Hakutulokset

  1. janeza

    Painajaisista....???

    Onko kenelläkään kokemuksia lapsen painajaisunista!? Miun vajaa 3-v tyttönen on nyt muutamana yönä heräilly ilmeisesti juuri painajaisiin... Hän on aivan yhtäkkiä alkanut huutaa niin vimmatusti... On ollut todella vaikeaa saada rauhoittumaan.. vapinaa yms. ajattelin et kyseessä on varmaan...
  2. janeza

    Kysymys lasten kodinhoidontuesta ja päiväkodista..??!!

    Onko kenelläkään kokemusta siitä, että lapsi on kunnallisessa päivähoidossa ja aikoisi jäädä esim. kesäksi hoitamaan lasta kotiin eli jäisi Kelan kodinhoidon tuen piiriin... Voiko päiväkodista irtisanoutua määräaikasesti kesän ajaksi ja syksyllä taas mennä normaalisti!!??? säilyykö paikka...
  3. janeza

    G:Ruokia tmv jotka Ehdottomasti kuuluvat teistä yhteen

    lihapullat ja perunamuussi!!!! :D :p
  4. janeza

    Moi!

    :wave: ;)
  5. janeza

    täytetyt suolaiset plätyt

    jauhelihan kaveriksi lettuihin oon laittanu kermaviiliä, jonka oon maustanut esim. kaupasta saatavilla valmiilla mausteseospusseilla (siis joita käytetään vaik tacoihin).... :p
  6. janeza

    Mikä on teidän perheen pikaruokaa?

    munakas, valmis pizzat (pakaste), täytetyt patongit.... :whistle:
  7. janeza

    Hampaiden narskuttelu..

    nosto :wave:
  8. janeza

    Hampaiden narskuttelu..

    Mein 1v tyttönen on alkanut narisuttamaan hampaitaan hirmuisen paljon. Varsinkin, jos neitiä toruu/kieltää, niin hän suuttuu ja narisuttaa hampaitaan tahallaan???!!!! Tuntuu niin ilkeältä korvissa..ja luulisi narskuttelun vaurioittavan hampaitakin!!!!?? Onko kenelläkään muilla samanlaisia...
  9. janeza

    Pysty- vai poikkiviilto?

    minulla suunniteltu sekstio, mut sit muuttuikin *puoli*kiireellisesksi ...tehtiin pystyviilto.. molemmissa tapauksissa minulle mainittiin vain että tulisi pystyviilto :/ (eli en olisi saanut valita)
  10. janeza

    apua ummetukseen

    paras apu minulle on ainakin ollut vauvan, bona luumusose (4kk)....!!!! toimii yllättävän tehokkaasti ja on *halpa ja luonnollinen* apu.... =) ;)
  11. janeza

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Kauniita nimiä myöskin!!! =) Meillä hyvin perinteinen nimi Hanna Maria... =)
  12. janeza

    Valtterille toinen nimi

    Valtteri Mikael Valtteri Elias Valtteri Verneri Valtteri Eemeli =)
  13. janeza

    vauva ja tukkoinen nenä

    Myös kätevä keino on (jos ei ole kauhean iso kylppäri) laskea kuumaa vettä suihkulla niin että pelit huurtuu (ns. vauvalle soveltuvaa höyryhengitystä)...
  14. janeza

    paikkakuntakysely

    Lappeenrannasta.. :)
  15. janeza

    ELOKUVA TRIVIAALI!

    Luettele 3 leffaa, jossa Bruce Willis on pääosassa... =)
  16. janeza

    miesongelmia....

    antaka jotain vinkkejä saada suhde vähän piristymään.. tuntuu et ollaan miehen kanssa juututtu liiaksi samaan vaiheeseen ja jokainen päivä on niin samanlainen (siis parisuhteen kannalta).. ihan masentaa!!!!! :( \|O
  17. janeza

    äidit-86

    Lappeenrannasta päin!! Tyttö tällä hetkellä 8.5kk...!! =)
  18. janeza

    jälkivuodosta!

    juu minulla oli vähän samanlaisia oireita synnytyksen jälkeen (miulle tehtiin sektio)... vuoto oli todella runsasta ja kesti monta viikkoa, sitten tuli n. 10päivän tauko ja sit alkoi kk:set!!:( todella mukavaa... Mie kävin silloin lääkärissä vuodon runsauden takia, niin siunkin kannattaa tehdä...

Yhteistyössä