Hakutulokset

  1. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kyllä siellä näkyy hentoinen viiva! Toivotaan vahvistumista! <3
  2. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Se on haamu!! <3 toivotaan parasta nyt ! :)
  3. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mun mielestä näkyy! Vahvemmin tossa yläpuolella ihan punertavaakin, voi johtua myös kamerasta, ja huomasin itse että kuvan ladattua menee koko kuva suttuseksi!
  4. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tässä tän aamuinen! Ei tosiaan ole tietoa mikä dpo kun tuntu ettei olis ollu ovulaatio ollenkaan O.o kp 28/30-33.. eikä oo mitään olojakaan suuntaan taikka toiseen, ja siitä lähtien ku aloin syömään foolihappo-lisää niin lähes kaikki pms oireet on hävinny! Välillä mietin että pitääkö olla...
  5. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kyllä näkyy viivasta siellä :) ja ei tarvi edes arpoo! Toivottavasti huomenna on selkeämpi vielä! <3
  6. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Näkyy kyllä kaks viivaa, voiko muka olla että viivanpaikka on noin selkeä!? :O
  7. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kiitos vastauksesta!! ❤️ Huomenna aamulla teen uudelleen ja tuun sit kertomaan mikä tulos :)
  8. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tässä vielä yks jota menin testipäissäni muokkailemaan! Toiv. Kuvat näkyy :)
  9. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Moikka kaikille! :) oon seurannut tätä ketjua jo pidemmän aikaa ja nyt rohkaistuin kirjottamaan teille! <3 ollaan n. 1,5 v yritetty enemmän ja vähemmän saada pieni aluille aika huonolla menestyksellä.. itselläni on kierto normaali kun taas miehellä on todettu ettei tavara ole ihan priimaa :(...

Yhteistyössä