Auto hajosi korjaamolla!

• Viestiketjun aloittaja anika harmaana
  • Ensimmäinen viesti
anika harmaana
Vein autoni korjaamolle eilen, koska se nyki. Kuinka ollakaan, kohta korjaamolta soitettiin, että vika oli löydetty ja korjattu, mutta sitten "jotakin merkillistä tapahtui" ja nyt autosta on vaihdelaatikko kappaleina!

Kuulemma "kuului vaan jotain rutinaa" ja sitten kolahti kappaleiksi koko vaihdelaatikko. Uskomatonta!

Huollon mies kysyi vaan, että ruvetaanko korjaamaan. Laskua kuulemma tulee pitkälle toista tonnia. Minä totesin, että tehän ette siihen nyt enää koske ja hinautin koko auton pois.

Nyt alkoi mietityttää, että eikös tuo menis korjaamon piikkiin? Aion toki kääntyä "viranomaisten" puoleen heti maanantaina, mutta kyselenpä tässä, jos jollain olis kokemusta...

Minä kyllä kyselisin tarkkaa et mikähän se merkillinen tapahtuma mahtoi olla joka sen vaihdelootan hajotti. Jos näyttää vähänkin siltä et se on niiden vika siellä korjaamolla niin laita ne korjaamaan se omaan piikkiinsä!!

vieras
Minä kerroin viime viikolla meidän huollosta, joka maksoi perkeleesti ja koliseva auto saatiin takaisin. Huoltomies väitti äänen häviävän itsestään ajan kans.

Mies vei auton korjaamolle (Auto-Salpa) ja paljastui, että yhtä jotain mottorinkiinnitysruuvia ei oltu kiinnitetty ollenkaan!!

Saatanan idiootti huoltomies jumalattomalla tuntiveloituksella!!!!!

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä kerroin viime viikolla meidän huollosta, joka maksoi perkeleesti ja koliseva auto saatiin takaisin. Huoltomies väitti äänen häviävän itsestään ajan kans.

!!!!!
Oikeessahan tuo oli, ääni olis loppunut viimistään siinä vaiheessa, ku moottori olis tippunu tielle!

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja anika harmaana:
Huollon mies kysyi vaan, että ruvetaanko korjaamaan. Laskua kuulemma tulee pitkälle toista tonnia. Minä totesin, että tehän ette siihen nyt enää koske ja hinautin koko auton pois.

...

Olisit todennut, että tehän sen rikoittekin, niin saatte korjatakin, mutta mitään en maksa.

anika
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Mikäköhän se vika oli sitten mikä korjattiin? Kertoivatko tarkemmin? Nykimisen syy siis?
vaihdettiin kuulemma tyhjäkäyntimoottori. Sattuu sijaitsemaan siinä vaihdelaatikon yläpuolella miehen isän mukaan.

Miehen isä kyllä lupasi korjata auton, mutta sitä taas ei tiedä, milloin ehtii ja maksaahan ne osatkin ihan kivasti. Purkuosana näkyi pelkkä laatikko 500 euroa.

Yhteistyössä