Hakutulokset

1. Nelliida

Tammikuun tarrasukat 2019

Fbryhmässä on kaks paikkaa jäljellä eli vielä mahtuu @sader :) ylempänä ketjussa ohjeet liittymiseen
  2. Nelliida

@Frid just tuommosta iltapainotteista se mullakin on. Ja enemmän ehkä semmosta että on pala kurkussa ja närästää vähän. Ihanku olis vaan syöny järjettömän määrän ruokaa :D epämukava kuvailee sitä ehkä parhaiten
  3. Nelliida

Eikä :( Voimia!
  4. Nelliida

@Dream79 tässä ohjeet ^^
  5. Nelliida

Täällä kans vatsa sekasin ja menkkajuilintaa joka pahentuu erityisesti iltaa kohti. Ei kuitenkaan yhtään niin pahaa mitä mulla menkkojen aikaan oikeesti. Myös tissit on äääääälyttömän kipeet, mutta muita oireita ei oikeastaan ole.
  6. Nelliida

.

@Wintersun olikin jo lisännyt mut plussanneisiin etusivulle. Kiitos! Ja kiitos kaikille muillekin joiden kanssa ollaan nää kuukaudet piinailtu. Teiltä on saanu paljon vertaistukea ja tsemppiä. TUHANNESTI PLUSSAONNEA ja eihän sitä tiedä, ehkä palailen häntä koipien välissä takasin, mutta...
  7. Nelliida

Tervetuloa @tammi2019 ja @Tirpunen77 :) Tuntuu, että aika menee ihan tosi hitaasti. Nyt on varattuna aika sekä ensimmäiseen neuvolaan, että alkuraskauden ultraan ja ne on valovuosien päässä :D En tiedä mikä harrastus tässä pitäis itelle löytää ettei tulis kokoajan mietittyä.
  8. Nelliida

@yrittäjä83 ei mulla ainakaan mitään ”leffaviivoja” heti pamahtanu :) Nyt kun kuukautiset on ~viikon myöhässä, niin tuli tämmönen. Ja toi ylempi testi on pari päivää sitten testattu. En ainakaan osaa olla huolissani, mut mitään kaksosia siellä viivojen perusteella tuskin on :whistle:
  9. Nelliida

Onnea @Noups !! <3 Mä ainaki ajattelin sinne Perhe-Arteen mennä ja niiden sivuilla oli maininta että 6+3 eteenpäin olis hyvä mennä jos tahtoo sydämen sykkeen nähdä. Meidän tytöstä kävin 6+6 ja sillon näky oikein hyvin. :)
  10. Nelliida

Musta olis ainaski kiva, että nimenomaan kaksplussalaiset pääsis ryhmään eikä niin, että se täyttyis "Myös ulkopuolisilla" heti ennenku kaikki täältä on edes kunnon plussaa kerenny tekemään!
  11. Nelliida

ÄÄ, miks pitää olla niin malttamaton. Olin säästelly digiä sen vuoksi, että näkis vähän raskauden etenevän. Mutta tänään kun heräsin, niin oli pakko se pissiä. Olin laskeskellu, että voisi jo ehkä saada sen 2-3, mutta eiiii. Raskaana 1-2. Mä en ymmärrä miks tossa on edes noi viikot tolleen, että...
  12. Nelliida

Olisko täällä innokasta perustamaan ryhmää silleen että pääsis sitten ne muutkin tänne ketjuun myöhemmin tulevat, kun niitäkin varmasti on :) Liityn mielelläni ryhmään, mutta en ehkä haluis ylläpitäjän pestiä :whistle::LOL:
  13. Nelliida

Onko muuten kukaan muu jo miettiny Tammikuisten facebookryhmää ? Esikoista odottaessa semmonen oli kyllä aivan korvaamaton :)
  14. Nelliida

@Eppis27 onks Lahti yhtään lähempänä :) ? Huomasin tossa sivuja selatessa, että sielläkin nähtävästi on. Mutta jos ei, niin Helsinkihän on oikein kiva ”alkukesän” matkakohde :LOL: Mä en oikein ees huomaa mitään väsymystä, kun teen kolmivuorotyötä ja tuntuu että elän jatkuvasti semmosessa...
  15. Nelliida

@Eppis27 Aijon kyllä ehdottomasti käydä ar-ultrassa. Kävin esikoisestakin ja se rauhoitti tosi paljon mieltä. Nykyään ainaki Helsingissä on se PerheArte jossa kätilöt tekee edullisemmin ultrauksia :) Muistan että kun soitin heti plussan jälkeen neuvolaan, niin olivat tyytyväisiä kun kuitenkin...
  16. Nelliida

Nelliida / 8.1 / HUS / 28 / 2. Heii vaan, ehkä sitä pikkuhiljaa uskaltautuu tännekin puolelle tuolta ”toiveena vauva 2019”-ketjusta :love: Menkat kolmisen päivää myöhässä ja testin plussa vahvistunut. Oireina semmonen outo tunne kokoajan alavatsalla, vähänku menkka”kipu” mutta paljon lievempi...
  17. Nelliida

.

Tämmönen tuli tänään parin tunnin pidätyksellä, ei mitkään leffaviivat, mutta ei tarvinnu paljoa siristellä :) Pääasia kuitenkin, että on siitä parin päivän takasesta vahvistunu. Aika oireetonta, mutta menkkoja ei näy ja alavatsasta on kyllä kokoajan tietoinen, sen verran outo tunne siellä on...
  18. Nelliida

.

Kävin tänään hakemassa apteekin tavallisen testin sekä clearbluen digin. Ajattelin sen tavallisen tehdä huomenna ja sen digin ehkä sitten kun pitäis näyttää jo 2-3, koska koen et siitä olis sillon eniten hyötyä kun näkee että arvot olis selkeesti noussu. En tiedä, ehkä ihan tyhmä idea, mutta...
  19. Nelliida

.

Niin tuttua. Montakohan kertaa on oviksen jälkeen loppukierrossa tullu selattua kaikki internetin syöverit liittyen asiaan. Esim ”oireet ennen plussaa” yms. Sit se aina rauhottu alkukierrosta, varsinkin kun välttelin täällä käymistä. :unsure:
  20. Nelliida

.

Kiitos vinkistä (y) Se digitesti houkuttelis. Ehkä mä huomenna jo uskallan semmosen tehdä? (n)

Yhteistyössä