Hakutulokset

1. P

Laiva ja kaksostenrattaat?

Jeps, oon kirjautunutkin, mutta täytyy lähteä kouluun nytten, laita viestiä jos tarvii.. Me ei noita kumpiakaan normaalisti tarvita, kun tyttö on jo neljä, ponyja käytetään juoksulenkeillä vaan joskus.. Toiset on ollut häkkivarastossa jo jonkin aikaa turhanpanttina..
  2. P

Millainen päivä 1-vuotiailla on päiväkodissa?

Meidän päiväkodissa ihan pienet saa nukkua kahdet päikkärit jos tarve vaatii, tosin se mitenkä se kunkin kohdalla toteutetaan on eriasia.. Jos ei ole herkkäuninen niin pystyy helposti nukkuun samassa tilassa kun missä muutkin on, pienillä on yhtä tilaa koko osasto, siis leikkitila ja...
  3. P

ÄKKIÄ APUA...sähkösopimuksesta...

Siis mikä aprillipila tää on, kai nytten kaikki tietää että pitää ottaa oma sähkösopimus. Jos kuuluu sähkö vuokraan/vastikkeeseen niin kyllä siitä papereissa lukee,jotka nytten toivottavasti ootte lukenut..
  4. P

Pinotkaas sanomalehtien aprillipiloja...

Nää molemmathan on kirjotettu 29.3,eli kumpikaan ei ole pilaa..
  5. P

Kertokaas (laihduttaneet/laihduttajat) mulle...

\ Juustosiivu painaa noin 10g eli yhdessä juustosiivussa(juustosta riippuen tietty on 25-30kcal.. Margariinissa/voissa n. 40kcal leivän päällä sitä ollessa n.8g, leipä itsestään(tässä tapauksessa kauraleipä) n.80kcal ja sitten kasviksista ripaus lisää..
  6. P

\ Ruokalusikallinen on aika paljon rasvaa.. Oon tehnyt tieteellistä tutkimusta että n.8g on normi leivälle laitettu rasvamäärä, juustoviipale painaa kanssa n.8-10g.. :laugh: Mutta joo, tuohon luokkaan se suunnilleen menee.. Nimimerkillä keittiövaaka aihettaa hurjaa riippuvuutta..
  7. P

\ Lähemmäksi totuutta on n.150kcal tuosta annoksesta, olettaen että leipä on siis esim.toinen puolikas kaurapuikulasta..
  8. P

Kilo läskiä on 7000kcal, eli jos kuukaudessa haluaa kilon laihtua, niin se tekee päivää kohden kalorivajetta n. 230kcal..
  9. P

nelosen muumikisa

Meillä neiti voitti pääsyliput,mutta ei päästä tuolloin.. Harmi..
  10. P

Hyla-maito ja riisipuuro

Meillä tehdään hylariisipuuro niin että keitetään puuro veteen ja ihan lopuksi lisätään hylakermaa..
  11. P

"etunimi" juna (koriste)

Meidän neiti sai just sunnuntaina sellasen Portugalin tuomisina..
  12. P

Yh.Äippät Pirkanmaa/Tre

Täällä kanssa yksi, 24v mami ja 3-vuotias tyttö :wave:
  13. P

kunnei kuulu mihinkään..

Vähän samat fiilikset on täälläkin päin.. Vaikka ympärillä on hyvä tukiverkko,niin silti olen kuitenkin yksin,eihän heillä ole samanlainen tilanne, ja omat menot on niilläkin.. Käyn kyllä koulussa ja neiti on hoidossa eli viikolla ei niin kovasti ahdista,mutta viikonloppuisin sitäkin enemmän...
  14. P

pottailu

Meillä jo kesällä kesällä kävi potalla pelkästään, mutta tuli takapakkia kun aloitti neiti tarhan. Nytten tarhassakin on päästy pois vaipoista, enää pihalla on varalta,ettei ulkovaatteet kastu vahingon sattuessa Niin, tyttö kohta 1v 10kk

Yhteistyössä