Hakutulokset

  1. M

    Mistähän löytyis edullisesti äp:n makuupussi/pusseja?

    Vähän turhan kaukana täältä. :(
  2. M

    Mistähän löytyis edullisesti äp:n makuupussi/pusseja?

    Tätä ei varmaan täälläpäin oo?
  3. M

    Mistähän löytyis edullisesti äp:n makuupussi/pusseja?

    Paljonkohan noista menee postikuluja? Huutonetissä oli monella yli 8e postikulut.
  4. M

    Mistähän löytyis edullisesti äp:n makuupussi/pusseja?

    Kuosilla ei oo juurikaan väliä, mielellään pitäis olla joku aika vaalea. Ja hyväkuntoinen. Mut äkkiä tulee hintaa, jos ostaa huutonetistäkin, kun postikulut on niin paljon. Jostain Oulun läheltä kun löytyis.. Täällä ei kirppiksellä oo juuri mitään. :/
  5. M

    Mistähän löytyis edullisesti äp:n makuupussi/pusseja?

    Olisko kenelläkään vinkata paikkaa, mistä löytyis edullisesti äp:n makuupussi tai useampikin? Myydäänkö jossakin ihan uusia?
  6. M

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    Johjo :hug: Voimia teille! :hug: Toivottavasti alkais nyt jo auttamaan se valohoito pienellä, että saisitte neidin kotiin. Ja niinkuin Johjo tuolla jo mainitsi, niin oltiin samassa huoneessa synnärillä. =) En siellä vielä osannut yhdistää häntä tuohon nimimerkkiin, mutta nyt kotona...
  7. M

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    :hug: Voimia kaikille odotuksen loppumetreille! Meillä menee tosi hyvin neidin kanssa. Maitoa tulee hyvin ja välillä neiti innostuu oikein tankkaamaan ja nukkuu sitten 4-5h päälle. Yleensä heräilee 2-4h:n välein syömään. Pari kertaa päivässä valvoo tunnin kakskin kerrallaan ja kattelee vaan...
  8. M

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    Kiitos onnitteluista! =) Pilkkuliini: Ponnistutti mua kyllä kovastikin, mutta piti vaan koittaa olla ponnistamatta ja antaa vauvan vaan tulla itekseen ulos. Nopeesti se tuli niinkin. Alle minuutin oli "ponnistusvaihe". vendela84: Mulla käynnistettiin synnytys aikaisempien...
  9. M

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    Meille syntyi ihana pikkuinen neiti tiistaina 20.päivä klo 16.00. 3620g ja 50cm. :heart: rv 37+5. Synnytys meni sitten näin: Aamulla mentiin käynnistykseen ja tipalla yritettiin muutama tunti käynnistää. Suurempaa vaikutusta sillä ei ollut, supistuksia tuli harvakseltaan ja kivuttomia...
  10. M

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

    On jäänyt kirjottelut multa ihan kokonaan. Ollut jotenkin niin hulinaa tämä talvi/kevät, ettei oo oikein ehtinyt edes ajatella koko palstaa.. Nyt sitten viimeistä/viimeisiä päiviä viedään tässä odotuksessa. La mulla on toukokuun 6.päivä, mutta huomenna olis käynnistys. :x Jännittää! Aamulla...
  11. M

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 6

    Jätän painon ilmoittamatta nyt. Perjantaina en muistanu vaa´alla käydä ja viikonlopun olin reissussa ja ja.. :ashamed: :kieh: Koitan saada tasoittumaan perjantaihin mennessä, etten ihan masennu. Liikkumaan en oo päässy, ku supistelee ihan liikaa muutenkin. Se ärsyttää.. :/ Rv 27+ vasta...
  12. M

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 5

    -100g, eli 75,6kg. JEE! :D Näköjään näin raskausaikanakin paino pysyy kurissa, kun muistaa syödä säännöllisesti ja jättää herkut pois. Ja yllättävän hyvin oon pysyny herkuista erossa. Eilen söin vähän suklaajäätelöä, mut muuten en oo nyt viikolla syöny mitään herkkuja. Huomenna kyllä mennään...
  13. M

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 4

    Lähtöpaino oli sen verran paljon kumminkin mulla, et pakko koittaa pitää kurissa. :saint: Tavoitteena olis tuo 8-9kg nousu enintään. Ei mulla tosin muiltakaan oo noussu ku 10kg, mut lähtöpaino on ollu 5-7kg vähemmän, ku nyt, niin hirvittää vähän. Tiiän kokemuksesta, että ne loppukilot, mitä jää...
  14. M

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 4

    Samassa taas. Hyvä kun ei oo noussu. =) Eipä tuon oikeestaan tarvikaan tippua, kun raskaana oon, mut hyvä kun pysyy kurissa tuo painon nousu.
  15. M

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 3

    Huomenna pitäis taas muistaa aamulla käydä puntarilla. Aika samaa on edelleen näyttäny, ku viime viikolla tuo puntari. Ja hyvä niin. Ku eipä tuon painon oikeestaan laskea tarvikaan, ku raskaana oon, mutta jos suunnilleen samassa pysyy, niin se on kyllä hyvä. :p Nyt rv25. 4kg sais enää nousta...
  16. M

    G. ILTAPALANNE?

    Appelsiinia just syön. En taida jaksaa syödä muuta, kun ruualla tuli syötyä vähän liikaa uunilohta ja perunamuusia.
  17. M

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 3

    Eipä tullu muutosta tuohon mun painoon, eli +-0. Pitää olla taas tarkkana. Viikkoja 24+ ja tavoitteena olis, ettei 80kg menis rikki. Taitaa olla toivoton yritys. :snotty:
  18. M

    LÄSKIN SULATTAJAT vko 3

    En ehtinyt/muistanut aamulla käydä puntarilla, kun oli kiire perhekerhoon lasten kanssa. Mut huomenna ilmottelen sitten painoa. Saapa nähä. Kauhea makeanhimo päällä. :x Sinnitellään, sinnitellään. :whistle:
  19. M

    **Rv-pinoa, jookos?:)**

    rv..öö oliskohan..23+4. Olo on paksu ja maha iso jo tässä vaiheessa. Mut muuten ihan ok. =)

Yhteistyössä