Hakutulokset

1. U

Heinäkuiset 2024

Nt-ultra on vasta tammikuun puolessa välissä. Mulla oireet eilen ja tänään erittäin lievät jos ei mitään. Heti on ahdistus päällä että jotain on pielessä.
  2. U

Heinäkuiset 2024

Turvottaa ja oksettaa 24/7. Vatsassa velloo kokoajan ihan kuin pyykkikone pyörisi siellä. En kuitenkaan oksenna mutta syöminen on tuskaa ja pahoinvointi välillä lamaannuttavaa. Töissä kerron nt-ultran jälkeen koska nyt jo tekee tiukkaa salailla. Meillä paljon altisteita töissä niin osa on jo...
  3. U

Heinäkuiset 2024

Alkuraskauden ultrassa käyty ja löytyi yksi elävä alkio jonka sydän sykki vinhasti. Turhaan murehdin oireiden lievittymistä/puuttumista. Jos joku asuu pk-seudulla niin kaunis odotus oli edullinen. Miellyttävät tilat ja iso näyttö mistä pystyi itse seuraamaan hyvin. Koko homma maksoi 89€.
  4. U

Haaveena vauva 2024

Mulla ovulaatiotesti näytti kaksi päivää plussaa. Kävin alkuraskauden ultrassa jossa alkio oli neljä päivää vanhempi kuin menkoista laskettuna. Kätilö sanoi, että selittyy sillä että ovulaatio on ollut aikaisemmin. Laskin, että tuolloin ovulaation olisi pitänyt tapahtua heti sinä päivänä kun...
  5. U

Heinäkuiset 2024

Tyttö 😃 Kiven kovaa lääkäri väitti että painoarvio 3700 ja maximissaan 4kg jos menee yliajalle.
  6. U

Heinäkuiset 2024

Mun lapsi painoi 4,9kg eikä mulla ollut edes diabetesta 😂 Toisaalta lihoin sen 25kg 🙄. No ei tarvii jännittää mahtuuko isompi lantiosta läpi kun on kerran jo testattu.
  7. U

Heinäkuiset 2024

Turvottaa jatkuvasti, mutta kyllä se pahenee iltaa kohden. Olen viimeiset kaksi viikkoa syönnyt mitä sattuu pitsaa, sipsiä, karkkia jne.. joka osaltaan varmasti pahentanut turvotusta. Päätin, että nyt saa riittää tällä kertaa en liho +25kg kuten edellisessä raskaudessa 😬
  8. U

Heinäkuiset 2024

Onko teillä mitä oireita ja tuntemuksia? Itsellä tullut sellaista tosi epämukavaa ei kivuliasta jomottelua alavatsalle. Jomottelu ei tunnu kokoajan vaan se tulee ja menee. Turvotus pahenee ja vatsa on kuin kohonnut pullataikina. Nyt menossa 6+3
  9. U

Heinäkuiset 2024

Olipas hyvät uutiset 😊❤️
  10. U

Heinäkuiset 2024

Mulla alkaa myös huomenna rv 7 ja ihan samat fiilikset. Vaikka onkin turvotusta ja muuta oiretta niin vaikea sisäistää, että olen raskaana. Varhaisultran olen varannut reilun viikon päähän koska haluan mielenrauhan. Olisi kamalaa odottaa vk 12 saakka ja siellä todeta esim tuulimuna...
  11. U

Heinäkuiset 2024

Paljon onnea plussasta ja tervetuloa 😊
  12. U

Heinäkuiset 2024

Pääasia että nousee 😊 Minulla oli esikoisesta verenvuotoa viikolla 4+5 ja hcg kontrolloitiin 1671 ja nousu 2375. Kätilö sanoi puhelimessa, että huonosti nousee ei tämä hyvältä vaikuta km? Hain äsken keskenmenoni päiväkodista 🙂
  13. U

Heinäkuiset 2024

Toivotaan paljon tarrasukkia 😊
  14. U

Heinäkuiset 2024

Voin samaistua minullakin km aiheutti sen etten pysty tästä uudesta raskaudesta nauttimaan. Toivottavasti hcg nousu on ollut riittävä ja saat mielenrauhan. Jokainen raskaus on erillainen ja oireetkin voivat tulla ja mennä. Tulethan kertomaan kuinka kävi 🙂
  15. U

Heinäkuiset 2024

En pystynyt odottamaan huomiseen vaan tein digin ja normi testin äsken päiväpissasta. Nyt loppuu testailu ja sekoilu. Varaan ajan sinne varhaisultraan ja ainahan sen voi perua jos menee pieleen. Sillä välin yritän lopettaa turhan stressaamisen. https://aijaa.com/gJFgqx
  16. U

Heinäkuiset 2024

Itse en ole vielä varannut aikaa. Kävin viime raskaudessa aavassa ja ajattelin sinne varata ehkä myöhemmin ajan. Nettihinnasto sanoo että varhaisultra maksaisi 134€ mutta täytyy vielä varmistaa kun varaa aikaa. Minulla tämä oireiden lievittyminen aiheuttaa nyt huolta. Ostin digin vaikka...
  17. U

Heinäkuiset 2024

Mistä ootte varanneet varhaisultran ja oliko niissä hinta-arviota?
  18. U

Heinäkuiset 2024

Meillä on melkeimpä samat viikot minulla siis nyt 4+3. Oiretta oli alkuun enemmän, mutta viimeiset paripäivää selkeästi vähemmän. Itsekkin toivoisin nyt kunnon oireita niin ei tarvitsisi hermoilla niin paljoa.
  19. U

Heinäkuiset 2024

Oon pahoillani sun puolesta 😔 Uusi kierto uusi mahdollisuus. Olen kuullut sanottavan, että naisen hedelmällisyys on hyvin korkealla km jälkeen joten toivottavasti tärppää nopeasti uudelleen ❤️
  20. U

Heinäkuiset 2024

Voih 😔 Toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Verikokeestahan sen sitten näkee niin ei tarvitse elää epätietoisuudessa.

Yhteistyössä