Hakutulokset

  1. C

    Kesäkuiset 2022

    Täällä varovaisesti ilmoittautuisin mukaan kesäkuisiin 2022. Takana monta menetystä, keskenmenoa joten usko tämän raskauden jatkumiseen ei ole kovin vahva, mutta katsotaan kuinka käy tällä kertaa.. Tämä olisi meidän kolmas elävä lapsi, jos hänet syliin saamme. Alkuviikosta testit haamuilivat ja...
  2. C

    Marraskuiset 2020

    Täällä saatu yllätysplussa testiin/testeihin... Lapsi oli toiveissa kyllä, mutta en uskonut plussaa tulevan vielä.. Viikonloppuna 7.3 tuli haamu ja viiva on vahvistunut pikkuhiljaa. Odotellaan siis neljättä lasta (kaksi tyttöä -14&-18 ja enkelipoika -17 ennestään) Kierto ollut epäsäännöllinen...
  3. C

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    En ole pitkään aikaan kirjoittanut. Yrittänyt pitää raskausasian nt-ultraan saakka hieman taka-alalla aikaisempien menetysten takia.. Tänään kävin sitten nt-ultrassa. Kaikki oli hyvin :) Papu jonka laskettu aika oli muuttunut varhaisuä:ssä 22.3 ->1.4, vastasikin nyt laskemaani laskettua aikaa...
  4. C

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Kävin aamulla varhaisultran kontrollissa. Pari viikkoa sitten ei näkynyt muuta kuin, että raskaus on oikeassa paikassa. Tänään siellä näkyi pikkuinen vahvalla sykkeellä :)Toisaalta olo huojentunut siitä, että joku pieni siellä elää, mutta keskenmenotausta aiheuttaa huolta ja takaraivossa elää se...
  5. C

    Maaliskuiset 2018

    Uskaltaisikohan sitä liittyä listoille.. Olen jo parin viikon ajan lueskellut keskustelujanne, mutta en ole uskaltanut liittyä keskusteluun.. Hirveä epävarmuus tästä raskaudesta (useita keskenmenoja taustalla), mutta ehkä oon taas raskaana kunnes toisin todistetaan... Sen suurempia...
  6. C

    Kesäkuun keijut 2017 *lokakuu*

    Cätrik33 / 31 / LA 2.6 / 2.lapsi / LS tai TYKS
  7. C

    Kesäkuun keijukaiset 2017

    Mulla vähän samat ajatukset neuvolaan soitosta...
  8. C

    Kesäkuun keijukaiset 2017

    Tervetuloa Fujin! Kuulostaa niin tutulta nuo sinun lähtökohdat. Meillä myös keskenmeno kesäkuussa ja esikoinen vähän yli 2v.
  9. C

    Kesäkuun keijukaiset 2017

    Täältä yksi myös varovaisesti liittyis mukaan joukkoon. Positiivisen ovis-ja raskaustestin sain perjantaina. LA olis 2.6? Edelliset plussaukset päättyneet joko alkuraskauden keskenmenoon tai olleet kemiallisia joten vielä varovaisesti toiveikkaina elellään. Jospa nyt olis meidän aika ❤ Esikoinen...
  10. C

    *Helmikuun helmet 2017*

    Kohtu oli ultrassa tyhjä :( Nyt selvitetään ensin veritestein onko jotain jossain kerran raskaustestit positiivisia. Torstaina lääkäri soittaa tuloksista ja jatkosta.
  11. C

    *Helmikuun helmet 2017*

    Bejbi, minut voi poistaa listoilta :( Toivon, että muiden odotus jatkuu onnellisemmissa merkeissä <3. Tsemppiä kaikille! -Cätrik33-
  12. C

    *Helmikuun helmet 2017*

    Piinamiina, väsyttää ja etoo. Erilaista väsymystä kuin normaalisti. Perusväsymystä vastaan jaksaa taistella ja tsemppaamalla saa oltua energinen. Mutta tää väsymys on sellaista, että on vaan pakko pysähtyä ja levätä.. Sohva on kutsunut tehokkaasti..
  13. C

    *Helmikuun helmet 2017*

    devine, toivottavasti olis ihan harmitonta vuotoa. Onko kirkkaan punaista vai rusehtavaa?
  14. C

    *Helmikuun helmet 2017*

    Mulla samat ajatukset fb-ryhmästä kuin Maikkkilla. Oon ryhmässä ja jos raskaus keskeytyy niin vaan poistun ryhmästä, that's it. Varhaisultra on 27.6. Silloin on mun laskelmien mukaan 7+3. Neuvolaan en oo vielä soittanut. Mulla koko ajan sellainen fiilis ettei tää raskaus tuu jatkumaan :(...
  15. C

    *Helmikuun helmet 2017*

    Meidän piti huomenna mennä lapsettomuusasioissa sairaalaan ja maanantaina kun soitin aikaa peruakseni niin kätilö/sairaanhoitaja oli sitä mieltä, että lapsettomuusjuttujen takia olis hyvä tulla ultraan. Esikoisen raskaudessa ei päästy ultraan vaikka kierto oli todella epäsäännöllinen.
  16. C

    *Helmikuun helmet 2017*

    Mulla rv4+6, en oo vielä soittanut. Täällä eka neuvola on vasta rv9-10. Ei siis kiirettä. Soittelen ehkä juhannusviikolla jos silloin vielä tarvetta.
  17. C

    *Helmikuun helmet 2017*

    Mylove93, mä tulin siihen tulokseen, että eri merkkisillä testeillä vaan tulee erivahvuisia viivoja. Oon raskaana kunnes toisin todistetaan... vuoto alkaa, tulee kipuja ja/tai ultrassa todetaan ettei kohdussa olekaan elämää. Kun raskaudet voivat olla erilaisia, hcg nousee hitaammin/nopeammin...
  18. C

    *Helmikuun helmet 2017*

    KevätTähti, mä niin tiedän nuo tunteet. Paras ystävä kehotti olemaan stressaamatta, mutta koko ajan mielessä pyörii ajatus siitä, että tämäkin raskaus on tuhoontuomittu. Takana keskeytynyt keskenmeno ja ainakin yksi kemiallinen raskaus. Nyt pahin pelko on, että tää raskaus on tuulimuna. Katsoin...
  19. C

    *Helmikuun helmet 2017*

    Minäkin kiinnostunut fb-ryhmästä :) Meille tulisi lapsille ikäeroa suurinpiirtein 2,5 vuotta :)
  20. C

    *Helmikuun helmet 2017*

    Piinamiina, tiedän niin tuon tunteen. Koko ajan pelko vuodosta jos alavatsassa tuntemuksia...

Yhteistyössä