Hakutulokset

  1. P

    Nytkypylly, ootko täällä???

    :wave:
  2. P

    No niin, nimimerkki vaihdettu =D

    Rakastuin niin paljon Mari Leen esittämään Rahuna Tuhkatriinuun, että vaihdoin sitten nimimerkkiä kun se on niin perin huvittava ja naurettava sana :D (viroa, tarkoittaa Tuhkimoa , hih ) Kuka arvaa kuka entinen oon??? :D :D :D
  3. P

    En tahdo edes ajatella.. meinasin menettää pikkuiseni :(

    Vaikka kuinka kuvittelee vahtivansa hyvin ja vaikka kuinka vieressä seisois, mitä vaan voi tapahtua.. IKINÄ ei kannata luottaa liikaa edes omiin lapsiinsa, jotka kuvittelee tuntevansa kuin omat taskunsa, EI IKINÄ, sen oppisin. Oltiin olohuoneessa, minä mun 2,5 v ja 11 kk ikäiset...
  4. P

    iik, mitähän tästä tulee...

    Laitoin hiusvärin päähän, ostin kaksi purkkia Carnierin hiusväriä, kestoväriä.. Sekoitin ne pullot, kaksi siis ihan täysin samaa numeroa ne värit, toisesta tuli musta seos, toisesta vaalee.. :o No riskillä mennään, katotaan mitä tästä tulee.. :snotty: vaikuttaa jo päässä molemmat...
  5. P

    Voi ei.. tää on niin ihana!! Nyt volymet täysille naiset!!

    Tästä on tehty virolainen versio, kuka tunnistaa??? :D http://www.youtube.com/watch?v=69Hz-0obfG8
  6. P

    Savanna, mä alan olemaan oikeesti jo kade...

    .. kun sun elämässä tapahtuu aina, ja niin paljon :D :D Tuntuu et sulle sattuu ja tapahtuu enemmän viikossa kuin mulle koko vuodessa. Mut kivahan se vaan... :)
  7. P

    Onkos täällä Salon iltatorille menijöitä?

    Meen tänään ekaa kertaa .. onko se sit millainen tapahtuma?
  8. P

    Netti Shoppaajat!

    Mun tarttis löytää häihin sellainen 50-luvun henkinen lila kellohame.. tai mitkä vaan linkit eri nettikauppoihin käy.. nyt on jo hätä.. häihin reilu viikko!!! :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
  9. P

    Tää on ihan luksusta

    tajusin tossa että mä VOIN mennä apteekkiin ja ostaa zyrtekkiä :D 4 vuoteen en oo pystyny niitä syömään ku oon ollu joko raskaana tai imettäny.. jeeeee... nyt saan helpotusta.. Onko muita allerkikkoja?
  10. P

    Miten hei olis? (koskee teitä kaikkia)

    Alettaisko järkkää jotain suuren suurta palstatapaamista jonnekki päin suomea, johon olis koko Suomen palsta mammat tervetulleita? Kun aina noita tapaamisia on alueittain, niin olis kivaa järjestää tapaaminen johon vois kaikki halukkaat tulla. ??? Innostuuko kukaan? (minä en siis olis yksin se...
  11. P

    Mä nyt hehkutan sitä, mitä täällä aiemmin itkin!

    Siis pakko jakaa tämäkin teidän kanssa. Nyt se imetys on loppu! :D viikkoon en ole imettänyt enää!!! Ja poitsu ei ottanut mitään korvaavaakaan tilalle (pulloa yms) .. herää kerran yössä ja nukahtaa uudestaan kun vähän silittelee.. Mut aamut.. ne alkaa aikaisin nyt sitten.. ku ennen...
  12. P

    Oisko tää hyvä? (kuva)

    kampaus kun on kaasona isoissa häissä? =)
  13. P

    Käännyn teidän arvon palstalaisten puoleen ongelmassani..

    2 viikkoa häihin, olen kaasona. Koekampaus perjantaina, mut MIKÄ kampaus??? Olen selaillut nettiä ja ettinyt eri kampauksia.. Mut mitään en oo vielä löytänyt. Linkittäkäähän tähän pinoon kivoja kampauksia, jotka on tarkoitettu PITKILLE hiuksille. Kiitos :flower:
  14. P

    Mun tarvis saada 2 viikossa 3 kiloa pois

    nyt kaikki vinkit kehiin :D |O olen kaaso 2 viikon päästä ja mekon vetskari ei mee kiinni :headwall:
  15. P

    Alkaa mennä hermot ton 5-vuotiaan ruuasta kieltäytymiseen

    :( :( :( :( :( Mitä mä teen.. kun kaikki "on pahaa", mikään "ei maistu", ruokapöydässä menee yli tunti ja vain murusia on hävinnyt lautaselta.. mä alan olla niin neuvoton.. miten ihmeessä ton tytön saa syömään.. kaikki kurkut, viinirypäleet, ja vesimeloni menee tosta vaan, ei...
  16. P

    Onpas outo tilanne

    :D Mies on kavereidensa kanssa jossain viihteellä, ja mä lasten kanssa kotona.. ja siis kun tää tapahtuu nyt toista kertaa meidän yhteiselon aikana :D Oltiin kyllä porukalla mummilassa päivä ja ilta, mut mä tulin sit lasten kaa kotiin ku pikku-väki alkoi väsyä.. Ihan kivaa ja...
  17. P

    Kysymys

    En ymmärrä.. kun täällä on näitä aloituksia, niin mitä tarkoittaa joidenki otsikkojen edessä tuo aukeutunut kirjekuori, ja toisten taas tuo suljettu? Kiitos jos joku valaisee.. :D :flower:
  18. P

    Hei PLIIS kertokaa nyt mulle (imetyksen lopetus)

    En oo nyt maanantain jälkeen imettänyt ja oma olo alkaa olla suht ok, rinnat ei enää meinaa räjähtää, MUTTA rinnoissa on tuolla niinku "syvällä" sellaisia kovia patteja (ilmeisesti kerääntynyttä maitoa) jotka sattuu ihan kamalasti :ashamed: vaikka mitä teen , en saa niitä "patteja"...
  19. P

    mä oon nyt vaan niin iloinen

    :D :D :D :D :D :D Kunhan vaan olen.. pakko kertoa se.. kun aina kerrotaan ku ollaan surullisia, niin nyt kerron että olen iloinen :D Mulla on niinku selkeitä etappeja nyt mun elämälle, ja se jotenki tekee rauhallisen ja hyvän mielen......... ei tarvi murehtia ja miettiä asioita...
  20. P

    Koska maidon tulo loppuu?

    En ole maanantain jälkeen imettänyt ja rinnat on ku Pamela Anderssonilla.. :snotty: riittäis maitoa vaikka pienelle kylälle.... kiinnostais vaan koska se tuotanto hyytyy? En muista.. vaikka 3 imetystä takana.. :/

Yhteistyössä