Hakutulokset

  1. E

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Joku puhui ristiaisita. Me ei kuuluta kirkkoon, ja olosuhteiden johdosta ei esikoiselle pidetty mitaan nimeamisjuhliakaan. Mut siis vaikka vanhemmat ei kuulu kirkkoon, voi muksun liittaa seurakuntaan ja jarjestaa ristiaiset kirkossa. Hei odottavat äitylit. Näin srk:n työntekijänä on ihan pakko...
  2. E

    Erityislasten äiti raskaana ja ahdistunut

    Kiitos Sinulle, kun kerroit tarinasi. Ihanaa kuulla, että kaikki meni hyvin peloista huolimatta. Jospa meillekin kävisi niin ja saisimme kokea ns. normaalin vauva-arjen ja lapsen kasvun ja kehityksen, sehän olisi luxusta:)
  3. E

    Erityislasten äiti raskaana ja ahdistunut

    Kiitos, mielelläni luen, kiitos linkistä ja vinkistä :)
  4. E

    Erityislasten äiti raskaana ja ahdistunut

    Voi kiitos, olen aivan liikuttunut, miten tuntemattomat ihmiset ovat valmiita auttamaan ja ymmärtämään...pelkäsin, että saan päälleni täällä haukkuja ja ivaa.
  5. E

    Erityislasten äiti raskaana ja ahdistunut

    Toisella lapsella on lievä kehitysvamma ja toisella määrittämätön (ei voitu vielä tarkentaa, koska on niin pieni vielä eikä saatu kaikkea tutkittua). Kiitos ymmärryksestä, arki on ajoittain tosi raskasta, ei sitä käy kieltäminen.
  6. E

    Erityislasten äiti raskaana ja ahdistunut

    Lämmin kiitos, oli sinusta apua, kiitos tuesta. Hyvää kevättä Sinulle ja perheellesi.
  7. E

    Erityislasten äiti raskaana ja ahdistunut

    Hei! He syntyivät terveinä, mutta muutaman vuoden ikäisinä saivat lapsuusiän autismi -diagnoosit sekä kehitysvammadiagnoosit.
  8. E

    Autistin kirjon lasten äiti raskaana

    Hei. Löysin onnekseni tämän palstan. Eli minulla on 2 ihanaa, mutta haasteellista autismin kirjon lasta ja olen ehkäisystä huolimatta raskaana. Olen erittäin ahdistunut ja peloissani, eikä asiaa auta lähipiirin kauhistelut ja kehotukset harkita aborttia. Olen kyllä varsinainen riskisynnyttäjä...

Yhteistyössä