Hakutulokset

  1. M

    Helmikuiset 2021

    Tampereella Ovumia Fertinovassa kävin 2018, hinnasto löytyy niiden sivuilta, oisko ollut n. 150e? Taitaa olla kuitenkin halvempi mitä esim Terveystalo.
  2. M

    Helmikuiset 2021

    Ryhmä ei näy facebookin haussa muuta kuin ryhmän jäsenille. Jäseneksi voi liittyä vain jos ylläpitäjä kutsuu ryhmään. Ryhmän jäsenet ja sisällön siis näkee vain ryhmän jäsenet.
  3. M

    Helmikuiset 2021

    Muistuttelen vaan, että mulle viestiä laittamalla pääsee mukaan salaiseen helmikuisten fbryhmään. :giggle:
  4. M

    Helmikuiset 2021

    Mäkin oon nyt kaksissa illanistujaisissa juonut lasista holitonta siideriä ja jopa kellertävää makuvissyä. Ihan täydestä onmennyt! :D
  5. M

    Helmikuiset 2021

    Salaiseen fbryhmään pääsee laittamalla mulle yksityisviestiä! Tavotteena pitää ryhmä suht maltillisena, max ~50 jäsentä. :)
  6. M

    Helmikuiset 2021

    Olin tänään ar-ultrassa, rv 6+3. Normaali raskaus ja sydämen syke näkyi, kaikki siis hyvin meillä! :love:
  7. M

    Helmikuiset 2021

    Tossa salaisessa ryhmässä meitä on vasta 13, joten hyvin mahtuu myöhemminkin mukaan vaikka vielä oottelee rauhassa varmempaa fiilistä. Ollaan vähän ajateltukin että kesän mittaan vasta porukkaa tippuu mukaan. :)
  8. M

    Helmikuiset 2021

    Mulla ei oo mitään oireita. Väsymyskin voi johtua ihan vaan tästä taaperoarjesta ja helteestä. Vähän jännittää ylihuominen ultra :rolleyes:
  9. M

    Helmikuiset 2021

    Olihan sun viivat nyt hyvin vahvistunut!! :love:
  10. M

    Helmikuiset 2021

    Mulle viestiä laittamalla pääsee tuohon salaiseen helmikuisten fbryhmään! :)
  11. M

    Helmikuiset 2021

    Kun ne lisää ihan lopuksi niin pysyvät. Kai. :D Eli kun teksti muuten kirjoitettu jo.
  12. M

    Helmikuiset 2021

    Onko vuoto jatkunut vielä? Hyvin voi johtua toi kirkas veri ja alavatsakipu siitä ultrauksen ärsytyksestä! Tsemppiä ja pidän peukkuja että ens viikon ultrassa kaikki edelleen hyvin teillä! (y):love:
  13. M

    Helmikuiset 2021

    Mulla on luotuna salainen ryhmä. Mikä olisi teidän mielestä sopiva ryhmäkoko? 30? 50? 100?:) Muoks. Voidaanhan siitä päättää sitten ryhmässä yhdessä, koska laitetaan kiinni. Viestiä laittamalla pääsee sisään!
  14. M

    Helmikuiset 2021

    Just tällästä ryhmää mäkin ajattelin!
  15. M

    Helmikuiset 2021

    Tein tänään vikan jäljel olleen testin. Hyvin vahvistunut viiva. Vähän oon miettinyt viikkodigin tekoo sitten kun pitäis jo näyttää +3vkoa. Ihan vaan oman mielen rauhan vuoks. :giggle: https://aijaa.com/TESkK7
  16. M

    Toiveissa vauva 2021

    Mut voi ottaa pois kiertolistalta ja siirtää plussanneeksi. Meni varmaan ohi viime viestistä kun en laittanu selkeesti.
  17. M

    Helmikuiset 2021

    Me ollaan kärsitty lapsettomuudesta ja esikoinen sai alkunsa lapsettomuushoidoilla. Nytkin oltiin menossa hoitoihin, mutta tärppäskin yllärinä luomusti juuri ennen! Mä kertoisin vain rohkeasti kaverille, ehkä vähän hienotunteisemmin, mutta ajattelematta heidän taustojaan! Tuttujen raskausuutiset...
  18. M

    Helmikuiset 2021

    Mulla on oikeella puolen pistävää alavatsakipua. Oon jo pelotellut itseni varmaksi kohdunulkoisesta raskaudesta. Pitkät 2 viikkoa ar-ultraan! Aamupalat on vaikee saada alas, mutta muuten vielä suht oireeton olo.:unsure:
  19. M

    Helmikuiset 2021

    Mä plussasin viikonloppuna. Alkuvuodesta yks kemiallinen, joten jokainen vessareissu jännittää, mitä jos tämäkin menee kesken pian... Yritän nyt kuitenkin nauttia ja murehdin vasta sitten, jos käykin huonosti. Koska suunnitelmissa oli lapsettomuushoidot seuraavaan kiertoon, sain...
  20. M

    Toiveissa vauva 2021

    Mä en oo ehtinyt täällä kirjoitella taas pitkään aikaan. Tein viikonloppuna ylläriplussan, vikasta luomukierrosta ennen suunniteltua hoitokiertoa. Ihmeitä näemmä tapahtuu! Esikoinen sai alkunsa ovulaation induktiolla ja inseminaatiolla ja nyt oltiin jo 1v 3kk ilman ehkäsyä.. Tiputin painoa aika...

Yhteistyössä