Hakutulokset

  1. H

    Haaveena vauva 2020

    Kaikki viestit oon käynyt lukemassa mut puhelimella ei vaan jaksa kommentoida jokaiselle erikseen kun tää palsta toimii niin kökösti :poop: Nyt ei meinaa kärsivällisyys riittää. On kiertopäivä 32 eikä menkkoja näy ei kuulu ja testitkin näyttää negaa. Oon testannut onestepillä ja...
  2. H

    Vauvakuumeilijoiden painonpudotusketju

    Kolmisen kuukautta ollut meillä toiveissa pikkusisarus 1v esikoiselle. Miehen kaa sovittiin että nyt palataan takas ruotuun kun molemmat ollaan ennen vauvavuotta oltu paljon aktiivisempia. Ja se kyllä näkyy molemmilla painossa :LOL: Itellä tuli joku 13 kg painoa raskausaikana ja synnytyksen...
  3. H

    Haaveena vauva 2020

    Hei kaikille, oon lueskellut jonkin aikaa tätä ketjua ja nyt päätin kirjautua sisään ja kirjoitella itsekin tänne ja tuonne painonpudotusketjuun. Meillä siis nyt kolmatta kuukautta pikkusisarus toiveissa 1v tytölle. Imetän monta kertaa päivässä edelleen joten saa nähdä mikä senkin vaikutus...
  4. H

    Joulukuiset 2018

    Joo Ekassa neuvolassa oli jo 115 laskenut ja sieltä viikolta 10 asti oon käyttänyt rautalisää. Tän kuun lopussa näkee sit neuvolassa oisko yhtään noussut
  5. H

    Joulukuiset 2018

    Ei kannata murehtia sitä ettei noi tiedot vielä näy omakannassa, se ei oo mikään merkki että niissä olisi jotain vialla. Eri yksiköissä menee eri aika että ne näkyy ja osa tiedoista on lähettävän yksikön hyväksyttävä ennenkun ne näkyy asiakkaalle. Yleensä ohjeena on että näkymiseen menee...
  6. H

