Hakutulokset

  1. A

    **Piinaviikko 22**

    :wave: Mie oon nyt pariks päiväks unohtanu kaikki jännäilyt,, meillä oltiin nimittäin mahataudissa niin ei paljo vauvahaaveet oksennuksia siivotessa kaikonnu mieleen. Toisaalta ihan kiva kun tuntu että toi pää leviää jännäämisestä niin oli pari päivää vapaata siitä. Mutta siis mukana vielä...
  2. A

    **Piinaviikko 22**

    :flower: Hissukalle :hug: Napille Eikös sulla hissukka ollut sitä maidon tiputtelua niinkun mullakin???Heti tulin hyvälle tuulelle kun täällä jo yks haamuilee ja sitten itelleni tuli positiivinen asenne raskauden suhteen kun muistelin et me taidettiin olla ne maidonvalutteliat. Milläs muuten...
  3. A

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Hellurei!!! Ihanaa kun plussanneita alkaa olla jo!!!! Minusta alko nytten taas tuntumaan etten pääse liittymään tuohon plussapinoon ainakaan tässä kierroossa. Oireita on kyllä joka suuntaan. Negaan viittaavia on naaman kukkimenen ja lisääntynyt valkkari, niinkun aina ennenkin ennen menkkoja ja...
  4. A

    **Piinaviikko 22**

    Tervetuloo uudet piinaajat!!! syliapina noista testien herkkyyksistä ei minulla ole kokemusta mutta muistelen sellasta kun minun ystäväni tuli aikoinaan vahingossa raskaaksi ja se oli uuttavuotta juhlistamassa alkomahoolilla ja parinpäivän päästä siitä ois pitäny sit menkat alkaa. Mut ei...
  5. A

    **Piinaviikko 22**

    No jopas minä olen osannut aamupäivällä kirjotella..... Siis tarkotin et jakaa ykkös sian kolmmantena,, tai siis kahden muun kanssa. Näköjään tuo purkautuminen tekee aina ihan hyvää ku sitten loppupäivän olin jo takasin oma itteni, tai ainakin siltä tuntu. Pikkuhiljaa alkaa tässä jännittämään...
  6. A

    **Piinaviikko 22**

    Aaaaapuaaaa!!! Mun pää leviää :headwall: Mua suututtaa, harmittaa, itkettää!!!! ja Se sitten vielä ärsyttää kun mieliala heijaa laidasta toiseen. Muksutkin on olleet aamun niin virkeellä tuulella, että ne on tuonut lisää vipinää tähän äiskän mielentilaan! Välillä tuntuu etten tahokkaan...
  7. A

    **Piinaviikko 22**

    Tervetuloa uusille jännääjille,,, ihana saada lisää kanssa piinaajia! Hissukka nyt kun sulle siitä maidon tulosta kerroin niin eilen kun kattelin sitä kolmosen leffaa nii huomasin että paita oli kastunut rinnan kohdalta ja sittenkun seurasin tilannetta niin sieltä tipui maitoa tai mitä lie sitä...
  8. A

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    :wave: everyone! pitkästä aikaa selviän kirjottelemaan, meinaa olla kiirettä työ ja koti rintamalla. Muksujenkin perässä on saanut juosta normaalia enemmän, mutta ei vielä niin että kolmosen vaaveilu/ yritys ois loppunut. Ovis oli ja meni tossa viikko sitten, tarkkaan en tiedä kun en...
  9. A

    **Piinaviikko 22**

    Voi ihanaa kun silmaät aukaisee niin surinko paistaa täysillä!! Hissukka noista sun oireista, että kun sulla on jo lapsi niin se maito pakkaantuu helpommin ja jos lapsesi imettämisen lopettamisesta ei vielä kovin kauan oo niin esimerkiks ovis voi tehdä moisia tuntemuksia. Minulla kuopuksen...
  10. A

    **Piinaviikko 22**

    :wave: No nyt täällä alkas olla jo toi kriittinen aika ohi!! Olin pariinkin otteeseen varma että nyt on ovis,, mutta jospa se ois ollu ees jompikumpi. Pitkät piinaavat 2viikkoo vielä eessä tässä ennen sitä todellista jännitystä. Toivotaan että paljon plussaa mätkähtelis tähän ketjuun.
  11. A

    **Piinaviikko 22**

    Rosamunde meillä okin näköjään hieman samat kuviot! Sinulla vaan yritystä enemmän takana kun meillä, mutta kp sama ja kolmonen haaveissa. Tuntuu taas siltä että tuonne 22viikolle on ikuisuus.Mutta nyt kun täs ovista oottelee ja peittoja heiluttelee, nii jospa se tulis sieltä nopeammin. :laugh...
  12. A

    www.kotitestit.com

    Suosittelen lämpimästi Mammaksia, www.mammaksi.fi Sivut ovat ainakin aikasta paljon luotettavamman näköiset ja palvelu pelaa nopeasti (olen tilannut kolmesti).
  13. A

    **Piinaviikko 22**

    Huomenta vaan kaikille!! Tää viikko onkin jännä monelle. Itsekkin tässä kovasti ovulaatioo oottelen, varmaan tuossa äitienpäivän kieppeillä pitäis sit scarpata. Noita ovistikkuja en oo aikasemmin kokeillu, kun kierto on ollu tarkka 28,, nyt kuopuksen jälkeen heittelee jonkun verran ( niinkun...
  14. A

    **Piinaviikko 22**

    Kiva että tänne ollaan saatu lisää porukkaa!!! Tai miten sen nyt ottaa,kun harmi taas sinällään ettei porukalla oo tärpänny. Ite tässä kovasti odottelen kuukautisten loppua,,, on se kumma että kun nyt yritetään lasta niin kuukautiset on paljon kamalammat kun ilman yritystä. Kyllähän sen jollakin...
  15. A

    M-Kirjaimella kauniita nimiä??

    Minuun kolahtaa Mimosa, Moona ja Matilda ja poikien nimistä Matti tai Matias
  16. A

    **Piinaviikko 22**

    Täs pohdin selasta kun mun kierronpituus on 28-32, eli kuukautisten alkamis päivää ei voi tarkkaan tietää, että kuinka te laskisitte millon on ovulaatio??? Hyvä kun kahden lapsen äiti tällasia kysyy, mutta mulla ennen kuopusta kierto oli tasan tarkkaan 28, melkein tunnilleen pystyin arvioimaan...
  17. A

    **Piinaviikko 22**

    Minäkin voisin tänne listaantua. Siis kp 3/28-32 yk.2 ja kolmosta meidän perheeseen toivottas.
  18. A

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Heippa :wave: Täällähän on kiva pino haaveilioita,, miekin voisin tänne tulla, siis kolmosta haaveiltas meidän perheeseen, viimeöisestä pettymyksestä johtuen nyt on siis kp1/28-32 ja yk.2 alkaapi.
  19. A

    Mikä vaivaa?

    ja vastauksenhan saa LASTENTARVIKKEET-osiosta! erittäin pikaisesti! :laugh:
  20. A

    turvotus synnytyksen jälkeen

    Minulla oli myös turvotusta odotus aikana paljon ja olisiko ollut noin viikko synnytyksestä kun rupes laskemaan. Muistaakseni sanoivatkin synnäril et voi mennä aikaa ennen ku rupee tasaantuu..vettä ja liikuntaa..

Yhteistyössä