Hakutulokset

1. M

40+ so what wol.13

Taustalta moi, jos minut vielä joku muistaa.. Tulin toivottamaan onnea ja plussia tikkuun kaikille niitä halajaville. Oma tie on nyt kuljettu ja jättäydyn täältä kokonaan veks, seurailen kuitenkin vielä vanhojen tuttujen taivalta satunnaisesti. Oma päätös oli lopulta helppo, epäonnistuneiden...
  2. M

40+ so what wol.13

Kettuperhe, minulta mitattiin amh ennen kuin hoitoihin lähdettiin, se oli <0,2 eli käytännössä munasolureservi on nollissa. Normaalia tässä iässä, kohta 45v mittarissa. Lapsia minulle on "helpolla" siunaantunut neljä, eli olen ollut hyvin hedelmällinen aiemmin. No elämä on ja tiedostan että olen...
  3. M

40+ so what wol.13

Aivan mahtavaa, upea plussa Vuorikristalli :love:(y) Toivon sydämestäni että on pysyvää laatua ja 9kk päästä on nyytti sylissä. Tsemppiä ja voimia kaikille, olen taustalta käynyt silloin tällöin lukemassa. En nyt muille kommentoi, mutta Kasenjalle lämmin ajatus että vika alkio tärppää. Palaan...
  4. M

40+ so what wol.13

Itse sain pp5 haamun. Joku noita minulle selvensi, eli siirtopäivä pp0, ja pp3 on jo dpo8 viisi päiväisellä blastolla jos nyt oikein muistan. Peukut pystyssä että plussa pamahtaa sinne (y)
  5. M

40+ so what wol.13

Taustalta moi kaikille! Vilkuilemassa olen käynyt teidän kuulumisianne, vähän on hiljaista täälläkin. Liekö joulun aika vaikuttamassa. Mikäs Aamuskan tilanne, testaatko vai odotteletko? Ymmärrän kumpaakin koulukantaa, itse noilla halpistikuilla tykkään testailla jotta mahdolliset...
  6. M

40+ so what wol.13

Virkki ethän vielä menetä toivoasi, ne menkkakivun tyylisetkin kivut kuitenkin voivat hyvinkin kuulua asiaan. Toivotaan että huomenna sinut yllättää vieläkin vahvempi viiva. Roxanne ai että, siellä se on jo nyytti sylissä tai viimeistään parin vrk sisään. Ihanaa! Iid@lla piinailut käynnissä...
  7. M

40+ so what wol.13

Virkki vauuuuu!!!! Hui miten ihanaa, nyt todellakin menet loppuuna asti. Mahtava uutinen; hengessä mukana :love: Aamuska ja IMD mitens teidän tilanteet? Tatti no höh, mutta reippain mielin uuteen kiertoon (y) Mitäs muille? On: ei vuotoa, oireet ennallaan mutta ehkä hieman lievempinä, plussa...
  8. M

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Kiitos kaikille :love: Meillähän tilanne että minulla on useampi lapsi edellisestä liitosta. Nykyinen puoliso on paitsi reilusti nuorempi, myöskin lapseton. Hänellä ei koskaan ole ollut pakottavaa tarvetta isyyteen, eikä lapsettomuuteen meidän suhteemme tule kaatumaan. Pari vuotta nyt tahkottu...
  9. M

Infoilen nyt tännekin, kiitos tsempeistä ja kommenteista kaikille :love: Niin vaan kävi että sykettä ei tänäänkään löytynyt. Tukilääkitys loppuu tänään ja nyt vaan toivotaan että lähtisi tyhjenemään itsestään. Aiemmassa tuulimunassa jouduin osastolle lääkkeelliseen tyhjennykseen. Melko tyhjä...
  10. M

40+ so what wol.13

Saapi siirtää plussanneista pois. Ei edelleenkään sykettä. Kesken mennyt. Tukilääkitys loppuu ja nyt vaan toivotaan että tyhjenisi itsestään eikä tarvitsisi käydä lävitse vielä tyhjennystäkin. Kiitos ihanat tuesta ja mukana kulkemisesta :love: Kaikkea hyvää ja paljon plussia nyt kehiin, IMD ja...
  11. M

