Hakutulokset

  1. M

    ***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

    Tervehdys taas :wave: Meillä edelleen minä yksin haaveilen vauvasta ensi kesäksi :'( Mies ei oikein ole vieläkään innostunut ajatuksesta, mutta en minä vielä toivoani menetä ;) Kiireet kun tuntuvat vain jatkuvan ja jatkuvan - kun saisi isännän ymmärtämään että kaikkia näitä töitä ei saa...
  2. M

    ***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

    Niin paljon ei ehdi pihaa laittaa kun haluaisi, mutta ehkä sitten joskus meinkin piha on kunnossa... :whistle: Toiveajatteluako? Kesäkukat nököttää pihalla edelleen, mutta itseasiassa ne on vielä ihan hyvässä hapessa jotta ilkeää vielä katella. Marjapensaissa olen tässä aikaani viettänyt ja...
  3. M

    ***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

    Meillä siis maatalo, joten omakotitalossa asustellaan ;) Hoidettavana pihaa ihan liikaa... ja lisäksi vielä tilan vanha talo pihoineen ja puutarhoineen tuossa vähän matkan päässä. Mutta eipähän käy aika pitkäksi =)
  4. M

    ***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

    Juu, sellaset 1½-vuotta olen jo yrittänyt suostutella isäntää, mutta josko tämä tästä. Voi olla, että kuvittelen, mutta ihankuin olisi ajatukselle jo hieman suopeampi... ;) Tänä-iltana ollaan pitkästä aikaa kaksisteen, kun poika lähti mummolaan - josko vaikka saisi isännän pysymään tuvassa...
  5. M

    ***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

    Pakko kai liittyä ketjuun mukaan ;) Siis aivan mahdoton vauvakuume ja kovasti koitan miestä ympäri puhua, että ensi kesäksi vauva meille tilattaisiin... Oliko teillä muilla mies heti mukana vauva-projektissa vai pitikö houkutella? Nimimerkillä vinkkejä vastaanotetaan ;)
  6. M

    Nyt ei enää jaksa...

    ...
  7. M

    ratsailla ja rattailla!

    Juu, Väre mikkeliläinen missi, joka on ollut vuosia Italiassa ravitallilla hevosenhoitajana. Tuli sieltä Suomeen noihin missijuttuihin... Niemisen vaimo taas pitkän linjan ravi-ihminen ja sitä kautta Tonikin innostunut hevosista. Ollut valmentajana jokusen vuoden, pitävät vaimonsa kanssa...
  8. M

    Mies unohti äitienpäivän

    Meillä ei mies muistanut mitenkään. :'( En kuulema ole hänen äitinsä... Lapsikin vasta 2v. joten häneltä nyt ei vielä mitään voi odottaakkaan ;) Yhdessä ollaan ukon kanssa oltu 10 vuotta ja tietää miten pitäisin huomaamisesta. Aivan samanlainen päivä tämä oli kuin muutkin, mutta kai saan...
  9. M

    PInoon 76 mammat=)

    :wave:
  10. M

    Työssäkäyvät, kertokaa päiväohjelmanne?

    4.00 herätys 4.10 aloitan aamutyöt n.8.30 aamupala (lapsi heräilee näihin akoihin) ruuan laittoa ja muita kotitöitä ulos lapsen kanssa/ jatkamaan aamutöitä 12.00 syödään ulos tekemään pihatöitä/ lapsen kanssa puuhastelua 14.30 sisälle välipalalle 15.00 lapsi päiväunille, minä iltatöille 17.30...
  11. M

    Faktaa nukkumisesta

    \ No, meillä 2v herää 9.30-10.00, nukkuu päikkärit 15.30-18.00 ja käy yöunille n.22.00. Rytmi tällainen siitä yksinkertaisesta syystä, että tilan työtkin täytyy saada tehdyksi. Toisinsanoen herään itse 4.00 lypsylle, jotta ehdin sisälle ennenkuin lapsi herää. Iltalypsyn hoidan sitten...
  12. M

    hiihtäjät

    Meillä poika 2v. Ergo-repussa

Yhteistyössä