Pullo pois??

Toivottavasti joku osaa auttaa :) Minulla on 1v 2kk vanha poika joka on pahasta jäänyt koukkuun tuttipulloon.Poika ei syö kunnolla kiinteää ruokaa,kun on vain pullossa koko ajan kiinni.miten saan sen pullon pois,poika ei syö tuttia?? Olen kysynyt neuvolasta apua mutta sanovat vaan että kyllä se sitten unohtuu... :/ kiitos avusta jo :flower: <br><br>
 
vaihda
ihan ensin pullotutti sellaiseen nokkaan. Ota rinnalle käyttöön nokkamuki ja kun sitten tottuu niihin molempiin niin jätät sen itse pullon pois =)

Tämä tepsi meillä
 
hmmm
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2007 klo 20:44 mamma87 kirjoitti:
olen yrittänyt mutta ei onnistu,poika piilottaa pulloja ja kun ei saa pulloa äidiltä niin hakee sen minkä on piilottanut ja se on ihan sama onko siellä jotain vai ei...olen ihan hukassa... :/
Sitten ei auta muu kuin kerrasta poikki, jonkin aikaa huutoa ja paljon hermoja.

Jos on noin sinnikäs tapaus niin tuskin auttaakaan sitten tuo ehdottamani siirtyminen... Nokkamukia kehoitan tarjoamaan aina ja jos ei nyt syö aina kunnolla niin nou hätä, kyllä lapsi sitten syö ja juo kun nälkä ja jano on. Sen ohjeen sain neuvolasta kun pähkäilin samanmoisen asian kanssa. :hug:
 
näin meillä
meillä lensi pullo kerralla pois kun heräsi jo yölläkin juomaan viette kaikki pullot yhdessä roskiin ja sitten nokkamuki tai lasi ja pilli voi mennä noin:viikko kun tottuu ja voi juoda todella vähän mutta ei se siihen kuole!meillä ruokakin alkoi maistumaan kunnolla :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2007 klo 20:51 aivan kirjoitti:
Suosittelen sitä lämmöllä vaikka ei helppoa tule olemaan. Joskus sitä vielä huokaisee kun sen on tehnyt!

Voimia ja hermoja sinulle, ihan aikuisten oikeasti ;)
kiitos :heart: :flower: :LOL: yritän jaksaa,pitää kai aloittaa heti huomenna ,jos uskaltaa... :ashamed:
 

Yhteistyössä