Hakutulokset

  1. N

    Tammikuun tähtöset 2017

    Tuhruvuoto on ihan normaalia alkuraskaudessa. Toisen lapsen raskaudessa mulla tuhrutteli koko alkuraskauden ja vaaratonta.. Rauhallisin mielin nyt ja huoletta, vaikka vaikeaahana se on.. kyllä se aina säikäyttää.
  2. N

    Tammikuun tähtöset 2017

    Mä sain vanhan painoksen mukaan neuvolasta, uudet on jaossa apteekissa.. sieltä voi käydä hakemassa itse jos haluaa. Täällä eka neuvola takana, vajaassa viidessä vuodessa ei juurikaan mitään uutta.. paitsi vasta-aineet katsotaan toisen kolmanneksen aikaan normisti josta sit selviää vauvan...
  3. N

    Tammikuun tähtöset 2017

    Suurin piirtein samoja ikiäkin ollaan.. (y) hassua että nyt tässä ketjussa tuntuu monta kainuulaista olevan. :D Asutko kajaanissa? :rolleyes:
  4. N

    Tammikuun tähtöset 2017

    Tervetuloa kaikille uusille plussanneille! :) Mulle myös määrätty aiemmissa raskauksissa Cetirizin valmistetta allergiaan ja nyt oon ottanu sitä kun sen verran tukossa olisin muuten. Eilen käyty tosiaan toispuoleisten vatsakipujen ja mahan aristelun vuoksi päivystyksessä ultrattavana. Raskaus...
  5. N

    Tammikuun tähtöset 2017

    Täälläkin flunssaoloa, naama aivan tukossa aamuisin kun herää ja iltaisin aivastuttaa. Cetirizin käytössä, silmät rähmii ja kutiaa jos unohtaa ottaa.. se alkais olemaan sit varmaan koivu joka pölyttää. :confused: Munkkien paistoa tänään, ah ihana rasvan käry.o_O
  6. N

    Tammikuun tähtöset 2017

    Töppöselle tsemppiä jatkoon! Jospa pian tärppäisi uudelleen.
  7. N

    Tammikuun tähtöset 2017

    Oho, Kylläpä vaihtelee tosiaan. Saako udella missä neuvolassa asioit? :rolleyes:
  8. N

    Tammikuun tähtöset 2017

    Kasiviikolle sain ajan ja kuulemma rv8-9 tehdään nykysin. 24.5 olis mulla, sillon neuvolan mukaan viikkoja 8+4. On muuttunut sitten viime raskauden, sillon pääsi ekaan ultraan jo viikolla 6. :D
  9. N

    Tammikuun tähtöset 2017

    Jahas, joskos sitä samaan aikaan oltais synnyttelemässä sitten vuodenvaihteessa? ..kun tuo sama kaupunkikin on kyseessä ;) Mä soittelin tosiaan labralähetettä itselle niin antoi ekan neuvola ja ultra ajan samalla kun on kuulemma ajat tiukoilla, jotta suosittelen soittelemaan että ei kovin...
  10. N

    Tammikuun tähtöset 2017

    Onpa kiva kun plussaneita lisää :) Mä tein just nyt eli illalla digin ja viikot täsmäisi, kuvassa eilinen PC ja viiva vahvistumaan päin. Testi tehty siis dpo17. http://aijaa.com/wNQNT3 Digi näytti 2-3vk ja oviksesta laskettuna olisi nyt rv4+4 (y) Töppönen, jospa viiva vahvistuisi kun odotat...
  11. N

    Tammikuun tähtöset 2017

    Ja jotain unohtu,,,:) 30.12 / NNor@ / 27v / KAKS / 4. lapsi
  12. N

    Tammikuun tähtöset 2017

    Hei! Liityn varovaisesti mukaan! Tänään soittelin neuvolaan ja pyysin päästä verikokeisiin mittaamaan hcg-arvon ja neuvolatäti antoikin sitten kaikki ajat sinne kerralla, jospa ei tarvitse perua. Varovaisin mielin siis päivä kerrallaan, tämä on meille neljäs lapsi ja viimeisen vuoden aikana...

Yhteistyössä