Hakutulokset

  1. Iltatähti83

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Heippa kaikki! En oo missään muussa ryhmässä, ollut vaan niin hektistä et ei oo kerennyt täälläkään käymään. Nyt on itse jo uskaltanut hieman luottaa, et kaikki hyvin. Tänään on viikkoja 15+2. Itselle oli ihan huippu ostos, kun tilasin raskauskeijusta kotidopplerin, ja sillä saanut 12vk:n...
  2. Iltatähti83

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Kiitos kaikille onnitteluista :love: Ultrassa meni hyvin, kiitos kysymästä! Siellä oli pikkuinen kasvanut, nyt näkyi jo muotoa, viimeksi siis näkyi vain tikittävä sydän. Tänään on 9+5, eli viel vähän yli kaks viikkoa piinaavaa jännitystä edessä, et olis pahin riski aika ohitse.. huoh.. :unsure...
  3. Iltatähti83

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Onnea kaikille plussanneille! :love: ja plussatuulia kaikille muille :love: Mulla kävi sitten niin, että viimeksi kun kerroin, että oli se kemiallinen, niin tulin sitten raskaaksi seuraavassa kierrossa.. Nyt olisi viikkoja 8+1. Mulle tuli muutama viikko sitten hieman verta pyyhittäessä ja sen...
  4. Iltatähti83

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    kyllä se kemiallinen oli, sunnuntaina tuli täti kylään :cry::cry: nyt tilasin valmiiksi raskaustestiliuskoja, ovat "pikkasen" halvempia kuin apteekista ostettavat (y) ei muuta ku nokka kohti uutta yritystä :) @eppula onneks olkoon! :love: paljon tarrasukkia! @miniminimini tottakai kannattaa...
  5. Iltatähti83

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Heippa kaikille ! Mä oon täällä ihan sekopäisenä testaillut, ensiksi viime viikon pe, koska illalla oli kosteat juhlat tiedossa, raskustesti oli nega. No en tiiä miksi, mut sunnuntaina testasin uudestaan ja taas oli nega. Maanantai aamuna aamupissasta tihrustamalla tihrustin et oli haamuviiva...
  6. Iltatähti83

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Heippa kaikille! Mä olisin tulossa täältä taustailijoista yrittäjiin :) Mulla oli painotavoite, jonka lääkäri on määrännyt (noin tavoite) ja nyt olen 3,7kg tavoitteesta, niin jätettiin ehkäisy pois, jännää :D eilen tikuttelin ja ovistikku näytti hieman haaleampaa viivaa kuin ns vakioviiva...
  7. Iltatähti83

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Ihanaa, onneksi olkoon @Miljamaaria :love::love: Tulin pitkästä aikaa katsomaan, mitä tänne kuuluu ja ihana saada kuulla noin ihana uutinen! <3 :love:
  8. Iltatähti83

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Oi ihania uutisia, paljon onnea @Miri81 ja @Tiituu :love::love::love: toivon todella paljon tarrasukkia molemmille :love::love::love: Tulisipa tästä iso plussa-aalto elokuulle :)
  9. Iltatähti83

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    @Miljamaaria mulla on poika mut jos sopii jätän kuukauden mainitsematta? :) onko tytöllä paha murrosikä? Kuullu vaan et monesti tytöillä saattaa olla pahempi kuin pojilla, riippuu tietty luonteestakin. :) Välil sitä miettii, et onko sitä ihan hullu ku saanu lapsen noin isoksi ja sit alkais...
  10. Iltatähti83

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    @Miljamaaria kyllä mäkin siis iloinen oon toisten puolesta, jos jotenki annoin väärän kuvan itsestäni :)
  11. Iltatähti83

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Kiitos @Miljamaaria :love:
  12. Iltatähti83

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Näinhän se just on @Tiituu :ROFLMAO: Mulla ei ny jostai "kumman" syystä niin paljon ole sellaista, et näen odottajan samanikäisen lapsen kanssa ku mulla on :ROFLMAO: Mut muuten ihmiset sikiää ihan älyttömästi ympärillä :rolleyes:
  13. Iltatähti83

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    Heippa! Saanko liittyä porukkaan kuumeilemaan? Oon 34-vuotias ja mulla on teini-ikäinen lapsi ja tuulimunaraskaus 12/16. Nyt täytyisi pudotella hieman painoa ennenkuin voi uudestaan aloittaa yrittämisen. (n) Mutta vauvakuume on ihan hirmuisen kova!
  14. Iltatähti83

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Nyt taisin kuulostaa pikkasen liian kateelliselta :oops:
  15. Iltatähti83

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Nyt ku ollu taas pitkään vauvakuume, ni jumaliste ku niitä pallomasuja näkyy joka nurkassa, mihin tahansa meneekin. Vai onkohan se sit tää kesäaika ku ihmisillä vähemmän päällä ni näkyy masut paremmin.. Sit tuntuu et somessa moni laittaa ultrakuvia ja vauvamasu kuvia tai sit ylipäätään...
  16. Iltatähti83

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    No just näin @Miri81 :ROFLMAO:
  17. Iltatähti83

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Niin ja siis ymmärrän tietty, ettei niillä riitä aika millään kuuntelemaan jokaisen potilaan itkuja jne, mut jos edes pari minuuttia pysähtyy kuuntelemaan, niinkuin tämä ihana hoitaja teki, se jo auttaa :)
  18. Iltatähti83

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Siis hyi hemmetti ku inhottavasti sulle sanottu @Tiituu, :devil: Pistää kyl niin vihaksi tollaset mulkerot!! :devil::devil: Se on toiselle kuitenkin pieni maailman loppu kun tolleen kamalasti käy.. No on tollanen kyl todella ärsyttävää! Ja eiköhän potilaalla olis oikeus saada tietää kaikki...
  19. Iltatähti83

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Kiitos @Tiituu :) Joo kyl lääkäreillä jos joillakin pitäisi lääketieteellisen ammattitaidon lisäksi olla empatia kyky yms. Mut ehkä se sit on vaa liikaa vaadittu :devil:
  20. Iltatähti83

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Kiitos @Miri81 :) Ärsyttävintä on nyt pudottaa uudestaan jo kerran lähiaikoina pudotettuja kiloja :censored: Juu lääkäri oli kieltämättä jostain syvältä, ihan tarpeeksi kamala paikka muutenkin tollainen ilman tollaisia kommentteja :poop: Kiitos todella paljon :love: Hiukan miettisin et olenko...

Yhteistyössä