Hakutulokset

  1. K

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Mä kävin 6+5 ja silloin ainakin näkyi syke ja pikkuinen :)
  2. K

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Se farmaseutti tarkasti sillon siellä apteekissa että saako käyttää ja sano että saa kun ei oo löydetty mitään mikä estäis tai jotain sen tapaista. No mutta jos sitä nyt alle viikon käyttää niin en usko että se hirveesti haittaa, eri asia jos käyttää monta kuukautta. Tossa tutkimuksessahan...
  3. K

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Mulle sanottiin apteekissa että saa käyttää otrivin compia ja oon nyt käyttäny sitä(n)
  4. K

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Mä oon soittanu ja mulla on neuvola 4.1 :) nyt 4+4 mullakin
  5. K

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Uskaltaa!
  6. K

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Onnea! Meillä täsmälleen samat viikot ja laskettu aika :love:
  7. K

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Tein juuri yhen cb digital testin joka näytti vieläkin samaa eli raskaana 1-2 ja yhen liuskatestin mikä oli suunnilleen yhtä vahva kun toissapäivänä eli ehkä se aamuinen heikko viiva johtui vaan siitä että olin juonut paljon (n) taidan olla himotestaaja:whistle:
  8. K

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Joo samalla testasin, ja uskoisin itsekkin että johtuu jostain sen tapaisesta tai ainakin toivon:whistle:
  9. K

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Täällä näyttää siltä ettei hyvältä näytä... toissapäivän testasin siis cb digitalilla raskaana 1-2 ja eilen kohtalaisen vahvan viivan aamulla rfsun testillä (pissa oli ollu rakossa noin 12h) mutta tänään kun testasin tuli tosi haalea viiva ja pelkään että on kemiallinen :unsure: nyt pissa oli...
  10. K

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Mulla myös ollut noita kramppeja varsinkin sillon kun nousen ylös, mutta kai ne ihan normaaleja on? Tuntuu ihan menkkakivuilta
  11. K

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Meillä taitaa sitten olla la aika samaan aikaan kun mulla on 17.8?
  12. K

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Joo niin mäkin ajattelin ootteko te muuten kertonu vielä kenellekkään? Ite kihlatulle tietenkin ja kolmelle läheiselle kaverille ku oon tosi huono pitää suutani kiinni :whistle:
  13. K

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Moikka! Mäkin nyt liityn tänne, tänään siis plussasin ja vaikka oon nuori (18v) niin oli ihan suunniteltu mulla pitäis vau sovellukseen mukaan olla la 17.8 ja viikkoja pitäis olla 3+4 mutta saa nyt nähdä pysyykö tämä mukana vai ei... uskaltaako sinne varhaisultraan varata aikaa jos meneekin...
  14. K

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Täällä odotellaan ovista(n) tyhjennysvuoto tosiaan ollu tän viikon alussa enkä ollenkaan tiiä millo se ovis nyt tulis nii oon testaillu ovistesteillä mutta negaa ne on näyttäny tähän asti... Lisäks aika paljon muutakin stressiä ku pitäis löytää uus asunto ku nyt asutaan yksiössä ja ollaan...
  15. K

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Joo kiitos, luulen että nyt tän tyhjennysvuodon jälkeen teen niitä ovulaatiotestejä että vähän nään millon se ovulaatio tapahtuu ku kehon hormoonitoiminta on silti aika sekaisin nyt
  16. K

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Semmosta neuvoa kyselisin et ku mulla alko nyt tänään ilmeisesti tyhjennysvuoto (todella runsaana) ku pilleri lopetin keskiviikkona niin tuleeko nyt sit seuraavaks ovulaatio vai pitääkö vielä yks kierto odottaa? Ovulaatitesteillähän se sit selviäis mut ei viittis turhaankaan tikuttaa(n)
  17. K

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Joo huomasin, menkathan ne taitaa sieltä tulla kun hirveä menkkakivut ollu tänään ja eilen ja vähän tiputteluvuotoo ollut mäkin oon tota greippimehua miettinyt mutta ehkä vielä mulla ei oo tarvetta! Toivon et se ovulaatio nyt sit tulis parin viikon pääst tän tyhjennysvuodon jälkeen (y)
  18. K

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Moikka! Mahtuuko tänne uusia vielä mukaan? Oon siis 18v kohta ammattiinsa valmistuva tyttö ja poikaystävä on 20v ja työelämässä, tosin tällä hetkellä työtön. Mulla on ollut itselläni vauvakuume jo varmaan 12-vuotiaasta asti mutta olen aina ajatellut että haluan saada ammatin ennen lasten...

Yhteistyössä