jälkivuodosta!

hei...minulla on kestänyt jäkivuotoa nyt reilu 3 viikkoa eilen ja toissapäivänä ei tullut kuin ihan vähän ja nyt aamulla kun heräsin niin alkoi tulee taas oikeen kirkkaan punaista vuotoa ja runsaammin ja maha ollut kipeä koko päivän.onkohan ihan normaalia? vai onkohan mahdollista että ois menkat alkanut jo nyt. täysimetän vaavia! ensimmäisen lapsen jälkeen minulla alkoi menkat vasta kun lapsi oli melkein 11kk! kertokaa jos on ollut samanlaista jollain...
 
juu minulla oli vähän samanlaisia oireita synnytyksen jälkeen (miulle tehtiin sektio)... vuoto oli todella runsasta ja kesti monta viikkoa, sitten tuli n. 10päivän tauko ja sit alkoi kk:set!!:( todella mukavaa...

Mie kävin silloin lääkärissä vuodon runsauden takia, niin siunkin kannattaa tehdä jos yhtään siltä tuntuu (et ainakaan menetä siinä mitään)..!!!

Mutta viimestään kannattaa mennä lääkäriin, jos tulee hyytymiä/limaa (mikä minut sai lääkäriin)..tai kova vatsakipu!!!

Tsemppiä toipumiseen!!:):)

ja ps. ainahan sitä voi soittaa lääkärille/terveydenhoitajalle tms.
 
Mulle tehtiin sektio 8.1 ja siinähän ne tekee kaavinnan samassa ja jälkivuodon ois pitäny loppua suht nopeesti, mut eipä tehny niin vaan rupesin vuotamaan kun seula ja ihan kirkkaan punasta verta, eilen kävin lääkärillä (synnytys sairaalassa)ja antovat mulle lääkekuurin, on samaa lääkettä kun raskauden keskeytyksissä käytetään, eli se tyhjentää kohdun.
Lääkäri sanoi että ei tee mielellään uutta kaavintaa kun siinä on riskinsä ja koitetaan eka tätä lääkekuuria.
Eli kyllä kannattaa käydä lekurilla jos tulee jotain outoa ja tuntuu ettei oo normaalia vuotoa.
 
Ihan sama juttu kun teillä. Minulla myös sektio takana ja alkoi verinen vuoto runsastumaan noin 2,5 viikkoa sektiosta, lisäksi oli hyytymiä, isojakin. Vointi meni myös heikoksi. Menin ensin neuvolalääkärille ja hän laittoi lähetteen sairaalaan. Mitään syytä ei löydetty ja vuoto on nyt hiukan rauhottunut itsekseen. Minullakin vuoto muuttui kirkkaan punaiseksi ja sitä saattoi tulla hetkessä kuin lasista kaatamalla niin että terveysside ei ehtinyt sitä imeä vaan sotki kaikki housut, vaihtelin sitten housuja pitkin päivää. Runsaimmillaan vuotoa oli reilut 5 päivää. Pahempia vatsakipuja ei ole ollut, vatsa aristaa kovasti.
 

Yhteistyössä