    Joulukuiset 2018

    Nyt mä tuun tänne ilmoittamaan itsestäni. Oon siis viikkoja lukenut tätä keskustelua mut en uskaltanut kirjottaa kun vasta myöhemmin. Tänään käyty ar-ultrassa jossa näkyi syke. :LOL: ultran mukaan n. 6+5 mennään ja sen perusteella la olis 19.12. kk perusteella olisin jo pidemmällä, ja siksi...
  7. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    Tänään oli sitten ar-ultran uusinta kun viimeksi ei vielä sykettä näkynyt. No tänäänpä näkyi. (y) kaikki oli lääkärin mukaan hyvin, viikkoja ultran mukaan noin 6+5, kun taas kk laskettuna nyt ois 7+4. Täytyy sanoa että täällä Itä-Suomessa olen ollut erittäin tyytyväinen tähän hoitoon. Kun...
  8. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    Mä oon vielä palloillut tän ketjun ja joulukuisten välimaastossa lueskelemassa. Meillä oli viime viikolla 6+2 se alkuraskauden ultra, mutta ainakaan vielä siellä ei näkynyt muuta kuin raskaus kohdussa, joka tietysti on hyvä juttu sekin. (y) mutta alkiota ei vielä löytynyt. Sain kontrolliajan...
  9. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    Mulla on ollut vain yksi TM joka tammikuussa todettiin vasta rv 12+0. Näköjään täällä meillä päin ei olla ilmeisesti niin tiukkoja noiden ultrien kanssa. Tällä kertaa olisin kyllä joka tapauksessa mennyt vaikka sitten yksityiselle jos ei kunnalliselle ois päässyt. Ja kiitos onnitteluista. :)...
  10. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    Niinhän siinä sitten kävi ettei ehtinyt ovistestejä ottaa käyttöön. Raskaana ollaan (y) tänään soitin gynen polille ja sain ensi viikon tiistaiksi ajan alkuraskauden ultraan kun se mulle tyhjennyksen jälkeen luvattiin. Toivotaan että siellä joku on ja kaikki olis hyvin tällä kertaa. Tänään siis...
  11. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    Heippa, pidin vähän taukoa täältä kokonaan ja viime viikot oon käyny vaan lueskelemassa. Tuntu että alko mennä ihan överiks tää vauvahaaveilu. Kuvitteli kaikenlaisia raskausoireita aina kun kk alkamispäivä alkaa lähestyä. TM jälkeen on nyt kahdet kuukautiset tulleet. Nyt on taas piinapäivät...
  12. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    Tännepä on tullut paljon viestejä. Ihan näin yleisesti sekä pahoittelut ja tervetulotoivotukset teille uusille ja tsempit kaikille! Ite oon välillä harvakseltaan käynyt lukemassa viestejä. Täällä vaan yritys päällä eikä voi muuta kun odottaa. Jos ei tärppää nyt niin pitää sit varmaan itsekin...
  13. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    @joulutoive mä söin buranaa ja panadolia maksimiannoksilla viikon tyhjennyksestä eteenpäin, sit olin pari päivää ilman ja sit taas alko kivut uudestaan muutamaksi päiväksi. Myös vuoto oli mun mittapuulla vielä viikon tosi runsasta. Lienee aika yksilölllistä. Mut jos yhtään vaivaa niin eihän...
  14. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    @haavelapsi Ihana yllätys (y) tsemppiä! @joulutoive olen pahoillani teidän menetyksestä ja tervetuloa mukaan. Tarina hyvin tuttu, meillä neljä viikkoa sitten rv 12+0 ihan samat kuviot ja tuulimunaksi todettiin. Tosi harmi että ei teillä päin tuo ole syy päästä alkuraskauden ultraan. Meille...
  15. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    @Toiveinen onnea ja kovasti tsemppiä! :LOL:
  16. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    @Wimpsula onko tapana aina testata noin tarkasti vai oliko teillä siihen joku syy? Hyvä kuulla että noin tarkat testit tehdään mutta harmi myös ettei niistä sitten mitään syytä selvinnyt. @Ann33 olen pahoillani teidän menetyksestä! Kyllä vertaistuesta on apua vaikka vain lukisi muiden...
  17. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    Ketju keskenmenon jälkeen lasta yrittäville. Tervetuloa! Jos haluat listalle, kerro tietosi tai päivitä lista itse: paina "vastaa" ja poista tämän jälkeen lainaus-tagit (quote) viestin alusta ja lopusta. Muista muuttaa päivämäärä. :) 19.01.2018 Kirjoittelijat: (nimi | ikä | keskenmenon...
  18. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    @miniminimini olen pahoillani teidän puolesta! :(Itellä tuli nyt viikko lääkkeellisestä tyhjennyksestä ja tänään on toinen päivä ilman kipulääkkeitä. Vuotoa on vielä mutta ei juuri kuukautisvuotoa enempää. Kovasti oon miettinyt että mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Mä tiedän ammatin puolesta...
  19. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    Kiitos kaikille tsempeistä! Täällä on mukava vastaanotto vaikka monet on kokeneet paljon enemmän kuin minä. Ei käyty alkuraskauden ultrassa kun päätettiin että maltetaan oottaa eikä mennä yksityiselle. Kuitenkin oli sellainen olo että onkohan siellä ketään matkassa, kavereille sanoin aina...
  20. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    Mä tipahdin tuolta heinäkuiset 2018 ryhmästä tänne, tiistaina rv 12+0 kivut ja runsas vuoto, päivää ennen nt-ultraa. Päivystyksessä todettiin tuulimunaraskaus ja siitä suoraan osastolle lääkkeelliseen tyhjennykseen. Tämä oli mun ensimmäinen raskaus. Pahalta tuntuu että 3 kuukautta on kuvitellut...

Yhteistyössä