Hakutulokset

  1. Nano89

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Haaveilija, toivotaan parasta! Ehkä sulla nousee hcg vaan tosi hitaasti :) Testaile parin päivän päästä uudestaan jos sillon näkyis? Täällä alko vuoto, dpo10 ja ei paljoa tiputtele mut taas on ongelmana tää helskatin tiputtelu enkä tiedä mistä johtuu :( Gynellä käyty ja kaiken pitäis olla ok...
  2. Nano89

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Kinder_Kitty ymmärrän täysin sun tuntemuksia ja ei niissä pitäis olla mitään hävettävää. Vaikka joku ei oo iteltä pois niin ei se tarkoita etteikö se sais harmittaa. Varsinkaan tällaset tilanteet/asiat joihin ei ite juuri voi vaikuttaa. Hormoniperäset häiriöt on onneks suht helppoja hoitaa...
  3. Nano89

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @annikata oon täällä foorumilla ainaki lukenut että osa on tullut raskaaksi vaikkei ovulaatiota tikut olis näyttänytkään, eli toivoa on :) Mulla on rinnat kipeet mut ei mitään muuta, mahaan välillä pistää mut ei oikeestaan. Oon juhlinut nyt enemmän ku aiemmin (eli siis nyt kaks kertaa kahteen...
  4. Nano89

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Sofia90 kuulostaa mielenkiintoselta, kerro joo jos pääset kysymään lisää! :) en tosiaan epäile ollenkaan etteikö näin vois käydä vaan just et miks niin tapahtuu. Aina oppii uutta! :) oonko ihan metsässä ku kysyn mut eikös naistentautien erikoislääkäri olekin sama asia ku gyne? Ja sit sun...
  5. Nano89

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Heippa pitkästä aikaa! Onnea plussanneille. Isot pahoittelut teille jotka jouduitte uuteen kiertoon. Muistakaa et on ihan ok kiukutella ja surkutella, kyl täällä kaikki ymmärtää :) @Sofia90, kysyitkö mistä tää johtuu? Kun oon ymmärtänyt että samassa kerroksessa voi irrota kaks munasolua mut...
  6. Nano89

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Tuimatar meillä ei kumpikaan juo ja jos juodaan nii mun aloitteesta ku tykkään viinistä. Sitäki ehkä tosin vaa pari kertaa puolessa vuodessa, ollaan tällaisia tosi hurjapäitä :ROFLMAO: @Sofia90 no teillä on ainaki nyt hyödynnetty ovulaatio, peukkuja pian alkaviin piinailuihin :) Mulla on...
  7. Nano89

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @tyyne_ oon huomannu saman, joka paikassa on ihan pieniä tai naiset mahat pystyssä viimeisillään :LOL: Nii tää elämä koettelee ja sitä huomaa vaan asioita jotka on mielessä. Toivotaan ettei sun mies kovasti stressaannu vaan pystyy hoitamaan tehtävänsä :ROFLMAO: Meillä tää kuu on "miehen" kuu...
  8. Nano89

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @mannamakaroni joo ei tässä taideta vuoronumeroita jakaa :unsure: tai muutenkaan mitään reilua peliä pelata vaan kaikki menee omalla tahdillaan eikä siihen kauheasti voi ite vaikuttaa. Mut kyllä odottaminen palkitaan ihan yhtälailla. Oon miettinyt että nyt kun ekalla ei onnistuttu miehen kanssa...
  9. Nano89

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Mannamakaroni tykkäys oli tohon ekan, ei siihen että sulla on olo ettei tielle tulisi kesäkuista. Pidän peukkuja et onnistuisitte mut tosiaan ihan hyvä varautua pettymykseenkin. Vaik ei siihen kyl taida oikeasti kauhean hyvin voida valmistautua, ite ainakin epäonnistuin täysin tässä kierrossa :LOL:
  10. Nano89

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Baby_ en usko että neuvola puuttuu allergioihin :) yliherkkyyksiin varmaan puututaan vähän sen mukaa kuka on vastassa. Itelle ei hiiva ja viljat sovi ollenkaan joten oon hiivaton (hehe) ja gluteeniton vaikka mitään todistettua keliakiaa yms ei ole. Mut koen että noi aineet turvottaa ja tekee...
  11. Nano89

