Hakutulokset

  1. T

    Joululaulu hukassa...?

    Elikkäs siis viime jouluna "muistaakseni" kuulin sen ekan kerran. Ja nyt en muista yhtään miten meni sanat (päässä pyörii vaan Joulumaa) mut Katri Helena sen tais laulaa... :ashamed: Toisin sanoen kaikkia mahdollisia veikkauksia otetaan vastaan. Youtubesta kokeilin jo eri sanoilla, mut ei...
  2. T

    Vauvalle kuumeeseen??

    Niih.. Tuo tyttö on 9kk... Ja aamuyöstä nousi 39asteen kuume. Nyt saanut 2 panadolia (suppoja) päivän mittaan. Olikos se niin, että voi antaa buranaa lisäks jollei tuo panadoli auta? Lämpöä nyt 40astetta.. Voi kun pieni on surkeana, mut onneksi maito ainakin kelpaa :heart:
  3. T

    FB:sta...

    Tökkiikö se muilla..? Mulla alkoi jo eilen kenkkuilemaan ja nyt en pääse enää edes kirjautumaan :(
  4. T

    Biisi pahasti hukassa..

    Se muutama vuos takaperin oleva "lätkäbiisikin" jee jee beibee... I wanna know if u be my girl.. Ei löydä googlettamallakaan... :ashamed: :ashamed:
  5. T

    Tyttö sai nimen!!

    Nonnih!! Meitin toinenkin tyttö sai virallisesti nimen :heart: Hää on jo 4kk, mut onneksi saatiin kastetta lykättyä, kun lähi suvulla oli kaikilla etelänmatka aiemmin..
  6. T

    HMPFH

    Mikäs siinä nyt olikaan ettei sais nukuttaa massullaan :ashamed: muista ei vaiks toinen jo..
  7. T

    Maailman ihanin joululahja!!

    Vaavi sitten halusi nähdä joulupukin :D LA oli 31.12 ja neiti syntyi 17.12 :heart: :heart: Kaikki meni hyvin ja aikas nopeasti (vajaa tunti synnärillä ja tyttö kainalossa). Pienellä joulutontulla on kokoa 45cm ja 2515g :heart:
  8. T

    Apua mitä mä teen (seksi asiaa)

    Siis mulla on ongelma. Ja aika kummallinen ongelma onkin. En ainakaan oo koskaan kuullu kenenkään muun valittavan asiasta, iiiihan päinvastoin Eli siis... lyhyesti... Mä en kertakaikkiaan pysty jatkamaan yhtä kauan kuin ukko. :( Siis onhan se aluks tietysti hirveän kivaa eikä meillä...
  9. T

    Pakko nyt täälläkin..

    ..hehkuttaa kun en malta olla puhumatta. Elikkäs siis meitin pikkuneiti 4vee saa siskon tai veljen :heart: on tätä kakkosta kyllä jo odotettukin =)
  10. T

    HEI!! Pikaista apua Jaanuska tai joku..

    Eli voiko smetanaa hauduttaa vai pitääkö se laittaa ihan lopuksi..? Naudanlihakastike on kyseessä.. (kyl minust viel kokki tulee..)
  11. T

    Piilareista..

    Tietäiskö kukaan mistä saa ostettua halvalla värilliset piilolinssit paikanpäältä? EI siis netistä koska haluaisin ne jo tänään.. Muoks Helsingistä..
  12. T

    Ystävänpäivä viestejä??

    En tiedä onko tämä aloitus ollut jo muttta utelen silti :whistle: Eli siis oliskos jollain hyviä viestejä (kännyyn) millä muistaa rakkaita ystäviä?
  13. T

    Toimiiko laskurit??

    Niin siis noi la ja ovulaatiolaskurit.. mulla se kysyy vaan kokoajan, et tarkista vuosiluku :( Tai sit joku muu sivu jos nää tökkii.......taas... Kiits! jo etukäteen
  14. T

    Rullakebab???????

    Tietääkö kukaan mistä paikasta sen Helsingissä sais?? Mitäs nyt puolella oli grilliruoka-avaus ja nyt tekisin pidemmänkin matkan et sais piiiitkästä aikaa popsia.. :p :p

Yhteistyössä