Hakutulokset

1. Nelliida

.

Tommoset tutkimukset on monesti kyllä tosi epämiellyttäviä, mutta täytyy vaan jotenkin miettiä, että niistä toivottavasti seuraa jotain hyvää!! Tsemppejä <3 <3 ------------ Niin ja kiitos vielä kaikille sydämistä ja kommenteistä! Tää on ollu niin outo päivä, että lämmittää kyllä mieltä =)
  2. Nelliida

.

Noosiis mä oon tässä "parit" pc:n testit kerenny useaan otteeseen tiirailemaan. Mun mielestä ne ei anna juurikaan viivanpaikkoja eikä varsinkaan tommosia värillisiä. Mä sanon siis edelleen, että plussa on =)
  3. Nelliida

.

On tuo ihan selkeä viiva <3 Onnea!!
  4. Nelliida

.

Noniin oli ne hailurat sitten jotain haamujen haamuja, koska nyt aamulla tuli pc:n testiin selkeä haamu lähes heti. Mieletön tunne :cry::love: Mutta koska kaikesta pitää selkeesti löytää negatiivista, niin nyt sitten jännään alkaako kuitenkin menkat, vahvistuuko viiva ja tuleeko keskenmenoa. Kiva.
  5. Nelliida

.

@Noups tuo on ainaki ihan selkeä, kun oot saanu sen jopa kameralla näkymään =) toivotaan viivojen vahvistumista(y) @Wintersun kiitos tsempistä:love: toivon toki itekkin että tulisi kunnon haamu tai plussa, mutta aika epätodennäköseltä jotenkin tuntuu, kun olokin on niin oireeton. @kuus+1 kiva...
  6. Nelliida

.

Ihana plussa-aalto ja odottajienkin puolelle oli ilmestynyt Tammikuisten ketju :love::unsure: Mä oon lueskellu päivittäin näitä tekstejä, mutta haluun silti jotenkin pysyä etäällä ettei tästä tulis liian vaikeeta eikä suorituspaineet lisääntyis. Tää kierto on muuten ollu samanlainen kuin...
  7. Nelliida

.

Mullakin tänään dpo6 ( luultavasti. En siis taaskaan tikutellu, mutta mielestäni oli aika selkeet oireet) :) kiva, että meitä on näin monta samaan aikaan piinailemassa, toivotaan että tulis vähintäänkin yhtä monta plussaa (y):love: Tää on taas tätä. Eli aikalailla joka kierrossa samaan aikaan...
  8. Nelliida

.

Moii! Mä siirryn tänne kanssa, kun tänään alko menkat :( ja kymmenes yrityskierto pärähti käyntiin. @Wintersun onkin kivasti pitäny täälläkin listaa yllä. Mä lisäilen itteni siihen =) Muoks, eikun sulla on jotku tosi hienot muotoilut siinä, ni jospa sä vaan lisäilet mut ens kerralla kun...
  9. Nelliida

Toiveena vauva 2017-2018

Tänään aukes hanat. Osasinkin odottaa, kun ei mitään oireita ollut enkä kerenny ees testaamisesta innostua. Yhden 2kappaleen pc-paketin testailin ja puhtaita negoja oli. Eli tänään kp1 ja yk10. Mä siirryn kanssa tonne 2019 ketjuun. Plussaonnea vielä kaikille piinailijoille ja jos ei tärppää...
  10. Nelliida

Toiveena vauva 2017-2018

Ihan selkeä plussa @äiti_82 ja noilla viikoilla vielä (y)(y) Ärsyttävää kun mulla on tullu nyt useassa kierrossa semmonen olo tässä ennenku voi edes testailla, että "nonni aivan varmasti nyt on tärpänny, raskaana ollaan" ja sit kun testaukset alkaa, niin se sitten hiipuu mitä enemmän negoja...
  11. Nelliida

Toiveena vauva 2017-2018

@Wintersun , ah kiitos! En huomannut, että ne menee tolleen fiksusti järjestyksessä :D Enköhän mäkin kohta perässä sinne 2019 ketjuun tule.
  12. Nelliida

Toiveena vauva 2017-2018

laitoin itteni piinailijoihin. En oo ihan varma tosta dposta, laskurit näytti sitä viime sunnuntaille, mutta musta tuntuu että se oli ehkä vasta tiistaina, eli nyt olis sit dpo3 :) Mennään sillä! Ovistikutellu en tälläkään kertaa. Viime kierrossa koin sen niin stressaavaks, eikä jääny semmosta...
  13. Nelliida

Toiveena vauva 2017-2018

TOIVEENA VAUVA :love: 23.3.2018 Nimi | kiertopäivät | yrityskierto Minamona..........39/32-40.........yk2 Aavalvar..............38/31-35........ya 2016 Kuus+1...............34/xx....yk4(kkm yk2) Poppana92.........30/30...............yk2 Kirpsakka............29/??...............yk3...
  14. Nelliida

Toiveena vauva 2017-2018

Jos jostain voi olla varma, niin siitä että kuukautiset alkaa ”kellontarkasti”. Tänään siis kp1 ja yk9
  15. Nelliida

Toiveena vauva 2017-2018

Oispa kotona testejä, mut eii :D Mitään kummosempia oireita ei oo. Enkä jotenkin haluis mennä nyt nukkumaan, kun yleensä ne hanat on auennu yön aikana. Sit on taas piiiiiiiitkä ja tylsä alkukierto ennen piinailuja :(
  16. Nelliida

Toiveena vauva 2017-2018

Oon saanu tohon onesteppiin usein viivanpaikkoja. Mut ihankun tossa sun kuvassa olis kuitenkin värillinen viiva? :) Ite tein just pc:n testin aamulla ja ihan tyylipuhdas nega. Vatsaa nippailee, joten eiköhän menkat tässä viimeistään huomenna ala
  17. Nelliida

Toiveena vauva 2017-2018

Ihan nega se kyllä oli! Eikä mulla oo nyt enempää testejä jemmassa. Oottelen suosiolla nyt ainaki viikonloppuun. Tehkää te mun puolesta :) voin jännittää mukana <3
  18. Nelliida

Toiveena vauva 2017-2018

Kiitos @Wintersun listan ahkerasta päivityksestä (y) Huomenna "jo" dpo9, että viitsiskös sitä testailla jo! Mitään oireita ei kyllä oo, mutta eipä niitä oo ennenkään tarvittu jotta voi testejä tehdä :whistle:
  19. Nelliida

Toiveena vauva 2017-2018

TOIVEENA VAUVA :love: 23.2.2018 Nimi | kiertopäivät | yrityskierto Keijupölyä............46/18-23.......yk2 Ksennonen...........46/XX...........ykX Haaveilija_93........44/27...........yk 2 Sonde...................31/26-30........ya syksy-17 Embell..................31/21-35.......yk 4...
  20. Nelliida

Toiveena vauva 2017-2018

Niin kyllä muuttui! Kiva, että myös muut oireet osu yhteen noiden testien kanssa, luo uskoa siihen että osaa kuunnella kroppaansa oikein :) Ja tallettelut olis menny aika pyllylle, mikäli ovulaatio olis ollu laskureiden mukainen koska oli tosiaan ne tyhmät vuorot edeltävästi eikä siinä kerkiä...

Yhteistyössä