Hakutulokset

  1. M

    kauhea vauvakuume

    Joku täällä pauhasi että 18- vuotias on jo aikuinen. Eiköhän tuo riipu vähän henkilöstä.. Tiedän monta fiksua 18- vuotiasta jotka ovat valmiita vanhemmiksi mutta sitten myös niitä teinejä joista ei ikimaailmassa olisi vielä äidiksi. Meitä on kuulkaas niin moneen junaan...
  2. M

    oisko nuoria äitejä helsingistä!

    heippa :) itse ole 20 vuotta ja poiakni on 1ja 4kk,s-postini on tiina.heino@studioelite.fi. kirjoittakaa jos kiinnostaa,olisi mukava saada uusia tuttavuuksia itselle ja lapselle :) :heart: :)
  3. M

    Perustin kerhon NUORILLE ÄIDEILLE

    \ En pysty lähettämään yv:tä... :/
  4. M

    Pullo pois??

    \ kiitos :heart: :flower: :laugh: yritän jaksaa,pitää kai aloittaa heti huomenna ,jos uskaltaa... :ashamed:
  5. M

    Pullo pois??

    olen miettinyt kyllä sitä että kerrasta poikki... :/ hermoja siinä kyllä tarvitaan ja paljon :) no pitää vaan yrittää :) kiitos :flower: :laugh:
  6. M

    Pullo pois??

    olen yrittänyt mutta ei onnistu,poika piilottaa pulloja ja kun ei saa pulloa äidiltä niin hakee sen minkä on piilottanut ja se on ihan sama onko siellä jotain vai ei...olen ihan hukassa... :/
  7. M

    Pullo pois??

    Toivottavasti joku osaa auttaa :) Minulla on 1v 2kk vanha poika joka on pahasta jäänyt koukkuun tuttipulloon.Poika ei syö kunnolla kiinteää ruokaa,kun on vain pullossa koko ajan kiinni.miten saan sen pullon pois,poika ei syö tuttia?? Olen kysynyt neuvolasta apua mutta sanovat vaan että kyllä se...
  8. M

    Perustin kerhon NUORILLE ÄIDEILLE

    ei ole sen takia kysyin :)
  9. M

    Perustin kerhon NUORILLE ÄIDEILLE

    mä oon kyl nyt ihan pihalla :laugh: mikä on siis salasana =)
  10. M

    Helsinki huhuu!

    nyt on vastatu kummellekkin ja toivottavasti tulee nyt perille :laugh:
  11. M

    Helsinki huhuu!

    heippa :) saitko mun s-postin?? :flower: :attn:
  12. M

    Helsinki huhuu!

    Heippa :) iltselläni on vähän päälle vuoden ikäinen poika .Itse olen kohta 20. me täällä varäjälaaksossa kaivataan seuraa,eli poika leikki seuraa ja minä juttelu seuraa =) olisi myös kiva lähteä lasten kanssa ulos tai ostoksille :) vastaile jos kiinnostaa :saint:
  13. M

    Perustin kerhon NUORILLE ÄIDEILLE

    Lainaus: 15.01.2007 klo 13:22 Karussa kirjoitti Lainaus: 15.01.2007 klo 11:12 Julian mami kirjoitti minä ainakin haluan mukaan kerhoon Minä kanssa, pistinkin jo yytä Mialynille. Nyt sitten odotellaan josko saisin salasanaa... Minä kanssa :)

Yhteistyössä