Hakutulokset

  1. U

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Onko täällä enää muita yli nelikymppisiä kuin minä? Tää ketju hiljentynyt vallan. Itsellä menossa nyt rv32.
  2. U

    Jos HCG nousee hitaasti, voiko raskaus silti päättyä onnellisesti?

    Arvot tosiaan matalahkot. Mutta tuosta parin pvän välein tuplaantumisesta gyne mulle aikoinaan sanoi, että kun syke alkaa näkyä, niin hcg ei enää tuplaannu parissa vrk:ssa. Silloin itse omista arvoistani ultrassa kyselin, kun eivät olleet tuplaantuneet. En sitten tiedä onko paikkaansa pitävää...
  3. U

    Elokuiset 2023

    Kävitkö ultrassa? Oliko kaikki hyvin?
  4. U

    Haaveena vauva 2023

    On ollut käytössä vain toi raskaus&imetys monivitamiini.
  5. U

    Haaveena vauva 2023

    Vastailen myös tähän, vaikka tällä hetkellä raskaana olenkin. Luomuna on menty. 41- vuotiaana kuopus tärppäs melkein heti. Mutta mulla myös useampi raskaus nuorempana. En tiedä vaikuttaako se onnistumisiin myöhemmällä iällä. Nykyinen raskaus alkoi myös luomuna, n. 8kk ilman ehkäisyä. Keväällä...
  6. U

    Haaveena vauva 2023

    Eikö noi oo aika aikaiset dpo: t vielä. Mulla tullut eka haamu vasta dpo 11.
  7. U

    Elokuiset 2023

    Täällä yksi elokuisen odottaja. La olisi oviksen mukaan ehkä 1.8 , mutta neuvolan laskuri antaa 5.8. Alun vaal.pun. ja rusehtavan vuotelun vuoksi olen jo käynyt ultrassa. Syke löytyi ja kaikki ok. Rv 6+ alkoi rask.oireet ja etenkin tää kesto etova olo ja paha maku suussa on vieneet kaikki mehut...
  8. U

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Täällä aikamoista vuoristorataa. Flunssa osoittautuikin koronaksi (muutaman päivän oli aika kovat oireet). Ja koska tuhruvuoto ja raskausoireiden katoaminen ajoittui just koronaoireiden alkuun, ajattelin tietysti heti, että keskenmenon se korona nyt aiheutti. Neuvolaan soittelin , kävin hcg...
  9. U

    Haaveena vauva 2023

    Toivotaan, että vahvistuu.
  10. U

    Haaveena vauva 2023

    Päivitystä omaan tilanteeseen. Hcg tänään 17000. Rv neuvolan mukaan 5+5, (omien laskujen mukaan 6+2.) Totesi , että korkea arvo on jos viikot pitää paikkaansa. En sitten tajunnut kysyä, että onko liiankin korkea. Mutta onhan se hcg:n viiteväli kyllä tosi iso noissa taulukoissa. Perjantaina uusi...
  11. U

    Haaveena vauva 2023

    Täällä alkoi vaaleanpunainen vuoto. Itku tuli. Jos tää nyt lähtee itekseen vuotaan pois, niin mitenköhää kova vuoto ja kivut on odotettavissa tälleen n. Rv 6+0 tilanteessa. Huomiseks olis ollut sovittuna hcg mittaus neuvolan kautta. Mut , mitäs nyt sen kanssa sitte.
  12. U

    Haaveena vauva 2023

    Tämä kokemus mullakin on. Pc on ollu luottotesti. Se on näyttänyt jo selvää haamua kun herkässä testissä ei oo näkynyt mitään.
  13. U

    Haaveena vauva 2023

    Ja eikös sitä ihan suositellakin just buranaa menkkakipuihin etenkin silloin jos on runsaat vuodot. Sen pitäis vähän "hyydyttää" sitä vuodon määrää
  14. U

    Haaveena vauva 2023

    Siis kyllä ihan mututuntumalla vois nyt heittää, että korona aiheuttaa keskenmenoja. Vaikka Suomalaisissa artikkeleissä väitetään, että näin ei olisi, niin ulkomailla jossain ainakin todettu, että km:t lisääntyneet. Ja kyllä mä vahvasti veikkaan, että kkm mulla nyt. Koronaoireet alkoi just...
  15. U

    Haaveena vauva 2023

    Mulla ei oo rokotteita. Alkuvuodesta oli eka korona ja nyt sit toinen kerta.
  16. U

    Haaveena vauva 2023

    Katotaan miten mun käy. Jotenkin tuntuu siltä, että palaan tänne. Muutama päivä ruskeeta tuhrua, alaselkää jomottaa tai välillä alavatsaa. Ja korona on vaivannut myös viime päivät. Olikos se kuka, ehkäpä @J-Annika , jolla km koronan vuoksi? Mulla olisi nyt oviksesta laskettuna n. rv 5+5 ...
  17. U

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Täällä nyt sit tuli plussattua. Viiva vahvistui ihan hyvin. Olo oli alkuun vähän hämmentynyt. Monenlaisia ajatuksia laidasta laitaan. Nyt olis oviksesta laskettuna 5+4, mutta tänään punertavanrusehtavaa tuhrua ja olo kuin menkkakivut alkaisi. Oireitakaan ei mielestäni yhtä paljoa ole kuin...
  18. U

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Hyppää tähän ketjuun ainakin hetkeksi. La osuisi varmaan heinä-elokuun vaihteeseen. Oviksesta laskien vkoja nyt 5+2, mutta jos menee neuvolan laskujen mukaan ja perus 28 päivän kierrolla, niin sit olis tyyliin 4+5. Tuntuu kuin olis ollut jo pitkään raskaana (mitäs meni testaamaan ajoissa), mut...
  19. U

    Haaveena vauva 2023

    Olen samaa mieltä tästä!
  20. U

    Haaveena vauva 2023

    Minäkin muistelisin, että mulla on tuollaista ollut jo useita vuosia tai varmaan kans jo nuoresta lähtien jossain määrin. Mutta ehkä se tiputtelupäivien määrä on lisääntynyt , kun ikää tullut. Useamman päivän kestää nykyään ja on ärsyttävää sit odotella niitä menkkoja alkavaksi.

Yhteistyössä