Hakutulokset

  1. N

    Ovulaatio testeistä.

    Tässä pohdin et millon alotan testien teon? Menkat on 21-31pv välillä viimesin kierto 25. Vuoto kestäny 5pv yleensä. Ei ennen ome tarvinnu miettiä tätä ku oon raskautunu heti ku lupa annettu tulla.
  2. N

    Pulma...

    Vsikea koittaa pukea sanoiksi tätä sekamelskaa päässä. Elikkäs meillä tilanne se et miehellä on kamala vauvakuume, mutta itse en ole tuntenut vauvakuumetta sitten esikousta yrittäessä (2009), kuitenkin kolme lasta mulla jo eli tämä miehen kuumeilema olisi neljäs, ja taas se olisi sitten...
  3. N

    Outo kierto

    Edelliset menkat oli 16pv sitten ja tänään aamulla alkoi taas, ainakin on normi menkkavuodon näköstä. Mutta ei ne pitäisi vielä alkaa. Pari pv sitten oli alamahassa viiltävää kipua (nopeita vihlasuja) mitä mulla on edellisten raskauksien ensi oireet ollu. Pieni mahdollisuus on raskauteen...
  4. N

    Kokemuksia kuopion yliopistollisesta ja sectio?

    Olen tässä miettinyt että jos nyt tulee kolmas lapsi niin en halua ottaa samaa riskiä ku 2 edellisen kanssa (kummallaki hävis ponnistaessa syke ja nuorin meinattiin leikata kiireellä, mutta saatiin sitten sykkeet takas ja ponnistusjatkuu, ja lopuksi imukupilla synty) sen verran traumoja jääny...

Yhteistyössä