Hakutulokset

1. P

1,5 v neuvolamittoja.

Meidän pikkuneiti oli 1,5 vuotiaana 10140g ja 81,5cm. kaks vuotiaana 11kg ja 88cm
  2. P

äitiysvaatteet

Minä en sinun tilanteessa vielä osais äitiysvaatteita, ainakaan sellasia joita voi pitää vaan kesällä. Osta pidempi helmasia t-paitoja ja tunikat on tosi kivoja ja mahtuu masukin jos sitä vielä kesäkuukausina on.
  3. P

Voi jessus sentään *nauraa*

:laugh: hyvin oli suomennettu
  4. P

Äitienpäivälahjapino!

Mä sain mieheltä kukan ja lapset oli hoidossa maalanneet mulle kivet ja tehneet kortit. Kuopus tosin paljasti jo lahjan perjantaina kun hoidosta hakiessani hihkasi heti että "me maalattiin kiviä!"
  5. P

Heheh. Aika hyvin.

:laugh:
  6. P

Mikä on hassuin sukunimi, johon olet eläessäsi törmännyt? :D

En jaksanu lukee koko ketjua mut joko Lerssi on mainittu. Tuttavien naapurissa asu kerran sen niminen ja kyllä me sille nimelle virnuiltiin :)
  7. P

G: onko jääkaapissasi mangneetteja

Ei jääkaapissa mut jääkaapin ovessa on esim. karvinen, hevonen, hirvi, sydämiä en muista oliko muita...
  8. P

Lapsella vatsa kovalla

Kiitti vinkistä. Pitääkin varmaan heti huomenna soittaa lääkäriaikaa.
  9. P

Pinnasängystä Jatkettavaan?

Meillä poika siirty jatkettavaan reilun vuoden ikäisenä kun oli pikkusisarus tulossa. Laitettiin pojan sänky seinän ja meidän sängyn väliin. Isompana sit siirrettiin se erilleen meidän sängystä. Tyttö tais olla vajaa kaks vuotias kun siirty jatkettavaan sänkyyn eikä oo ollu mitään ongelmia...
  10. P

Lapsella vatsa kovalla

Meidän 2 vuotiaalla on ollu jo useamman viikon (en muista tarkkaa millon alko) vatsa kovalla. Ennen toimi vähintään kerran päivässä. Ei oo tullu muutoksia ruokavalioon. On kokeiltu levalacia (kirjotetaankohan se noin) luumua mut ei auta. Kolmen-neljän päivän päästä on tyytön maha aina niin kipee...
  11. P

Sunnuntain suunnitelmat???

Mä lähen puolenpäivän maissa junaan lasten kans. Mennään talvilomareissulle mummolaan. Muksut pääsee ekaa kertaa junaan. Hieman jänskättää miten matka sujuu :)
  12. P

No niin...

Ei oo ainakaan valitellu. Noin tuntia ennen ekaa oksennusta alko heräilemään koko ajan sit lopulta oksensi meidän sänkyyn...ja lattialle ja.....Toinen koneellinen pyykkiä kohta pitäs varmaan laittaa pyörimään.
  13. P

No niin...

Nyt sitten esikkokin sairastu vatsatautiin. Kuopus ja minä oltiin viime viikolla peräkkäisinä päivinä yhden päivän kestävässä taudissa. Päästiin kyllä helpolla kun ite en oksentanu kertaakaan ja tytykin vaan kahesti. Poitsu alotti oksentamisen aamulla kolmen aikaan eikä vielä loppua näy :(...
  14. P

Auto hajosi korjaamolla!

Minä kyllä kyselisin tarkkaa et mikähän se merkillinen tapahtuma mahtoi olla joka sen vaihdelootan hajotti. Jos näyttää vähänkin siltä et se on niiden vika siellä korjaamolla niin laita ne korjaamaan se omaan piikkiinsä!!
  15. P

Nokkosrokko

olen siis toi alottaja nyt omalla nicillä. Kiitoksia informaatiosta saa nähdä kauanko meillä kestää. Kumma kun ei lääkäri meille mitään tohon määränny. Oli muutenki aika tylyn olonen täti niinku ois meitä ihan tyhmänä pitäny kun mentiin tommosen takia lääkäriin.
  16. P

olen kirjoittanut vasta kaksi viestiä=)

Mulla taa näkyy jonkun Piritta- nimimerkkiä käyttävän viestit kans...omani on siis piritta pienellä.
  17. P

Missä teillä vauvat

Molemmat päikkäreillä...
  18. P

Koska viimeksi sivosit, ja onko vielä siivotun näköistä?

Eilen siivosin, oikeen luutusin niin maan perusteellisesti lattiat kun maanantaina pesin matot ja nyt kaihdinasentaja porailee ikkunan karmeihin reikiä...sahanpurut vaan lentää :/
  19. P

Gallup: Montako lasta. iät? Paljonko on raskausviikkoja sinulla nyt?

Meillä poika 2v9kk ja tyttö 1v6kk
  20. P

Miten saan lapsen syömään!?!?

Laitanpa tässä minäkin pari vinkkiä.En tiiä ehtikö joku jo laitta kun en jaksanu lukee kaikkia viestejä. Meillä esiokoinen oli tosi sihtikurkku. Oksensi välittömästi jos vähänkin paakkuja tai jäykempää sosetta. Annoin syödä sileitä niin kauan kunnes vuoden iän jälkeen alko pikkuhiljaa syömään...

Yhteistyössä