Hakutulokset

  1. U

    Haaveena vauva 2025

    Mulla tuli edellisessä raskaudessa dpo 7-8 yhdynnän jälkeen selkeästi ihan verta. Normaalisti ei koskaan tämän tyyppistä vuotelua joten ajattelen, että sen täytyi olla kiinnitysvuotoa. Turvotus, palelu ja väsymys olleet aina ensimmäisiä raskausoireita.
  2. U

    Heinäkuiset 2024

    Mulla seksihalut vähentyneet aivan minimiin. Väsyttää iltaisin niin paljon ettei jaksa kiinnostaa muu kuin nukkuminen. Tämän lisäksi turvonnut ja pöhöttynyt kroppa tuntuu vieraalta. Normaalisti olen tosi sinut kroppani kanssa nyt tuntuu siltä kuin olisin lihava sika, saparo vaan puuttuu 🐖
  3. U

    Heinäkuiset 2024

    En ole liikkunut yhtään ja harmittaa. Ensin esteenä oli pahoinvointi ja nyt väsymys. Yritän skarpata ja tehdä edes jotain. Painoa tullut lisää 3kg, mutta olen ylipainoinen niin mielellään ei liikaa lisäkiloja. Nyt siis menossa vk 20
  4. U

    Haaveena vauva 2024

    Tein nipt-testeistä hintavertailun. Halvin olisi ollut synlabissa, mutta käytännössä tulee yhtä kalliiksi kuin muut, koska testiä ei saa ilman lähetettä. Lähete taas vaatii ultran ym ja hinta nousee. Aavalla, terveystalolla ym laaja nipt on 1400-1500€. Päädyin käymään perhe artella joka oli...
  5. U

    Haaveena vauva 2024

    Samaa mieltä. Minusta myös haiskahtaa siltä, että vierailija on sama trolli joka täällä aikaisemmin provosi.
  6. U

    Haaveena vauva 2024

    Mulla ei ollut alkuun kuin voimakas vatsan turvotus. Sitten tuli menkkamaiset kivut ja tissit muuttui sivuilta kipeäksi. Tätä jatkui joitakin viikkoja ja boom! kaikki oireet hävisi. Menin vielä tekemään r-testin ja testiviiva oli paljon haaleampi kuin kontrolli. Tästä tuli tietenkin välittömästi...
  7. U

    Haaveena vauva 2024

    Kannattaa varmaan pitää taukoa tästä ryhmästä tai pitää myrkylliset ajatukset omana tietonaan.
  8. U

    Haaveena vauva 2024

    Viivaviivi älä välitä et ole tehnyt mitään väärää. Jos lukee haaveena vauva ketjua täytyy kestää plussat, viivojen analysoinnit jne. Ne todellakin kuuluvat tähän ryhmään. Yritysaikana oli ihanaa nähdä muiden onnistumisia ja seurata viivojen tummumista se loi toivoa. Olen erityisen iloinen...
  9. U

    Heinäkuiset 2024

    Olen pahoillani sun puolesta ❤️Onneksi toisella kuitenkin kaikki kunnossa.
  10. U

    Heinäkuiset 2024

    Mitä neuvolassa sanottiin?
  11. U

    Heinäkuiset 2024

    Tsemppiä huomiseen! Tule kertomaan miten meni. On kyllä pitkä aika olla syömättä ja juoda tyhjään mahaan makeaa litkua 🤢
  12. U

    Heinäkuiset 2024

    Ei oo 😃
  13. U

    Heinäkuiset 2024

    Ei ole ja täälläkin keskustelu super hiljaista.
  14. U

    Heinäkuiset 2024

    Kävin itsekkin tänään ultrassa, jossa kaikki oli hyvin. Ultrattiin päältä ja alakautta, koska sikiö oli huonossa asennossa eikä meinattu nähdä kaikkea. Alakautta sitten saatiin kaikki näkyviin mitä haluttiin nähdä. Koko vastasi tismalleen niitä viikkoja jotka nyt kuuluisi ollakkin. Olo on...
  15. U

    Heinäkuiset 2024

    Jee! Jännitin sun puolesta. Ihanaa että saitte hyviä uutisia ❤️
  16. U

    Heinäkuiset 2024

    Tule kertomaan miten meni. Itselläni on vasta iltapäivällä aika 🤯 Tsemppiä meille molemmille.
  17. U

    Heinäkuiset 2024

    Meillä on samana päivänä ultra ja kyllä tuntuu älyttömän pitkältä ajalta odottaa! Vaikka olen käynnyt varhaisultrassa ja kotona kuunnellut monet kerrat doblerilla sydänäänet niin silti pelottaa. Lähinnä pelottaa jos on niskaturvotusta tai muuta poikkeavaa. Sitten alan jännittämään rakenneultaa...
  18. U

    Heinäkuiset 2024

    Onko joku jo käynnyt otattamassa äitiseulat? Kävin itse yli viikko sitten eikä vieläkään ole vastattu. En muista yhtään kauan meni viimeksi.
  19. U

    Heinäkuiset 2024

    Piti ihan googlettaa mitä tuo momo tarkoittaa. Onko sulla mitkä viikot? Olen lukenut lukenut, että kaksosista voi nähdä joskus varhaisilla viikoilla nähdä vain toisen sykkeen. Myöhemmillä viikoilla uudessa ultrassa näkynyt toinen syke. En nyt kyllä muista mistä ja milloin olen tästä lukenut 🤔
  20. U

    Heinäkuiset 2024

    Miten meni lääkärissä?

Yhteistyössä