Hakutulokset

  1. R

    IMATRA HOI!

    Olen ensi viikolla tulossa sukuloimaan Imatralle ja ajattelin täältä kysellä missä olisi kivaa tekemistä/katseltavaa lapsille. Onko jossain lähistöllä eläinpuistoja tai ihan tavallisakin puistoja.Tai missä yleensä viettätte aikaanne lastenne kanssa, kun ette ole kotona. Kiitos jo etukäteen...
  2. R

    Mirena-kierukka ja haluttomuus

    Siinä se otsikossa tulikin.Onko muilla ollut samaa ongelmaa?Kierukka ollut 3kk ja halut on kadonneet tyystin.
  3. R

    7kk syöminen

    Miten teidän 7 kk vauvat syö? Monta ateriaa päivässä ja mitä olette tarjonneet? Mites teillä yöt menee?Syödäänkö vielä yöllä?
  4. R

    Kokemuksia BabyWelt-tuplarattaista

    Meidän muksuilla ikäeroa 1v4kk ja kärryt on toimineet ihan mallikkaasti. Kärryt on kevyet ja helpot työntää. Olen 164cm pitkä ja minulle työntöaisa on liian korkealla, jos jalassa on ihan littanapohjaiset kengät. Ja sitähän ei voi säätää. Samoin istuinosan kapeus on miinusta. Nyt juniori on 6kk...
  5. R

    Lempäälä

    Täällä vähän yli 30 v äiti ja kaksi poikaa (1v 8kk ja 4kk) etsii uusia ystäviä Lempäälästä. Muutimme joulukuussa Sääksjärvelle ja olisi kiva tutustua lähialueen asukkeihin. Myös alueen kerhotoiminta kiinnostaa. Jos tiedät alueen kerhoista ja/tai haluat tutustua meihin, lähetäppä yv:tä niin...
  6. R

    Raju pulauttelu korvikkeen jälkeen...?

    Meillä oli sama juttu kun annoin pullosta pelkkää korviketta. Kokeilin sitten puolet korviketta ja puolet pumpattua rintamaitoa. Pulauttelua ei enää tullut. Olisiko vaan tottumattomuutta korvikkeeseen.
  7. R

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    Onnittelut kaikille vauvan saaneille! Meille syntyi poika 2.9.Pituus oli 50 cm ja paino 3450g.Kaveri näki päivänvalon viikolla 39+5.Nyt ollaan kotiuduttu ja päästään pikku hiljaa kiinni arkeen. Voimia kaikille vauvansa saaneille ja odottajille!
  8. R

    ???SYYSMASSUT 2007??? TOUKOKUU

    Täällä myös yksi Taysilainen, joka tulee mielellään puistotapaamiseen. Olen kotona hoitovapaalla hieman yli 1v pojan kanssa, joten meille sopii melkein mihin aikaan vaan. Yv:täkin voi laitella, jos kiinnostaa törmätä ennen suunniteltua viikkoa 22. Päivittäjälle : ikä 33v ja sairaala TAYS.<br><br>
  9. R

    TAMPERE HOI

    Olen 33v yhden pojan äiti itä-Tampereelta.Toinen lapsi on tulossa syksyllä. Minä myös huhuilen täällä uusia kavereita. Laitappa viestiä.<br><br>
  10. R

    Kaipaatko ruokaohjeita??

    Turkissa sekä Suomessa kreikkalaisessa ravintolassa olen syönyt todella hyvää kasvispataa. Sellaisen ohjetta kaipailisin kovasti.

Yhteistyössä