Hakutulokset

  1. R

    Huhtikuiset 2018 marras-tammikuussa

    Monilla on rakenneultra jo ihan käsillä! Meillä vielä kuukausi odotettavaa. o_O Vatsa on tullut kunnolla esiin (johtunee siitä että ei tuosta edellisestä raskaudesta ja synnytyksestä ole nyt kuin reilu vuosi). No, tällä vatsalla mennään eikä tätä nyt enää voi oikein peitelläkään. Tosin se...
  2. R

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Voi ikävät uutiset. Suuri halaus @tuikkukippo ❤️ @Korallikala mulla on semmonen Ikeasta ostettu pitkän mallinen sohvauntuvatyyny sängyssä jalkojen välissä (kyljellään maatessa). Loppuraskaudessa viimeks niitä oli kaks joista toinen vatsan alla. Meillä oli tänään np-ultra jossa kaikki kunnossa...
  3. R

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    @Hp83 olen tosi pahoillani teidän puolesta. ❤️ Toivottavasti saatte pian jatkoa mikäli se on toiveena. Mulla alkaa kans pikkuhiljaa EHKÄ helpottaa pahoinvointi. Ainakaan ei ole enää joka päivä koko ajan, vaan pahimmat olot ehkä pari kertaa päivässä. Sormet ristissä nyt ettei enää tulisi...
  4. R

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Ansulille paljon halauksia! Mä olen myös täällä taustalla. En oikein uskalla uskoa tätä vieläkään todeksi kun ei ole muita todisteita kuin se yksi raskaustesti (ja edelleen jatkuva pahoinvointi ja väsymys). Ensi viikolla eka neuvola mut ei sekään käynti todista että kaikki olisi hyvin...
  5. R

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Ihana kuulla teiltä kivoja ultrakuulumisia! Tavallaan itsekin haluaisin käydä mut toisaalta np-ultra on aika pian (tai voihan siihen mennä vielä viisikin viikkoa...). Ja pahoinvointi pitää huolen että usko raskauteen säilyy.
  6. R

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Yksi uusi jäsen täällä! Laskettu aika 25.4., viikkoja tällä hetkellä 7+3. Plussan tein kaksi viikkoa sitten, raskautuminen oli suunniteltua ja toiveissa pikkusisarus lokakuussa 2017 syntyneelle ekalle yhteiselle lapsellemme. Jäätävä väsymys ja aaltoileva ympärivuorokautinen oksettava olo ovat...
  7. R

    Lokakuun lapsoset 2016

    Täällä yksi viikko sitten plussannut liittyy joukkoon. Vähän varovaisesti odotan tätä alkua tässä; että miten käy ja miten lähtee odotus liikkeelle. Samanlaista odotushysteriaa ei ole ilmassa kuin 11 v sitten esikoista odottaessa... ;) Luin tän ketjun läpi tällä viikolla. Pahoittelut niille...

Yhteistyössä