Hakutulokset

1. Kaksiviivaakiitos

Maaliskuiset 2019❤

Heippa, Taidanpa tulla tänne teidän seuraksi. Olen plussannut viime viikonloppuna 4 tikkua ja maanantaina sain ensimmäisen neuvola ajankin elokuun puoleen väliin. Neuvolatäti laskee ajan vielä uudelleen mutta nyt sanoi että LA olisi 31.3 ❤ Tietoni Kaksiviivaakiitos/ LA 31.3./ KOKS / 24 / 1
  2. Kaksiviivaakiitos

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Heippa taas. Hiljennyin viikoksi kun meni fiilikset täysin. Menkat alkoivat samana iltana kun olin just tota tk asiaa kysynyt. Nyt taas uuteen nousuun ja pian testailemaan kun nää menkat näyttäis jo loppuvan. Alan siis taas teijän juttuja seurailemaan ja toivottavasti kohta kans pääsen...
  3. Kaksiviivaakiitos

Kysymys. Ootteko käyneet, tai muuten vain tiedätte asiasta, kuinka nopsaa pääsee verikokeisiin? Jos esim soitan maanantaina että haluan verikokeista testata raskauden, niin pääsenkö sinne heti esim päivystyksestä vai miten se toimii? Ja kuinka nopeasti tulos tulee? Ihan vain mietin jos tulee...
  4. Kaksiviivaakiitos

Ihanaa juhannusta naiset :love: @babygreen juhannuspupuilut kannattaa nyt.(y) @Naturamama itsekin juomisen kanssa pähkäilen. Vaikkakin menkat vasta 2 päivää myöhässä ja dpo 10 tänään mutta silti taidan hillitysti ottaa jos edes otan. Somersbyn pääsynä sidu maistuis kyllä mutta onneks sitä myös...
  5. Kaksiviivaakiitos

Ostin maanantaina PELKKIÄ pc testejä.voit vain kuvitella :LOL: kyllä tuntu katseita selässä
  6. Kaksiviivaakiitos

Liityn teidän negatikkujen riviin. Tein äsken ovistestin ihan vaan koska halusin nähdä sen haamun mikä ollut lähes kokoajan. No eipä ole enää mitään... Mutta aloin miettimään asiaa. Koska mulla näkyi myös nyt viikon takaperin haamua, vahvaakin haamua, voisiko olla että ovuloin (edes pienesti)...
  7. Kaksiviivaakiitos

@Uusintayritys (y):love: oi ihanaa ! Mäkin aloin jännittää sun aamutikkua :) Mietin tossa illan että tekiskö huomen päivällä ovistestiä jos ei menkat oo alkaneet.. vasta siis vuorokauden sit myöhässä. Haluun vaan pissii noihin tikkuihin vaikkei siinä kärkee ookkaan.:unsure::LOL: raskaustestejä...
  8. Kaksiviivaakiitos

Onpas nyt tyhmä olo... eli kierto varmaan siis sekaisin. Sokkona vain odotellut että "normaalisti" kierron mukaan tulee enkä ajatellut yhtään milloin ovulaatio ollut yms miten silloin vaikuttaa. En oo koskaan aikasemmin ovulaatioita tikutellut ennen kun pillerit lopetin toukokuun lopussa. Mutta...
  9. Kaksiviivaakiitos

Milloin pitäisi alkaa? Vai pitänyt jo ? Itse ajattelin perjantaihin odotella ja jos ei mittään näy ni taas testaan.
  10. Kaksiviivaakiitos

@Keltain3n mulla oli tollasta vuotoa kerran kans kun viimeksi lopetin pillerit.. noin vuosi sitten. Ajattelin ainakin itse sen olevan normaalia tuolloin. Että hormooneista just johtui. Silloin ei edes yritetty lasta vaan muuten vaan pidin 6kk tauon. Ja sen verran pakko tulla tänne hypisteleen...
  11. Kaksiviivaakiitos

Ootteko muuten kauan käyttäneet ehkäsyä ennen yrittämistä ja kauan yritetty ?
  12. Kaksiviivaakiitos

En oo tajunnut mitata pitää ens kierrolla jos sinne joutuu. Aamusta ne kai mitataan ?
  13. Kaksiviivaakiitos

Sain 12.6 vahvimman viivan ovistestiin muttei ollut yhtä tumma mitä kontrollivaava. Unohdin seuraavana päivänä testata ja siitä seuraavana päivänä ei enää tullut mitää testiin. Nyt viikonloppuna haamuja. Hyvin mahdollista että kiertokin niin sekaisin etten edes ovuloinut kunnolla. Näkee jos...
  14. Kaksiviivaakiitos

Ainakin flo-apin mukaan näin pitäs ja mulla ollut kp27-28. Mutta toivotaan ovistesteissä ollut nyt vaalee (tosi haalee mutta mieskin nähnyt) viiva kokoajan. Häippäs kyllä oviksen jälkeen hetkeksi viivat. Mutta niihin nyt ei voi kuitenkaan luottaa. Onestepit ollut käytössä.
  15. Kaksiviivaakiitos

Heips ihanat naiset sielä Oon muutaman viikon lukenut teidän juttuja tänään tunnustaa itselleni että tännehän minäkin kuulun. Ovistestejä tehty ja tänään nega r-testi. Tänään Dpo6, joten ei ihme. Menkat PITÄIS alkaa huomenna...hope not. Taustaa sen verran että pillerit oli puol vuotta...

Yhteistyössä