Hakutulokset

  1. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tänään sain haettua testin, kun menkat kaksi päivää myöhässä. Ruutuun pärähti raskaana 1-2 viikkoa!! :love: Ei tätä kyllä vielä usko todeksi. YK 6 siis tuotti tulosta. Käytössä oli myös Royal Geleet ja greippimehu. Tiedä sitten oliko niistä hyötyä. Nyt sitten toivon vaan parasta, että pieni...
  2. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Paljon onnea plussanneille! Täällä kp30/26-29..Menkkoja odottelen alkavaksi. Pari päivää jo jomotellut menkkamaisesti, mutta vielä ei ole hanat auenneet. Testannut en ole, sillä ei ole yhtään testejä kotona enkä jotenkin usko olevani raskaana. Eiköhän menkat ala viim. huomenna..
  3. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Akkuporakoneelle pidän täällä peukkuja pystyssä, että nyt olisi tärpännyt. (y) Ja onnea plussasta Lilaviolet! :love: Sitten omaa napaa. Olen tässä kierrossa testaillut muutaman Sofin ovistikun. Tuntemuksia ja limoja on taas ollut jo monta päivää, mutta plussaa en ole onnistunut pongaamaan...
  4. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Paljon onnea pussista! :love: Itselleni on nyt vahvasti sellainen tunne, että en tule raskautumaan niin kauan kun vielä imetän. Esikoinen on nyt yli vuoden ja syö maitoa enää öisin. Käsittääkseni nuo yöimetykset voivat kuitenkin estää raskautumisen. Joka tapauksessa halusin imettää tuohon...
  5. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Niinpä. :( Vähän jo ehti toivoa, että josko nyt olisi tärpännyt, mutta testata en tosiaan vielä ehtinyt. Toisaalta ajoitus ei tainnut tässä kierrossa osua kohdalleen, kun juhannuksen aikaan tuli pidempi väli talletteluissa (oltiin reissussa). No ei muuta, kuin uuteen kiertoon ja uutta yritystä...
  6. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    No nyt ne menkat alkoi. Eli kp1/26-29. :( Kierron pituus on alkanut nyt heittelemään. Ja kauheat menkkakivut.
  7. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onnea plussasta -äiti91. :love: Täällä menossa nyt kp 29/26-28. Olin ihan varma että menkat jo alkaa, kun tuli hieman jotain vaaleanpunaista, mutta ei ainakaan vielä ole vuotoa. No odotellaan. Vähän kyllä ihmetyttää, kun yleensä alkaa suht nopeasti vuoto lisääntymään. (n) Aloitin kyllä...
  8. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Miten tuo sukupuoleen vaikuttaminen menee? Voiko siihen jotenkin oikeasti vaikuttaa? Itselläni on tällä hetkellä sellainen olo, ettei mitään väliä sukupuolella kunhan vain tärppäisi, mutta kiinnostaa tietää. :)
  9. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Paljon onnea Pienihaave! Tsempit Yunalle. Voin kuvitella miten turhauttavalta tuntuu pettyä kerta toisensa jälkeen. Uskotaan kuitenkin, että kyllä meillä kaikilla vielä tärppää. (y) Mulla on täysin luovuttanut olo hän kierron suhteen. Taitaa olla kp 25 eikä niin mitään oireita. Menkat alkaa...
  10. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Minkä pituinen kierto sulla onkaan? Itse koitan pitää kiinni siitä, että testaan vasta kun menkat myöhässä ainakin päivän..eli eipä ole tarvinnut vielä kertaakaan testailla. :unsure:
  11. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Juhannuksen vietosta palattu. Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille. Perästä varmasti tullaan, sillä tää kierto meni kyllä harakoille. Ovista en oo vielä tikutellut, kun yritän muka ottaa tän rennosti (hah), mutta eilen oli voimakkaimmat oireet ja limat. Tarkoittaakohan se että ovis...
  12. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onnittelut plussanneille! Täällä ei mitään uutta. Taitaa olla kp 16. Royal Geleeta olen syönyt nyt tämän kierron alusta, mutta jotenkin on todella skeptinen olo tämän kierron suhteen. En usko että nytkään tärppää..(n)
  13. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Aloitin eilen syömään Gelee Royaleja. Katsotaan nyt onko niistä hyötyä/ haittaa. Esikoinen on taas lisännyt yösyömistä ( päivällä en enää maitoa annakaan). Mietin, että mahtaako nuo yöimetykset vaikeuttaa raskautumista vaikka menkat ovat nyt muutaman kuukauden jo tulleetkin? Onko kellään...
  14. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Ihan sama juttu. Munkin piti olla laskematta päiviä ym. Ja ajatella että tulee kun tulee. No nyt muutama kierto mennyt ja johan menin tilaamaan ovulaatiotestejä. Lisäksi ajattelin ostaa kokeeksi niitä Gelee Royale kapseleita ja mietin myös greippimehun juomisen aloittamista.. :rolleyes:
  15. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Paljon onnea! :)
  16. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Näinhän se on. Kiitos tsempeistä. :) Kohti uutta yrityskiertoa vaan. Itse olen vaan luonteeltani kauhea stressaaja ja tosi helposti sitä ajattelee, että ei se ikinä tärppää (vaikka todistetusti kerran on jo tärpännytkin :LOL:). Sitä vaan niin toivoo lisää lapsia ja kun ikä alkaa kolmosella...
  17. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Täällä alkoi sitten menkat pari päivää aikaisemmin kuin normaalisti.. Blaah. Ei sais valittaa, kun yksi lapsi on meille jo suotu, mutta kyllä sitä aina pettyy menkkojen alkaessa. :(
  18. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Itsekin ajattelin kokeilla seuraavassa kierrossa, josko niistä olisi apua.. Onko sinulle tullut mitään sivuvaikutuksia?
  19. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Moi kaikille! Jonkun aikaa olen käynyt täällä jo lueskelemassa ja nyt liityn joukkoonne. :) Minulla on pian yksivuotias lapsi ja kovasti kuumeilen jo toista. Ikää on 32 vuotta ja toivon uutta raskautta mahdollisimman pian. Meillä on menossa nyt YK 4 ja kp26/28. Imetän edelleen esikoistani ja...

Yhteistyössä