Mitä kivaa me voitais tehdä viimeisellä lomaviikolla.. . Tallinnan matka meni pieleen,

kun miehen passi ei ollutkaan voimassa... tosi kiva... olin just varaamassa laivamatkaa, kun sanoin miehelle, että tarkastaa passit vielä. Eikä ole edes kuvallista henkilökorttia. Pikapassia ei kerkeä saada, kun lähtö pitäisi olla viimeistään maanantaina :( Poika on 3 v, joka siis huvituksissa mukana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Porina:
kun miehen passi ei ollutkaan voimassa... tosi kiva... olin just varaamassa laivamatkaa, kun sanoin miehelle, että tarkastaa passit vielä. Eikä ole edes kuvallista henkilökorttia. Pikapassia ei kerkeä saada, kun lähtö pitäisi olla viimeistään maanantaina :( Poika on 3 v, joka siis huvituksissa mukana.
pikapassin saatte huomenna jos meette hakemaan. sen saa samantien kun on kuvat mukana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja Porina:
kun miehen passi ei ollutkaan voimassa... tosi kiva... olin just varaamassa laivamatkaa, kun sanoin miehelle, että tarkastaa passit vielä. Eikä ole edes kuvallista henkilökorttia. Pikapassia ei kerkeä saada, kun lähtö pitäisi olla viimeistään maanantaina :( Poika on 3 v, joka siis huvituksissa mukana.
pikapassin saatte huomenna jos meette hakemaan. sen saa samantien kun on kuvat mukana.
Poliisin sivuilla sanottiin, että pikapassiin menee 2-3 päivää. Express passin saa päivässä, mutta se pitää hakea Helsingistä jostain.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Porina:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja Porina:
kun miehen passi ei ollutkaan voimassa... tosi kiva... olin just varaamassa laivamatkaa, kun sanoin miehelle, että tarkastaa passit vielä. Eikä ole edes kuvallista henkilökorttia. Pikapassia ei kerkeä saada, kun lähtö pitäisi olla viimeistään maanantaina :( Poika on 3 v, joka siis huvituksissa mukana.
pikapassin saatte huomenna jos meette hakemaan. sen saa samantien kun on kuvat mukana.
Poliisin sivuilla sanottiin, että pikapassiin menee 2-3 päivää. Express passin saa päivässä, mutta se pitää hakea Helsingistä jostain.
okei eli mulla oli vanhetunutta tietoa.. No voi perä..

Tukholmaa voisin kans suositella. Itse siellä kävin alkukuusta. laivayhtiöillä on hyviä pakettitarjouksia ja passeja ei tarvita.
 
vierass
pitäkää "kotiloma". Eli sovitte loman alun ja sen lopun, olette kotona kuin hotellissa (ette tee siis itse ruokaa vaan käytte ulkona syömässä jne) ja sit käytte paikallisia nähtävyyksiä jne läpi :)
 

Yhteistyössä