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Nyt tulee niin angstitekstiä ja itsesääliä että, mut mua kerrassaan v*tuttaa olla tänää nainen. Kaks päivää sit olin varma et ei onnistuttu ja olin ihan fine et menkat alkais. Eilen alko tiputtelu ja vatsan nipistely ja tietysti ajattelin et nyt oli meidän kuukausi ja ihanaa et näin nopeasti...
  12. Nano89

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Täällä toiveet hävis tänä aamuna ja yk3 alkaa huomenna luultavasti. Kierto näyttäis olevan viel aika sekasin ku eka oli 37 ja seuraavat 27 mut ovis heitti 10 päivällä. Tänää kiukuttelen ja huomenna sit täytyy taas tsempata
  13. Nano89

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Pahoittelut Kiuski :( Kuukautisten alkaminen yritysvaiheessa on kyllä niin pebasta ja vaikka sitä kuinka yrittää varautua nii aina sitä elättelee toiveita. Jennipä, en tiedä onko "korrektia" onnitella mut mahtava että pääsitte seuraavaan yrityskiertoon! Mulla on mahaa nipistäny oudosti pitkin...
  14. Nano89

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Pikainen omanapa, testasin tän kierron ensimmäisen negan ja oon ihan fine asian kanssa! :LOL: odotukset tosin ei oo suuret kun ovulaatio olikin viikkoo odotettua myöhemmin ja tottakai just siinä kun kumpaakaan ei oikein huvittanut harrastella. Mut toivoa on niin kauan ku menkat ei ala, eli...
  15. Nano89

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Pahoittelut uudesta kierrosta Pehmis, ajatuksissa ja Sandzell. Ihana tuo sun miehesi Pehmis, meillä tuo yrittää lähinnä pudottaa mua maanpinnalle ja kertoo et tuskin tässä kuussa vielä onnistuttiin :LOL: Mut ihana kyllä tietää et mies on täysillä mukana, mulla on vielä vähän epäselvää et kuinka...
  16. Nano89

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Mapi millon mittaan lämmön ja kuinka monta kiertoa oot mittaillu lämpöjä? Lämmöt nousee aina ovulaation jälkeen koska corpus luteum erittää progesteronia :) normaalisti lämmöt on aamusin koholla 12-16 päivää ovulaation jälkeen ja laskee ku menkat alkaa. Mut ilmeisesti sit alkuraskaudessa voi...
  17. Nano89

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Mä käytän panadolia aina jos tarvii ihan mielellään, en nyt tietenkään turhaan mut en tykkää kärsiäkään, oon vähän turhan mukavuudenhalunen :LOL: mut nyt on mennyt monta viikkoa ilman että oon ottanut vaikka onkin päätä särkenyt. Viime kuukautisiin jouduin ottamaan buranan ja panadolin ku niin...
  18. Nano89

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Onpas täällä flunssa-aalto :( (muoks. Sydämet pois, mistä lie tulivat haha) Pidän pehmis peukkuja että olisi matkalainen eikä ihan pelkkä flunnsa! jenetsu peukkuja kans sinne sulle! Tiedätkö millon oli ovulaatio? Noi negat on kyl niin kurjia, onneks sulla on noin pienet kp:t nii vois vielä...
  19. Nano89

    Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

    @Aloha86 tänne kuuluu oikein hyvää, oon kerta heitolla rauhoittunu tän raskaaks tulemisen kanssa ja keskityn ihan muihin asioin, ovis oli ja meni eikä edes huvita testailla, ens lauantaina kokeilen sit jos siltä tuntuu :LOL: eli toisin sanottuna vauva tulee kun se on tullakseen. Huomasin että ei...
  20. Nano89

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Jenetsu ja Villisilmä, toivotaan parasta ja viivoja! Tulkaa kertomaan kun tikut on uineet :LOL: mapi_ pidän peukkuja! täällä mies taas on flunssassa ja tänää oli vähän sellanen olo että entäs jos siirrettäisiin seksipäivä huomiselle. Meinasin suuttua mut sit kasasin itteni ja mietin et ei se...

Yhteistyössä