Hakutulokset

  1. H

    Haaveena vauva 2025

    Meijän alkioista kumpikaan ei jatkanut kehitystään. 😩Mitä todennäköisimmin en ilmeisesti omilla soluillani voi saaha ikää biologista lasta. Lahjasolut kuulemma seuraava vaihtoehto. Ite oon hyvinkin avoin ja valmis lahjasoluhoitoihin, miehelle kun otin asian puheeksi niin muuttui ääni täysin...
  2. H

    Haaveena vauva 2025

    Toivotaan että tää heillä tarkoituksena ❤️ Onko varhaisimmat piinailijat testanneet vai vieläkö mieli malttaa? 😁
  3. H

    Haaveena vauva 2025

    Hiphei, sieltähän se lääkäri aamulla soitti että labran väki haluaa oottaa keskiviikkoon siirron kans.. Ei taija kieliä mitää hyvää ainakaan 🤔 Viimeksi alkioiden kehitys pysähtyi. Onko jollakin jotaki kokemusta? Voimavarat alkaa olla vähissä 🙈
  4. H

    Haaveena vauva 2025

    Mäki voisin taustaseurailijana hypätä tonne listalle, en kiertolistalle kuitenkaan. Ya 12/21, ensimmäinen yhteinen ❤️ Meille tehtiin helmikuussa siis eka IVF, josta ei saatu siirrettäviä alkioita. Nyt menossa round 2, perjantaina käytiin punktiossa ja saatiin 7 munasolua. Maanantaina...
  5. H

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Oon 26 ja iän puolesta siis kaiken luulis olevan ok. Ei oo miehelle tehty sellaista, hänellä ikää 39 ja entuudestaan kaksi lasta jotka tosin ovat jo isoja. Nuorempi 9v joten en osaa sanoa voiko vika hänessä olla. Mulla tosin ilmeisesti endometrioosi, kukaan ei tästäkään oo puhunu muutakuin...
  6. H

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    IVF tehtiin. Luulen että vika on mun munasoluissa ja niitä ei oikein voi pelastaa jos kerran on pilalle menneet... Soitin polille tänään ja naisihminen luurin toisessa päässä alkoi puhumaan jo lahjasoluhoidoista eikä meinannutkaan vastailla mun kysymyksiin. Oon jotenki hiukan järkyttynyt kun...
  7. H

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Pitää soitella polille huomenna ja kysellä mitä suosittelevat. 4 munasolusta siis 3 oli hedelmöittynyt, mutta jokainen lähtenyt kehittymään epänormaalisti, mitä sitten tarkoittaakaan, ja lopettanu kehityksen lopulta. Toivo rapisee 😩
  8. H

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Kiitos tsempeistä ❤️ Valitettavasti ei päästykkään siirtoon, ei kuulemma mitään siirrettävää 😭
  9. H

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Voiko siis esim terolutit aiheuttaa mahakipuja? Eilen huoli heräsi et onko tullu jotai tulehusta tms punktion jälkeen ku alko alamahaa jomotella ja poltella sillai aaltoilevasti. Tottakai fiksuna tyttönä onnistuin lietsomaan itteni sellaseen kevyeen paniikkiin, että ne ei voi siirtääkkää tänää...
  10. H

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Ollaan samoissa tilanteissa sit melkein 👍 Ei oo vielä mitään kuulunut, liekkö hyvä vai huono merkki😅🙈
  11. H

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Tsemppiä siirtoon! Meilläkin keskiviikkona mahdollisesti siirto. Perjantaina oli punktio ja toivon että kuulen huomenna onko meijän vaivaisista 4 munasolusta yksikään hedelmöittynyt. Kiinnittymisen avuksi mulle määrättiin gonapeptyl piikki pistettäväksi siirrosta seuraavaksi aamuksi. Oon myös...
  12. H

    Haaveena vauva 2024

    Noniin varovaiset onnittelut! 😍 Meillä meni punktio hyvissä lääkkeissä ja jopa 4 munasolua löytyi 🥰 toivotaan että kaikki menee hyvin ja keskiviikkona päästäisiin tuoresiirtoon🥰
  13. H

    Haaveena vauva 2024

    Onpa ihana kuulla että ehkä joku toivon pilke on olemassa ❤ Ja onnea hirveesti @Liilja ❤️❤️
  14. H

    Haaveena vauva 2024

    Joku tuolla miettikin otetaanko hoitoihin kun nuori ja miehellä lapsia niin meijät ainakin otettiin heti vaikka mulla ikää sillon 25 ja miehellä entuuestaan kaksi tenavaa, yritystä oli takana 1,5v. Et jos se yhtää mietityttää ni tk vaa kyselee aikaa 😊 Omaa napaa hiukan kun alkukierto piikitelty...
  15. H

    Haaveena vauva 2024

    Tulinpa taas kuikkimaan tänne ja WAU mikä määrä plussia! Ihana nähä et neki keillä on ollu pitkä yritys on onnistunu ❤️ Onnea ja tarrasukkia kaikille ❤️❤️ Meillä kokeiltiin syksyllä pari inssiä ilman mitään tuloksia. Toisen inssin jälkeen lääkäri totesi että sen verran vahva endo epäily että...
  16. H

    Haaveena vauva 2024

    Meilläkin tais täti tulla. Eilen negatiivine rfsu testi ja tänää rusehtavaa vuotoa paperiin aamusta. Kylläpä sitä putosi taas lujjaa ja korkialta. Noh, aika varma oon kyl aina ollu et heleposti tää ei mun kohalla tuu onnistumaa ja iha varmasti mennää niin vaikian kautta ku mahollista jos...
  17. H

    Haaveena vauva 2024

    Ylmärrän fiiliksen, meillä on välillä ihan sama meininki, tai aika useinkin. Jos en itte tee alotetta ni ei tee mieskään muutaku kännissä. Eikä hän kyllä mun aloitteille lämpiäkkää ku maks 4kertaa kuussa nykyää. Ennemmin selaa puhelinta ku yritän jotenki lämmitellä😒 Enkä omasta mielestä oo...
  18. H

    Haaveena vauva 2024

    Ounou oonkohan mäki aina aatellu tän iha väärin ja nyt vaa nuis paris kierros ku tikutellu ni sattumalta ollu se ovis sillo ku oon olettanu 🙈 Et oltaski aina oltu sit peti puuhis väärään aikaa 😅🙈 Täs kierros oli inssi jo sovittu kp12 ja ohje oli et jos ei kp11 oo plussa testissä ni pitää pistää...
  19. H

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Ääh, tsemppiä🥺
  20. H

    Haaveena vauva 2024

    Mulla on ovikset aina tullu melkee päivällee ku flo ne ennustaa, ja oireistakin ne bongaan. Muutamissa oon testannu liuskalla ja clearblue digillä, näissä menikin hauskasti et tikku vahvistuu tasasesti ja digi näyttää tyhjää ympyrää pysyvää hymynaamaa edeltävään iltaan sti 😅 Huvittava siis jos...

Yhteistyössä