Munkin tekee koko aika mieli perusruokaa ja valmispastoja! Ja nyt kun sanoit niin tekee mieli nyt kylmiä nakkeja!Voi jestas tätä jatkuvaa nälkää! Lihaa tekee mieli koko ajan ja ihan perusruokaa. Vetelen ihan himolla kylmiä nakkeja kans, niistä tykkään kyllä normistikin. Ihan järkkyä tää nälkä. Koko ajan vois syödä. Ihan koko ajan. Miten te muut?
Olen kuullut käytäntöjä sekä että, mutta enempi on ultrattu heti, jotta niskapoimumittaukset on pystytty tekemään ajallaanSama täällä, alkukevään vaivasi ruokahaluttomuus ja paino pääsi laskemaan mut ei tietoakaan enää sellasesta. Voisi vaan syödä ja nukkua
Osaako kukaan muuten sanoa miten kannattaisi toimia neuvolaan soittamisen kanssa..? Kun mulla on överipitkät kierrot ja edelliset kuukautiset ollut joskus maaliskuun alussa. Luulen tietäväni millon ovis on ollut (kp 45), mutta uskooko ne neuvolassa sen? Vai haluaako varmistaa missä vaiheessa raskaus on menossa ultralla. Eli mietin soitanko jo nyt vai oottelenko rauhassa vielä pari viikkoa?
Pissu1, Ennen raskautta oon käyttäny ihan niitä normaaleja allergialääkkeitä.
Mutta nyt en oo mitään ottanut, ja olo on myös sen mukainen.
Mä oon nyt jo vähän vaikeuksissa näiden oireiden kanssa, ja sit kun tosiaan se leppä ja heinät alkaa tulemaan/kukkimaan, ni sit vasta vaikeuksissa ollaan.
Ajattelin kyllä neuvolasta kysellä, että onko oikeesti yhtään allergialääkettä, jota vois ottaa myös näin raskaana ollessa. Tai sitte olla ottamatta.
Täytyy toivoa, että raskaus vähän hellittäis noita oireita.
Sain töissä työvuorot tietoon seuraavaks pariksi viikoksi ja kattelin samantien, että sattumalta osus vapaapäivä neuvola päivälle!
Voihan väsymys!
Töissä ei oo mukavaa olla silloin kun väsyttää, mutta kyllä siellä jaksaa, kun on enimmäkseen ihanat asiakkaat ja ihanat työkaverit.
Onnea jälleen uusille ja tervetuloa!
Nyt suihkun kautta syömään ja sen jälkeen nukkumaan.
Susanna & Pähkinä 6+2
Kai sitä sitte itsekin uskaltaa ottaa, ei muuten mutta alkaa olla oikeesti jo vähän tuskastuttavaa tää olo tän allergian kanssa.Heip! Mulla on kans pahat allergiat ja vielä astma kaupan päälle, niin kyselin heti kun neuvolaan soittelin, että miten noiden lääkitysten kanssa, kun ilmankaan en voi olla, niin se terkkari mulle katsoi kaikki lääkekohtaisesti ja sanoi, et kaikkia voin käyttää mitä tähänkin asti oon käyttänyt. Eli siis ihan voi zyrteciä käyttää allergiaan raskausaikana. Ite käytän cetiritsiiniä kun siihen saa kela-korvauksen, zyrteciin ei enää saa.