Hakutulokset

  1. S

    Huhtikuiset 2018

    Nauttikaan olostanne te joilla ei ole pahoinvointia! (y) mulla ensimäinen raskaus etenki alkuraskaus oli hyvin vähä oireinen mut näköjää mitä useampi takana sitä pahemmat oireet.. tänään aamulla sain aivan järkyttävän pahaolo kohtauksen ja pahasti näyttää siltä et kohta saan halailla pyttyä...
  2. S

    Huhtikuiset 2018

    Jos vaa ihan vähän tuli eikä oikeestaa muuta nii eikait kesken sentään mennyt.. toivotaan ainakin! Tsemppiä :love:
  3. S

    Huhtikuiset 2018

    Joo kuulostaa muuten tutulta ololta toi ylensyönyt olo.. välillä kyllä närästääki siihen päälle vähän! Täällä eilen oli illasta sellasta juilimista et jotenki oli aivan pakko tehä viikkotesti tänää aamulla ja onha ne viikot onneks nyt nousseet 2-3 :rolleyes: tää alkuraskaus etenki tuntuu olevan...
  4. S

    Huhtikuiset 2018

    Huomenta! :) täällä tuntuu että oireita tullu vaikka millä mitalla nyt parina päivänä.. tosin voihan olla vaa sitä et tutkiskelen jatkuvasti oireita :whistle: rintojen aristus on koko aikasta, möykky tuntuu etenki seistessä, pahoinvointia ja hajuaisti herkkyyttä.. Varmasti ihan mahdollista et...
  5. S

    Huhtikuiset 2018

    Heippa ja onnea kaikille plussista! :love: Minä myös ilmottaudun vielä joukkoon jos vaan vielä mahtuu.. neljä päivää sitten sain vahvat viivat testiin ja askettu aika oliskin sit 30.4.. :love:varjostaa paljon keskeytynyt keskenmeno ja kemiallinen raskaus mitkä ovat tässä takana, mutta yritän...
  6. S

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hei täällä uusi kuumeilija! Meille olisi kolmas pieni tervetullut.. Mulla oli juuri keskenmeno ja tää on ihan ensimäistä kiertoa ja mua jännittää tosi paljon raskaudunko ja miten raskaus sujuu jos tärppää. Niin paljon kuitenki vauvaa haluttaisiin, että päätettii yrittää heti! <3 Bongasin...
  7. S

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Moikka! Vihdoin uskallaudun minäkin mukaan! :) eli omien laskujen ja oletusten mukaan nyt mulla olis rv 6+6.. mulla ollu vähä haasteita menkoista mitää selkoo ottaa kun vasta alkoivat meidän toisen vauvan jälkeen kierto tasaantumaan nii siksi laskettu aika ei ole mulle ollenkaa varmaa.. eli...
  8. S

    Kolmannen kuumeilua <3

    Moikka! Mahtuuko joukkoon? Meillä kolmas olis tervetullut.. :) esikoinen on -11 ja toinen -15.. imetän vielä nuorimmaista ja se taitaa meillä vaikeuttaa raskautumista.. kierto on sentää jotenki tasaantunut :)
  9. S

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Kiva tää ketju! Päätin itekki tulla tänne vauvakuumeisena kirjottelee.. elikkä meillä olis kolmas lapsi tervetullut ja yk 3 menossa. Kp 15 kovaa kipua vasemmalla puolella mahaa ja varma olen että ovis oli tuloillaan.. Kp 16 limaa paljon, mutta ei kuitenkaa sitä kananmunanvalkuaisen näköistä...

Yhteistyössä