaksi muuttuisi.
  5. L

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    on siinä jotain, mutta oudon ohut. Tämä kun antaa välillä viivanpaikkaa näkyviin. Onko tää kuva kuivuneesta testistä? Miltä näytti kun testiajan puitteissa?
  6. L

    35+ vauvan odottajat

    Täälläkin menossa rv32+5 tänään. Keskiviikkona äitipolille. Ensimmäinen koko arvio tehdään. Vauvat olleet isoja ja kovin paljon päälle 4kg painavaa en saa synnyttää alateitse aiemman synnytyksen jälkeisen trauman vuoksi. Sokerirasituksessa en taaskaan jäänyt kiinni, mutta koti mittauksilla on...
  7. L

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Väärässä paikkaa näen tuollaisen oudon viivan myös. Siinä mihin sen viivan pitäisi tulla en valitettavasti näe mitään.
  8. L

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Kannattaa vielä jatkaa testailua. Ovis testissä positiivinen on yleensä yhtä vahva kuin kontrolli tai vahvempi. Toki hyvin yksilöllistä, mutta hyvin tummunut jo tuosta sinun aiemmasta.
  9. L

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    tässä mun ensimmäinen haamulainen tästä odotuksesta. Juuri ja juuri näkyy. eli hyvin voi olla myös plussan alku. https://aijaa.com/ogsDSm
  10. L

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Tuollaisella viivalla testaisin vielä jollain muulla testillä. Voi olla myös plussa kyseessä. Itselle tuo testi antanut niin monta väärää plussaa, jotta hieman skeptinen koko tikun suhteen. Mutta sitten kun on ollut oikea Haalea plussa niin on kyllä muutkin testit näyttänyt jo plussaa. Toivotaan...
  11. L

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    kyllä se on plussa:love:
  12. L

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    voi olla ihan kumpaa vain. Itse saanut tällä törkeää viivanpaikkaa ja sitten taas raskaanakin ollessa tällä testannut ja näyttänyt aluksi ihan samalta. Joten uutta testiä vain, niin näkee lähteekö tummumaan.
  13. L

    35+ vauvan odottajat

    Meillä oli rakenneultra viime viikolla ja siellä kaikki näytti siltä niinkuin piti. Poika sieltä on tulossa :love:Ei jäänyt epäselväksi. On se aina yhtä jännä, miten nämä muistuttaa sisaruksiaan sivuprofiililtaan jo tässä vaiheessa. 4D kuvaa saatiin myös ❤
  14. L

    Onkohan tämä positiivinen testi?

    Hyvältä näyttää! Minulla on ollut aluksi todella haaleita viivoja tuolla testillä (haaleampi kuin sinulla) menkkojen olessa myöhässä ja paksusti voidaan edelleen rv19+. Hyvin yksilöllistä miten testit tummuu. :love:
  15. L

    35+ vauvan odottajat

    Täällä menossa rv18+5. Rakenne ultraan vielä reilu 2 viikkoa. Tekisi mieli mennä yksityiselle ennen joulua, mutta ehkä mä kestän sinne parin viikon päähän. :LOL:Liikkeitä tuntuu jo päivittäin ja maha sen kuin pyöristyy. Kovasti tuo rakenneultra jännittää onko kaikki hyvin. Kyllä tää ikä vain...
  16. L

    Toiveissa vauva 2021

    kyllähän tuossa ylemmässäkin viivan alkua näkyy. Toivotaan että vahvistuu.(y)
  17. L

    35+ vauvan odottajat

    @Shibali täällä kans yksi huono uninen. Ihme kierroksilla käyn koko ajan. Heräilen koko ajan ja sitten vaikea nukahtaa. Päivät menee ihme koomassa. Mä alan olla tähän mitä selvemmin liian vanha :LOL: liikkeitä on alkanut tuntua jo pari viikkoa sitten ja pikkuhiljaa niitä lisääntynyt. Tänään...
  18. L

    Toiveissa vauva 2021

    Nyt on pakko kysyä että mistä?
  19. L

    Toiveissa vauva 2021

    Hyvin samanlainen kuin itsellä oli tässä odotuksessa ensimmäinen pc puikon hailura viiva, hätähousu pinossa syyskuun alulta on kuvakin muistaakseni olemassa. Mä luulin dpo:n olleen matala, mutta Nt ultrassa koko vastasi useamman päivän isompaa eli sen perusteella oli silti jo enemmän dpo päiviä...
  20. L

    Toiveissa vauva 2021

    kyllä se edellinen jo kertoi jotain tällaista! Nyt vahvistumisia!:love:

Yhteistyössä