Onkos kukaan ollu laivalla kaksostenkärryillä? Mahtuuko niillä meneen siellä käytävillä vai onko ihan tuhoon tuomittu idea? Sen tiedän, et tavalliseen hyttiin eivät aukinaisena mahdu, mut tosiaan ne käytävät, pääseekö eteenpäin?
No meillei oo kaksia yhden kärryjä, eikä viittis sitä varten ostaakaan....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ennemmin otan minne vaan kahdet yhden hengen jos aikuisia kaks. Paljon helpompi jos ihmisiä enempi.
Niin, kärryt on siis vierekkäin istuttavat, sen tiedänkin et peräkkäin istuttavilla mahtuu... =)Alkuperäinen kirjoittaja Wide:Meillä oli peräkkäin istuttavat, toimi hyvin
Juu ehkä hankalaa ja ahdasta se on niillä, mutta meillä ei oikein ole muita vaihtoehtoja kuin ottaa ne kärryt, tai sit jättää menemättä. Joten sen takia ihan kokemuksia haluisin, et mahtuuko ne ylipäätään sinne käytävälle, vai jääkö matka tekemättä...Alkuperäinen kirjoittaja hankalaa:En suosittele. Mieluummin vaikka rinkka tms. kantolaite ja matkarattaat. Me ollaan menty pienempi ergossa ja isompi matkiksissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos joudut autokannelta rataat raahaamaan, niin tuhoon tuomittu idea.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:olin just rattaiden kans laivalla ja rattaat sai hissiin mahtumaan just ja just. eivätkä siis olleet edes kaksosten rattaat.
Alkuperäinen kirjoittaja Pedi:tai näytätte olevan tampereelta niin voin esim. ite lainata rattaita, on ponyt ja sitten toiset kuomurattaat, missä pystyy nukkuunkin..
Kyllä siellä pitäisi mielestäni olla, tosin rajotettu määrähän niitä on, en tiedä pystyiskö niitä varaan etukäteen ettei käy hassusti eikä sitten olekkaan rattaita..Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Alkuperäinen kirjoittaja Pedi:tai näytätte olevan tampereelta niin voin esim. ite lainata rattaita, on ponyt ja sitten toiset kuomurattaat, missä pystyy nukkuunkin..
Satutko tietään, onko viking isabellalla vuokrakärryjä? Sillä ollaan menossa, ja paan kyllä sinne kyselyä asiasta sähköpostitse kuhan ehdin....
Meillä lapset 1v3kk ja 3kk, joten molemmilla oltava kyllä joku menopeli...
onko Pedi vielä linjoilla? Jos ei laivalla ole kärryjä, niin voisin harkita tota sulta lainaamista, jos tosiaan oon niin mukava et lainaat?! =) Ootko kirjautuneena tänne, jos laittasit Y-viestiä aiheesta?Alkuperäinen kirjoittaja Pedi:tai näytätte olevan tampereelta niin voin esim. ite lainata rattaita, on ponyt ja sitten toiset kuomurattaat, missä pystyy nukkuunkin..
Jeps, oon kirjautunutkin, mutta täytyy lähteä kouluun nytten, laita viestiä jos tarvii.. Me ei noita kumpiakaan normaalisti tarvita, kun tyttö on jo neljä, ponyja käytetään juoksulenkeillä vaan joskus.. Toiset on ollut häkkivarastossa jo jonkin aikaa turhanpanttina..Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:onko Pedi vielä linjoilla? Jos ei laivalla ole kärryjä, niin voisin harkita tota sulta lainaamista, jos tosiaan oon niin mukava et lainaat?! =) Ootko kirjautuneena tänne, jos laittasit Y-viestiä aiheesta?Alkuperäinen kirjoittaja Pedi:tai näytätte olevan tampereelta niin voin esim. ite lainata rattaita, on ponyt ja sitten toiset kuomurattaat, missä pystyy nukkuunkin..
Juu, palataan asiaan. Laitoin postia just vikingille, katotaan mitä vastaavat...Alkuperäinen kirjoittaja Pedi:Jeps, oon kirjautunutkin, mutta täytyy lähteä kouluun nytten, laita viestiä jos tarvii.. Me ei noita kumpiakaan normaalisti tarvita, kun tyttö on jo neljä, ponyja käytetään juoksulenkeillä vaan joskus.. Toiset on ollut häkkivarastossa jo jonkin aikaa turhanpanttina..Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:onko Pedi vielä linjoilla? Jos ei laivalla ole kärryjä, niin voisin harkita tota sulta lainaamista, jos tosiaan oon niin mukava et lainaat?! =) Ootko kirjautuneena tänne, jos laittasit Y-viestiä aiheesta?Alkuperäinen kirjoittaja Pedi:tai näytätte olevan tampereelta niin voin esim. ite lainata rattaita, on ponyt ja sitten toiset kuomurattaat, missä pystyy nukkuunkin..