Hakutulokset

1. T

Tammikuun tähtöset 2017

Ja tykkään, kun siellä on ketjut eri aiheille erikseen (tammikuisten alla siis). Täällä on hankala seurata keskustelua, kun juttua tulee vaikka mistä vain tämän yhden osion alle. edit. Ja siellä on lisäksi vielä se salainen ryhmä, kun kaikkea ei tee mieli jakaa ihan julkisesti kenen tahansa...
  2. T

Tammikuun tähtöset 2017

Ne laskee vissiin aina 28 päivän mukaan :) Tai sen kuvan oon saanut..
  3. T

Tammikuun tähtöset 2017

Äsken vissiin hyväksyttiin vielä liuta jonossa olevia (varmaan sinutkin?) ja nyt ryhmä on kai sitten suljettu.
  4. T

Tammikuun tähtöset 2017

Tässä on ainaskin yks "ohje", miten liittyä ryhmään. Kopsasin sen toisaalta, en oo siis yp :) "Elikkäs, päätin perustaa "Tammikuiset 2017" raskausryhmän, sillä oma LA sijoittuu 31.12. ja kun sain vasta viikko sitten tietää tästä onnellisesta plussasta, olivat kaikki joulukuisten odotusryhmät...
  5. T

Tammikuun tähtöset 2017

On salainen, iinaalisa varmaankin auttaa liittymisessä? :)
  6. T

Tammikuun tähtöset 2017

Ääh, minäkin haluan ultraan! Miks niiden pitääkin olla niin tajuttoman kalliita :( Ehkä koitan vielä ens viikolla neuvolassa kinuta..
  7. T

Tammikuun tähtöset 2017

Mun tekee mieli ihan perus kotiruokaa. Ja suolasta ennemmin ku makeaa.
  8. T

Tammikuun tähtöset 2017

Esikoinen on vielä niin pieni, ettei varmasti ymmärrä :) Ehkä sitten kun alkaa olla isompi maha niin voi yrittää selittää. Nyt ei vielä kannata senkään takia opettaa, ettei sitten paljastuta kaikille jos kaveri osottelee mun mahaa ja hokee "vaavva" :D
  9. T

Tammikuun tähtöset 2017

Tännekin vois päivittää lasketun ajan, kun neuvolan mukaan se oliskin 1.1. Tosin eiköhän se vielä muutu kunhan ultrataan :D
  10. T

Tammikuun tähtöset 2017

Pitäsköhän itekin jo nyt sinne neuvolaan sitten soitella. Viimeks sain ekan ajan ja samalle kertaa ultran tosi ajoissa sen takia, kun menkkoja ei ollut varmaan puoleen vuoteen näkynyt. Nytkin on kierto ollut epäsäännöllinen, mutta edelliset menkat sentään tiedossa :D
  11. T

Tammikuun tähtöset 2017

Joo, itekin tein viimeks varmaan viis testiä, ultra oli joskus rv6-7 niin sen jälkeen ei ollu enää tarvetta testailla :) Jospa tälläkin kertaa pääsis ennen nt-ultraa katsomaan onko siellä ketään :)
  12. T

Tammikuun tähtöset 2017

Minäkin tein aamulla vielä toisen testin, vaikka ihan selkeä se ensimmäinenkin oli. Tarkoitus olis vielä tehdä sellainen viikko näytöllinen testi, jahka sellaisen käsiini saan. Antaisi vähän osviittaa siitä missä mennään :) Sitten voiskin soitella neuvolaan :D
  13. T

Tammikuun tähtöset 2017

Mulla oli ekassa raskaudessa alkuun ihan poikafiilis ja pieleen meni, tyttö tuli :D Vaikka siis ihan se ja sama kumpi sieltä tulee :love:
  14. T

Tammikuun tähtöset 2017

Hmm, minäkin taidan vielä hetken odotella, ennen kuin sinne fb-ryhmään uskaltaudun (y) Ja mun kohdalle voi täydentää iäksi 27 ja synnytyssairaalana KYS..
  15. T

Tammikuun tähtöset 2017

Ilmottaudutaan tännekin :) Eli eilen plussasin ja toinen olisi tulossa :love:Kierto on ollut tosi epäsäännöllinen, mutta LA jossain 2.1. tienoilla. Ilmeisesti on jo olemassa jokin salainen fb-ryhmä? Onko siellä vielä miten paljon porukkaa?

Yhteistyössä