Hakutulokset

  1. K

    Marraskuiset 2021

    Minua ei paino vielä ahdista, on noussut kuusi kiloa, ja jos tämä raskaus etenee kuten edelliset, niin vielä tulee 6-9 kg lisää. Siitä ne sitten pikkuhiljaa vuoden sisään karisee pois, joten välttelen peiliä silloin kun ahdistaa ja muutoin elämä jatkuu :) Täällä odotetaan kesälomaa. Vatsa...
  2. K

    Marraskuiset 2021

    Täällä kohta puoliväli! Ensi viikolla rakenneultra, jännittää, onko kaikki kehittynyt kuten pitää. En oo pystynyt syömään rautaa ja olo on alkanut mennä heikoksi. Mulla siis raudanpuute jo ennen raskautta, ollut todettuna jo kaksi ja puoli vuotta. Yökötys on vaihtunut oksentamiseen, ihan...
  3. K

    Marraskuiset 2021

    Mä ostin tänään käytetyn dopplerin. Siinä oli vain vähän patteria jäljellä ja en saanut ääniä kuulumaan sillä ajalla mitä se ehti toimia. Yritän tässä rauhoitella itseä, että todennäköisesti kaikki on aivan hyvin. Samanlainen doppleri oli toisen lapsen raskaudessa ja sillä sai kyllä välillä ihan...
  4. K

    Marraskuiset 2021

    Mekin käytiin ultrassa. Kaikki oli hyvin, LA aikaistui, on 14.11. Huojentavaa, nyt kerrottiin lapsille sekä pikkuhiljaa sisaruksille ym. ensi viikolla sitten meinasin töissä asiasta sanoa :) viime yö meni jännittäessä, nyt väsyttää. Ultran jälkeen hain äitiyshousut ja leggarit, kun housut ei...
  5. K

    Marraskuiset 2021

    Perus, että ohjeistukset vaihtelee. THL sivuilla näin: https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajankohtaista-koronaviruksesta-covid-19/tarttuminen-ja-suojautuminen-koronavirus/rokotteet-ja-koronavirus/koronarokotteiden-soveltuvuus-eri-ryhmille Itse en aio rokotusta...
  6. K

    Marraskuiset 2021

    Mulle maistuis kaikki hiilariruuat. JA muutoinkin kaikki oikea ruoka. Välipalat on hankalia, kun ei tee oikein mieli mitään. Tulis jo kesä ja sais suomalaisia tuoreita marjoja Pastat ja peruna, oi nam. Hiilihappojuomia ei tee mieli yhtään, samoin normaalisti syömäni lounas kasvissosekeitto...
  7. K

    Marraskuiset 2021

    Heippa! Kirjoittelinkin joku sivu sitten vierailijana, mutta nyt sain kaksplus tunnuksetkin toimimaan. Edellisen kerran käyttänyt näitä yli neljä vuotta sitten :D Toivottavasti ryhmään pääsisi vielä muitakin, tässähän ollaan niin alussa vielä, ettei ole aiemmin uskaltautunut... LA on vasta 20.11...
  8. K

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Joo muille paitsi työkavereille :D en myöskään fb tai instagramissa meinannut vielä ilmoitella asiasta mitään. Omat kaverit ja perheet tietää, laitettiin wa ryhmiin viestit :)
  9. K

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Meillä on esikoiselle uutena ostettu Brio primo ja telakka. Kivan kevyt kun ollaan molemmat siroja ja melko lyhyitä eikä vie autosta liikaa tilaa syvyyssuunnassakaan. Nyt esikoisella 2v 6kk molemmissa autoissa be safen izi kombi, vois vauvan synnyttyä kääntää isomman kasvot menosuuntaan.. Uus...
  10. K

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Huonosti nukutun yön jälkeen suuntasin het aamusta ultraan, karsean jännityksen kera (onneksi mies mukana). Elossa oli, ja kaikki kätilön mukaan mallillaan. Tämä tyyppi ei hyörinyt ja pyörinyt vaan oli melko maltillinen liikkuja 3 vuoden takaiseen isosiskon käyntiin verrattuna ja se aiheutti...
  11. K

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Huomenna olisi ultra, voi pojat että jännittää. Oon nähny ko. Tapahtumasta sekä hyviä että huonoja unia... Väsyttää ja yökötys on palannut myös töällä takaisin. Eilen vaan makasin illan peiton alla. 2 V 6kk tyttö toi ämpäriä ja kertoi raksalta palaavalle isille että "äiti taas nukkuu ja nukkuu...
  12. K

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Minä en ole voinut käyttää omia housuja pitkiin, jos ultrassa keskiviikkona kaikki ok niin on sit vuoro ostaa sopivampia housuja. Paitavarastokin pitää muuttaa, kun lähes kaikki on kireitä venymättömiä vaatteita jotka ei enää isty turvotuksen ja mahan kasvun takia. Oletteko jo töissä kertoneet...
  13. K

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Meidä suosikkeja on erityisesti mustat viinimarjat, kerään ja pakastan ne sellaisenaan otan vaan lehtiroskat pois. Sit teen kiisseliä niistä siten, että vesi ja marjat kattilaan, kun ovat kiehuneet tarpeeksi siivilöin roskat ja kuoret veke ja teen kiisseliä (suurustan perunajauholla ja laitan...
  14. K

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    (y)(y)Hurjasti viestejä täällä! Lohdutuksen halaus kaikille, jotka menetyksiä ovat kokeneet <3 Meillä eka neuvola on ihan "huuhaa" kun ei sielä yritetä edes pyynnöstä ultrata/kuunnella sydänääniä. Viime viikolla posti toi kutsun ultraan, se on 3.8. Ei millään jaksaisi kärsimättömänä odottaa...
  15. K

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Huhhuh, järkku olo. En tosin tiedä onko vatsatautia vai pahoinvointia, mutta oksu lensi, vatsassa kiertää ja väsynyt olo. Jäin kotiin töistä. Kolme vuotta edellisestä raskauspahoinvoinnista enkä nyt ollenkaan muista, että miten olon sai helpottamaan? Syökö kohtalotoverit heti oksun jälkeen ja...
  16. K

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Liityn mukaan ja no ultran jälkeen ehkä myös fb ryhmään... Toivotaan että tämä pysyisi matkassa kun on noita km ollut takana. .. Kaini/23/keski-suomen keskussairaala/2.lapsi /laskettu aika 15.2

Yhteistyössä