Hakutulokset

  1. S

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hei kaikki, minulla jäi kirjoittelu 1. PAS: in jälkeen kokonaan, kun arki oli kiireistä. Haluan nyt kuitenkin tulla kertomaan kuulumisia, kun kerrankin minulla on hyviä uutisia. Tehtiin heti seuraavaan kiertoon 2. PAS (siirto 28.9.) ja tein tämän viikon tiistaina positiivisen raskaustestin. :)...
  2. S

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Mandala, @Sunflower33 ja @rouvaNiisku Hurjasti onnea teille!!! (y) Teidän plussat antaa meille muillekin toivoa. Ymmärrän kyllä sinunkin pointtisi @atvk87. Toivotaan, että nyt puhaltaa kovat plussatuulet palstalla ja sinäkin saat kaksi viivaa testiin. @rouvaNiisku Pakkasessa on vielä kaksi...
  3. S

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitos tsemppeistä @Mandala ja @CherryPie85. Itkuhan tänään pääsi työpaikalla. Työskentelen vielä avokonttorissa. Onneksi pääsin huomaamatta työkaverin huoneeseen ilman, että kukaan tuli vastaan. Työkaveri tietää tilanteen ja sain onneksi siellä koottua itseni kasaan. Pitää kyllä harkita...
  4. S

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Heippa! Kirjoittelin kesällä hieman, mutta sen jälkeen palstailu on jäänyt vähemmälle. Luin eilen uudet kommentit ja onpas täällä tapahtunut paljon. :) Kesällä, kun oli hiljaisempaa. Hurjasti onnea plussanneille ja tervetuloa uudet/palanneet keskustelijat. Pahoittelut kaikille pettyneille...
  5. S

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Täällä vietetään pistely ja jännitystaukoa. Päätettiin miehen kanssa ensimmäisen tuoresiirron jälkeen, että pidetään yksi kierto taukoa. Seuraavista kuukautisista aloitan taas syömään letrozoleita ja uusi yritys pakastetulla alkiolla. Kävin kipujen takia ultrassa ja siellä ei näkynyt onneksi...
  6. S

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Katti75 Olen ollut eilen ja tänään sairaslomalla. Kivut ovat jatkuneet edelleen ja viime yönä alkoi kunnon menkat. :( Ajattelin, että kivut varmaan nyt helpottuu, kun vuoto alkoi, mutta eipäs mennytkään niin. Soitin iltapäivällä klinikalle ja pyysivät tulemaan huomenna ultraan. Toivottavasti...
  7. S

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kolmatta päivää sängyn pohjalla. :( Perjantaina alkoi hirveät alavatsakrampit, jotka jatkuvat edelleen. Eilen tuli koko päivä ruskeaa vuotoa paperilla pyyhkiessä, mutta siteeseen asti ei tullut mitään. Illalla sekin loppui ja ei ole sen jälkeen ollut vuotoa. Sorruin eilen tekemään apteekin...
  8. S

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @dino Kiitos tsemppauksessa. Samaa olen itselleni yrittänyt muistuttaa, että toivo ei ole vielä menetetty. Eilinen oli todella hankala päivä jostain syystä... Tuli vahva tunne, että tämä ei nyt onnistu. Mutta tänään olo on hieman toivekkaampi. :) Meillä jäi pakkaseen kolme alkiota eli tilanne...
  9. S

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hei kaikille! Täällä myös uusi vertaistukea kaipaava selittämättömästä lapsettomuudesta kärsivä. Olen lukenut 2018 viestit tässä viikon aikana ja tänään tuli sellainen olo, että on pakko kirjoittaa tänne. Lasta on yritetty tuloksetta 2,5 vuotta ja alkuvuodesta aloitettiin hoidot yksityisellä. En...

Yhteistyössä