Sunnuntain suunnitelmat???

Mä en ehkäpä tee mitään... ;)
Eilen siivosin 6 h (joku kärpänen puraisi, vaikka en aikonut kuin imuroida ). Jos laittais vaan hyvää ruokaa ja lepäilis. Meinaa silti väsyttää, vaikka huitasin tossa 10 h unta nuppiin... kenties liikaa jo nukkumista vai mikä lie kevätväsymys, kun koko ajan väsyttää.
Lenkin vois illalla käydä, mutta eipä sen enempiä tälle päivää...

Mites teidän sunnuntait sujuu?

Löhöilty on eilisestä lähtien... :D
Pakkailen tässä laukkuja Ruotsin reissua varten. Kahden-kolmen maissa lähdetään Helsinkiin päin. Lapsukaiset odottaa ihan kamalasti jo... =) Ja....minä myös... :whistle:

Hauskaa sunnuntaita kaikille! :wave:

heluna
menen kohta prisman parkkihalliin kirpputorilla käymään ja sitten ruuanlaittoon ja senjäkeen ukko saa mennä ipanan kanssa ulos jotta saan siivoilla rauhassa ja loppupäivä menee olla möllöttäessä.

no mies lähti jo aamusta johonkin harrastusjuttuun missä on koko päivän, minä nuhaisena lasten kanssa kotona yritän selvitä hengissä.. :snotty:
Pakko päästä johonkin ulos jossain vaiheessa, kun noi tenavat tulee hulluksi sisällä. |O
Levähdän tässä koneella hetken ennenkuin alkaa pyykkishow, ruuanlaitto ja kämpän pikainen raivaaminen. niin, ja tuttipullojen pesu..... :|

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Mä haluan soittaa sille välittäjälle ja mennä tänään jo tota katsomaan!! |O |O

Eiks kaikki välittäjät oo sunnuntaisin töissä. :saint:
Soita sille, eihän sen ole pakko vastata tai pitää työpuhelinta auki sunnuntaina.

Niin ja iso kasa silitettäviä odottaa, ruokaa tartteis laittaa ja lenkillä käydä. Päiväunetkin otan jossain vaiheessa.

mutteri
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Peikko Pirandella:
Alkuperäinen kirjoittaja mutteri:
pidän 12 vuotiaalle pojalle synttärit =)
tuli nimittäin perjantaina huikeat 3 vee täyteen...
illalla sitten saunotaan kun vieraat on lähtenneet.
anteeksi tukkoisuuteni mutta mä en tajunnut. eli sä pidät 12-vee pojalle 3-v synttärit?
poika o syntyny 29.02 eli syndet on joka 4 vuosi =)

Mies ja poika nyt lenkillä. Sit lounas ja poika nukkumaan päikyille. Mies lähtee kelkkailemaan ja mä jään tekeen kouluhommia koneella ja palstailemaan.

Sit ois pizzan tekoa ja paistoa, ehkä käydään mummolassa.

Rauhallinen sunnuntai...

Yhteistyössä