Hakutulokset

  1. P

    Miten toisin ilmi vanhemmilleni, ettei haluta niitä mukaan

    Tallinnaan? Ollaan perheen kanssa (2+2) menossa elokuussa Tallinnaan ja otetaan auto mukaan, kun tarkoitus ajella ympäriinsä Tallinnan ulkopuolellakin. 2 tai 3 yötä pitäs olla reissussa. Matka on tässä tilanteessa meille isohko satsaus, olen kotihoidontuella ja tuollanen matka pysytään just...
  2. P

    Mies ei suostu tulemaan mun kanssa alasti

    ulos vesisateeseen. Tulin yhtäkkiä sellainen tunne, että olis päästävä, mutta ei se yksin ole yhtä kivaa. Suostuisko sun mies?
  3. P

    Miten saan poistettua viestin?

    En löydä sellaista kohtaa....
  4. P

    Poistettiinko se lapsikuvajuttu? Olin menossa poistamaan kuvaa ja

    nyt en löydä ko. ketjua...
  5. P

    Pärjääkö tällä rahalla mitenkään, edes joten kuten...

    Jään syksyllä hoitovapaalle. Mies saa käteen 1600 euroa kuussa ja lapsilisät kahdesta eli 220. Kuntalisä 75 ja normaali kotihoidontuki. Asuntovelka 600 kuussa + muut normaalit laskut ja ruoka. Riittääkö edes välttämättömään?
  6. P

    Voiko Emmaljungan vauunupatjan laittaa pesukoneeseen?

    Pesulapussa kuvake "vesipesu 40 astetta". Voinko siis heittää koko patjan päällisineen pesukoneeseen??
  7. P

    Mitä vois pyytää vuoden 2008 Britax two way elite-istuimesta, päälliskauppaa saisi

    samanlaisen toisen istuimen, vuodelta 2006.
  8. P

    Satakunnasta äitejä?

    Heip, täällä olisi 39-vuotias, 4 vuotiaan pojan äiti, toista lasta odotetaan Jouluksi. Kaipaisin seuraa kyläilyyn, kahvitteluun, shoppailuun yms tavalliseen menoon =o)
  9. P

    Miten monta kertaan on tullut tuota "samaa sukua", joka nyt tulee kolmoselta?

    Onko täämä toinen kerta? Aika hyvä sarja.
  10. P

    Voiko saunamakkaraa pistää kiukallle

    kinkkupussissa, kestääkö se??
  11. P

    Plussa vai ei....

    Joo, taas näitä, mutta mitä olette, plussa vai ei? Testi tehty, kun oviksesta aikaa 10-11 päivää eli aika aikaisessa vaiheessa...
  12. P

    Kilpajuoksu ajan kanssa

    Taidanpa rantautua tälle palstalle... olen 38-vuotias ja ennestään on 3 v poika. Hän sai alkunsa kolmannesta clomikierrosta. Nyt on taas clomit käytössä ja vauvakuume painaa päälle. Tässä välissä vuonna -08 oli spontaani yllätysraskaus, joka meni kesken rv 9. Tuntuu että tämä on oikein...
  13. P

    Tiputtelu

    Mitähän tiputteluvuotoa mulla oikein on... Olen siis käyttänyt clomeja kaksi kiertoa, edelliset kuukautiset oli elokuun alussa ja clomeja otin viimeksi heinäkuussa. Nyt on ihmeellistä tuputtelua ollut viikon päivät. En tiedä onko nää oikeat kuukautiset vai ei, mutta clomeja en ottanut nyt, kun...
  14. P

    Onko Tallinnassa sunnuntaisin kaupat auki?

    Kaupungilla ja sataman design putiikit :p
  15. P

    Poika 3 v ja 1 kk, ja kakkaa housuihinsa joka kerta.

    Jätettiin vaippa pois, kun alkoi kesäloma eli kesäkuun alussa. Pissahommat oli melkein heti hallussa, vahinko sattuu tosi harvoin. Yökuivakin ollut jo keväästä asti. Pissallekin menemisestä täytyy usein muistuttaa ja käydä säännöllisesti, joskus menee oma-aloitteisesti, erityisesti ulkona...
  16. P

    Kävin äsken sanomas naapurin teineille,

    että laittakaa edes ikkunat kiinni, ettei musa kuuluis niin paljoa..... poika ei meinaa millään nukkua ja kyselee vaan, mitä sedät soittaa. Vähän aikankin hiljeni.... vanhemmat on jossain matkalla ja 15 v tyttö ja 17 v poika kaksistaan kotona ja meno sen mukaista :kieh:
  17. P

    Mitä teette, kun lapsi ei meinaa nukkua?

    Meillä juuri 3 v täyttänyt poika ei meinaa millään nukahtaa. Ennen nukahti suht helposti. Nyt saattaa kaksikin tuntia olla sängyssään. Välillä pyytää vettä, välillä peitto on huonosti. Ja kun on hetken ollut hiljaa ja luullaan, että nyt nukahti, niin alkaa yhtäkkiä huutamaan ihan täysillä. Ja...
  18. P

    Kysymys kanojen munimisesta...

    Kaverilla on kaksi kanaa ja ne munii noin yhden munan päivässä. Miten tuo kanojen "lisääntyminen" sujuu, kun ei niillä kuitenkaan ole kukkoa?
  19. P

    Mitä kivaa me voitais tehdä viimeisellä lomaviikolla.. . Tallinnan matka meni pieleen,

    kun miehen passi ei ollutkaan voimassa... tosi kiva... olin just varaamassa laivamatkaa, kun sanoin miehelle, että tarkastaa passit vielä. Eikä ole edes kuvallista henkilökorttia. Pikapassia ei kerkeä saada, kun lähtö pitäisi olla viimeistään maanantaina :( Poika on 3 v, joka siis...

Yhteistyössä