Hakutulokset

1. Nelliida

Toiveena vauva 2017-2018

Taisin nyt illalla saada ihan semmosen ovulaatioplussan :) täytyy huomenna laittaa kuva analysoitavaksi! Piti vielä akupunktiosta sanoa, että se on kyllä kiva, kun voi siinä samalla hoitaa useampaakin vaivaa. Mulla se ainakin ekalla kerralla kartotti kaikki semmoset vaivat, turvotukset ja...
  2. Nelliida

Toiveena vauva 2017-2018

En oo muuten aiemmin tajunnu, mutta nytkun puhuitte niin mä raskauduin seuraavasta kierrosta akupunktion 5 kerran sarjahoidon jälkeen. :D Olin siellä migreenin vuoksi, mutta hoisi samalla myös esim kipeitä kuukautisia. Toki kyseessä voi olla ihan sattumakin! Niin ja kysyttiin ovulaatiotestien...
  3. Nelliida

Toiveena vauva 2017-2018

On kyllä aikalaisen säännöllinen: 28-30päivää (viimiset kolme kiertoa ollu sen 28). Tein vielä tälle päivälle eli kp 15 toisen testin ja tuli ihan oikeastaan tyhjä. Mutta olikse niin, että nää ovulaatiotestit ei toimi samantyyppisesti mitä raskaustestit eli ei välttämättä tummene mitenkään...
  4. Nelliida

Toiveena vauva 2017-2018

Vihaan näitä tikkuja. Lähti tummenemaan, mutta sit vaaleni. Mitkä todennäkösyydet, että tossa kp13 ja kp14 välissä olis tullu nopea nousu mitä tikulle en saanut? Ärrr
  5. Nelliida

Toiveena vauva 2017-2018

Mielettömästi onnea @viipulainen ! Selkeä plussa eikä tartte ees mitään viivalaseja <3 :)
  6. Nelliida

Toiveena vauva 2017-2018

4.2.18 Nimi | kiertopäivät | yrityskierto Viipulainen..........15/28.............yk7 Nadine88.............25/28-34.......yk4 Tänttähäärää.......25/23-29......ya 10/16 Nelliida.................1/28-30......yk8 Fritang...................12/23-27.......yk12 (km yk2 & yk4)...
  7. Nelliida

Toiveena vauva 2017-2018

@ahmis <3 Onnea paljon! Kumpa vielä pääsis teidän lokakuisten joukkoon. Kierto on kuitenkin näin lopuillaan ja negaa näytti aamustakin, joten tuskimpa. Nyt nippailee vatsaa sekä päänsärkyä pukkaa ja viimisin on ainaski ihan selkeä menkkoja edeltävä oire. =(
  8. Nelliida

Toiveena vauva 2017-2018

Niimpä! Ihan selkeä eikä tarvi yhtään tihrustella tai arvailla :)
  9. Nelliida

Toiveena vauva 2017-2018

Oon tehny eilen ja tänään ihan negatestit. One stepin herkistä oon saanu joka kierrossa jonkinlaisen viivanpaikan(?) esiin, ja niin eilisestäkin :D Tarpeeks ku tiirailee, ni menee silmät solmuun. Mä oon sairaalassa töissä. Ja meidän osaston raskautuneet on jääneet pois aina jo toisella...
  10. Nelliida

Toiveena vauva 2017-2018

Pissasin itseasiassa eilen illalla huvikseni testiin. Sit jätin kuivumaan ja kun nappasin käteen, niin raapasin vahingossa siitä alueelta puolet pois. Ei siitä jääny jäljelle mitään mitä olis voinu analysoida :D noi tosi ohuet liuskat on ärsyttäviä. Joko ne on valmiiks kolhuilla tai sit käy...

Yhteistyössä