Hakutulokset

  1. JanniSulonen

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Noin viikon päästä pitäisi alkaa menkat :confused: toivon todella etteivät alkaisi.. oon nyt tässä vähän yli tunnin yrittänyt nukahtaa, mutta mahassa tuntuu aaltoilevaa vihlontaa, vähän niinku menkkakivut. Kipua tuli aikaisemminkin, olisiko ollut noin viikko sitten, vähän lyhyemmän aikaa. Koitin...
  2. JanniSulonen

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    @Janskuuuhh kyllä siinä pienen pieni viiva näkyy :)
  3. JanniSulonen

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Toki tein aivan liian aikasin, mutta en oo siittä oviksesta nii varma ja oli pakko varmistua :LOL: mikä olis paras raskaustesti teidän mielestä?
  4. JanniSulonen

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    @Jennipä joo, mulla on sama ku sulla :LOL: meen yöks töihin kans ja jännäilin nii kovaa et tein kans testin, nega tietenki.
  5. JanniSulonen

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Itsellä eilen tai tänään olisi pitäny olla ovis mutta ovistesteissä ei ole näkynyt kun haamuviivoja (n) tänään on sellasta nippailua/menkkakipua ollut ja ei kyllä pitäisi olla tulossa kuukautiset vielä 2 viikkoon :ROFLMAO: miten tämän nyt sitten ottaisi? :LOL: kp18/30 Voi vitsi @Tuikki onneksi...
  6. JanniSulonen

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Tervetuloa mukaan Tuikki! :) Pitäis ovispäivä olla, mutta ei oo ollut mitään tuntemuksia, limoista puhumattakaan :cautious: tikuilla oon testannut eikä niissäkään näy kun negaa. Voi kyllä toki olla itselläki niin epäsäännöllinen tuo kierto :ROFLMAO: no ei se oo kun odotella ja testailla vielä...
  7. JanniSulonen

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Tein sen virheen että ostin kans rtestin jo :D viikot menee aina niin hitaasti tässä odotellessa että koska saa testata :rolleyes: Mistä näitä ovulaatiotestejä sais halvimmalla? Kävin eilen kiertelees apteekkia ja huh ne Clearblue-merkkiset olivat kalliita :censored: oli siinä pari muun...
  8. JanniSulonen

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Joo mulla kans ollu e-pillerit about 7v (nuorena sain, koska järkyttävät kuukautiskivut -> oksentelu sappinesteitä myöten) säännöllisessä käytössä ja sen jälkeen 3v lopetin ja alotin aika monta kertaa uudestaan :) nyt tän vuoden puolella syönyt pari levyä ja viimesen maaliskuun lopulla. Vähän...
  9. JanniSulonen

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Heippa kaikille! Täällä kanssa yksi kuumeilija, joka haluaisi päästä ketjuun mukaan :) elikkä itellä ikää 23v ja miehellä 22v. Ollaan kumpiki jo nuoremmalla iällä haaveiltu pienokaisesta ja nyt ollaan tässä kuukausi pari oltu vähän silleen "tulee jos on tullakseen" :) nyt sitten päätettiin, että...

Yhteistyössä