40+ so what wol.13

Joko Aamuska joko? Mitens olotilat, toivotaan että tuntemukset ovat sitä itseään (y) Entäs IMD, mitkä olotilat siellä? Tattikin kohta jännän äärellä.. Virkki nyt peukut pystyssä että tärppi käy, jatkakoon alkio kasvuaan ja tulos syliin sitten 9kk päästä. Lahja-alkioiden hinnoista kyselit...
  12. M

Taustalta moi ja kiitos teille ketkä kommentoitte tilannettani. Kävin eilen rv 6+5 mittauttamassa hcg:n, arvo 22 810iu. Aiemmat kolme arvoa alkuraskaudessa 110- 253- 648, tämä mitattu 27.10. Laskin 48h tuplaantumisajalla että arvon olisi pitänyt olla jo yli 80 000iu, laitoin jo miehelle töihin...
  13. M

40+ so what wol.13

Aamuska oletkos jo uitellut testiä? Ainahan vois testailla vaikka Pregnylin poistumista elimistöstä ;) Virkki mikäs siellä meininki, pääsitkö siirtoon? Ovistestit on hyviä ja halpoja uittaa ihan uittamisen ilostakin, voit nyt testailla niillä raskautta mikäli siirtoon pääsitte, toivon mukaan et...
  14. M

Taustalta moi. Varhaisultra tänään 6+3, ei näkynyt sikiötä eikä tietty sykettä. Ruskuaispussi ja vissiin istukkakin. Kokenut lääkäri ei ollut huolissaan, ensi viikolla uusi ultra. Kaksi siirrettiin, blasto ja morula. Sanoi sitäkin että jospa tämä kiinnittynyt onkin tuo morula, heti ottaa iästä...
  15. M

40+ so what wol.13

Pikainen oma napa, käytiin tänään varhaisultrassa. Nyt harmittaa kun mentiin näin aikaisin, nyt pitäisi olla rv 6+3. Ruskuaispussi ja istukka näkyi, ei sikiötä eikä tietty sykettäkään. Lääkäri ei ollut kuitenkaan huolissaan, oireita on ja testit edelleen vahvaa plussaa. Ensi viikolla uusi ultra...
  16. M

40+ so what wol.13

Kasenja miltä tänään näyttää? Vahvistumisia viivalle, kyllä tuo minunkin silmiin haamulta näyttää.. Jännää on (y) Palailen myöhemmin, kesken töiden kurkkimassa.
  17. M

40+ so what wol.13

http://aijaa.com/FsX9wo Kun ei talossa ole raskaustestejä, oli pakko kokeilla uittaa ovistesti. Ainakin on hormonia elimistössä :ROFLMAO::whistle:
  18. M

40+ so what wol.13

Kasenja sinulta löytyy mielenlujuutta testaamisen suhteen.. Joko ratkesit? :p Itse uittelin varmaan dpo3 alkaen sekä ovis- että raskaustestejä. Halusin kuitenkin havaita mahdollisen kiinnittymisyrityksenkin. Mutta ymmärrän kyllä hyvin sinun ajatuksen miksi et vielä ole testannut. Onko oireita...
  19. M

40+ so what wol.13

Heips kanssatarpojat! Tervetuloa mukaan Karoliina ja Tatti. Karoliinan nikin muistankin ilmeisesti jo aiemmalta kerralta. Onnea matkaan teille kummallekin :)(y) Kettuperhe hyvältä kuulostaa gynekäynti, nyt vaan rennosti nautiskellen eteenpäin yrityksessä. Virkki nuo nyt jo näkyvät viisi...
  20. M

Siida suosittelen liittymään Facebookin monikkoryhmiin, sieltä saat tarvitsemaasi tietoa ja sitä kaipaamaasi vertaistukea. Eli Monikkomeininki: kaksoset ja kolmoset sekä Monikkovanhempien avoin grouppi. Itselläni on kaksoset, heitä odottaessani oli netissä sivusto Monikko-Onnea tms, en tiedä...

Yhteistyössä