www.kotitestit.com

  • Viestiketjun aloittaja Ovistesti
  • Ensimmäinen viesti
käyttäjä
No tuo kotitestit.com taitaa olla halvin. Sieltä tukkupuolelta saa reilusti tikkuja, jos en väärin muista niin 20 kpl maksaa 20e. Sen halvemmalla ei varmasti mistään saa. Itse olen tuolta tilannu viime syksynä sekä ovistikkuja että raskaustestejä. Toimitusmaksu sisältyy hintaan! Toimittavat muuten ulkomaillekin jos tarvis.

Ota vaan ne herkimmät, ainakin ovistesteissä.
 
käyttäjä
Amalia: Ei se sivujen ulkonäkö takaa mitään. Kotitestit.com pyörii varmasti halvemmalla budjetilla jonka myötä ne tuotteetkin ovat halvempia. Mitä muuta sinne sivuille sitten pitäis laittaa kuin ne tikut ja niiden hinnat? Kuvia ihmisistä testejä tekemässä..? :eek:
 
Tiina Tilaaja
Mulla ainakin on huonoja kokemuksia tosta kotitestit.comista. Yritin tässä jokunen aika sitten tilata sieltä ovulaatiotestejä, tai tilasinkin, mutta ne testit ei koskaan saapuneet perille. Vaikka osoitteeni olin laittanut oikein. Sitten vielä laitoin sähköpostia kyseiseen paikkaan, että missä testit viipyy... Eipä kuulunu :\| Tilasinpa sitten mammaksi.fi:stä ja testit tuli jo seuraavana päivänä, vaikkakin taisivat olla muutaman euron kalliimpia :) Onneksi tuonne kotitestit.comiin ei pitänyt maksaa jo etukäteen niitä testejä, oisin kyllä raivoon noussu jos ois menny rahat hukkaan!
 
käyttäjä
Tiina Tilaaja, et tainnut lukea ohjeita tarpeeksi hyvin tehdessäsi tilausta.. Kun et maksanut niitä etukäteen, sen takia et niitä testejä saanut! Vika ei ollut firmassa vaan SINUSSA! Ne lähettävät tilauksen kun testit on maksettu!
 
Tiina Tilaaja
Ahaa, vai siksi en saanut tikkujani. Ja minäkun niin kerkesin jo haukkua koko firman pystyyn... :LOL:

Ilmeisesti tarkempi lukeminen tilauksesta olisi ollut tarpeen. Sain sellainen käsityksen, että mukana tulee lasku, jolla ne maksetaan. Mistähän sellaista olen lukenu :eek: Miksihän sitten sain sellainen kuva, että tilasin ne ovistikut...

Jokatapauksessa mulle jäi paha maku suuhun ensinnäkin kotitestit.comin sivuista, jotka olivat tosi koruttomat. Ei tietenkään pitäisi niiden takia leimata, mutta itselläni ei ainakaan enää ole haluja edes kokeilla tilata sieltä testejäni. Ennemmin tilaan mammaksilta :) Niin ja tää oli sit vaan mun mielipide, jos joku tilaa kotitestit.comista niin ei kannata ottaa tästä nokkiinsa ;)
 
Tiina Tilaaja
Jep, mäkin olen tykänny mammaksin testeistä. Tosin, oon semmostakin juttua niistä kuullut, että saattavat antaa liiankin haaleita tuloksia. Joku oli testannut mammaksin liuskaovistestillä ja jollain toisella testillä samaan aikaan... Mammaksin testin tulos oli huomattavasti haaleampi. Mutta ei pidä yleistää, että noin olisi kaikilla. Ja voihan niitä maanantai kappaleitakin olla mukana. Itselläni oli kerran viallinen testi. Sen huomasi siitä, kun se "punainen alue" ei lähtenyt kulkemaan testi-ikkunassa ja kun ei tullut kontrolliviivaa. Kaikesta huolimatta olen tyytyväinen mammaksin tuotteisiin. Ja kyllä suosittelen niitä muillekkin =)
 
Mietin tilaamista
Muakin kiinnostaisiko, toimiiko yritys vielä eli voiko heidän kautta edelleen tilata testejä. Onko joku viime aikoina tilannut? EN HALUAISI MENNETTÄÄ RAHOJANI... Kaikki linkit eivät toimi, kuten aloitussivun Tarjouspaketit-linkki.

Aloitussivun ihan ylhäällä lukee: "Lahjatarjous, kun ostokset kotitestit.com sivulta ovat yli 25 euroa LAHJA." Kun klikkaa tuota lahja-sanaa, päätyy sivulle, jossa lukee: "Joulunajan lahjaetu yli 25 euron tilauksista". Jouluhan meni jo...

Onko testien merkeillä mitään eroa? Katselin, että kyseinen firma myy sekä koti- (Advance) että ammattilaiskäyttöön (Acon) soveltua ovistestejä.

Kiitos vastaajille!!! :flower:
 

Yhteistyössä