Hei PLIIS kertokaa nyt mulle (imetyksen lopetus)

En oo nyt maanantain jälkeen imettänyt ja oma olo alkaa olla suht ok, rinnat ei enää meinaa räjähtää, MUTTA rinnoissa on tuolla niinku "syvällä" sellaisia kovia patteja (ilmeisesti kerääntynyttä maitoa) jotka sattuu ihan kamalasti :ashamed: vaikka mitä teen , en saa niitä "patteja" purkautumaan ja maitoa tulemaan pois.. :/ Vinkkejä? pelottaa niin hitosti rintatulehdus, kun meidän kolmosen jälkeen oli niin paha rintatulehdus, että lääkäritki pyöritteli päätään..
 
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
Oletko kokeillut hieman ottaa enimpiä pois rintapumpulla?
olen koittanut.. mut ei vaan "hanat aukee" tuolta syvemmältä... olin eilen kauan lämpimässä suihkussakin ja suihkuttelin rintoja, mut ei - ei auta :/ kai tässä kohta sit taas se tulehdus tulee..
 
vieras
Ethän lopettanu ku seinään tuota imettämmistä? Pikku hiljaa vähentämällä niin tarjontaki alkaa vähenemään sitten. Maitoa kyllä voi valua vielä pitkää kuitenkin lopettamisenkin jälkeen. Mulla tihku 3v kuopuksen jälkeen, olen ollu ku meijeri joten varmaan sen takia.
 
öhöm

itsellä oli kuukausi sitten sama tilanne. särkylääkettä napsin ja käsillä lypsin hieman enimpiä pois. reilussa viikossa helpotti ja maidontulo loppui. huomaa, että lämmin suihku LISÄÄ sitä maidontuloa, eikä vähennä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja öhöm:
itsellä oli kuukausi sitten sama tilanne. särkylääkettä napsin ja käsillä lypsin hieman enimpiä pois. reilussa viikossa helpotti ja maidontulo loppui. huomaa, että lämmin suihku LISÄÄ sitä maidontuloa, eikä vähennä..
ai näinkö on... hui.. mä luulin et se lämmin suihku avais niitä tukkeutumia ja ei pääsis sit mitään tulehdusta tulemaan.

Ja edelliselle: kyllä mä lopetin ihan kuin seinään.. meillä meni ihan hulluksi toi pojan imeminen.. ku ei mikään muu olis kelvannu ku tissi, kaikki ruuatkin olis korvannu tissillä.. ja ikää on melkeen vuosi.
 

Yhteistyössä