Hakutulokset

  1. J

    Lokakuiset 2021

    Fb ryhmässä meitä tällä hetkellä 47, vielä mahtuu mukaan :) puhetta ollut että ryhmäkoko olisi 50-60.
  2. J

    Lokakuiset 2021

    Face ryhmään mahtuu vielä porukkaa :) ilmoitellaan täällä sitten kun alkaa ryhmä täyttymään!
  3. J

    Lokakuiset 2021

    Mahtuu face ryhmään vielä hyvin :)
  4. J

    Lokakuiset 2021

    Kaikille tähän mennessä viestiä laittaneille laitettu kaveripyyntö/lisätty ryhmään. En jostain syystä saa facessa kaikkia ilmoituksia nyt, eli jos oot jo hyväksynyt kaveripyynnön mutta en ole lisännyt ryhmään niin laita täällä vielä viestiä.
  5. J

    Lokakuiset 2021

    Mä tein salaisen ryhmän, laittakaa mulle yv linkki profiiliin tai nimi ja tarkka kuvaus profiilikuvasta että löydän oikeat ihmiset. lisään kaveriksi siksi aikaa että saan lisättyä ryhmään! Pidetään ryhmä pienenä. oon vielä esikoisen kanssa kotona joten meillä on arki kiireistä, en välttämättä...
  6. J

    Lokakuiset 2021

    Onnea kaikille plussista! ❤ Täällä saatu kaksi viivaa tikkuun tänään! 6.10 odotetaan pikkusisarusta saapuvaksi, esikoinen nyt 1v. Viikko sitten tuli alaselkä kipeeksi, pari päivää nivusia vihlonut, ja oon ollut todella itkuherkkä. Jotenkin vain tiesin, oli todella vahva tunne. onkos mitään...
  7. J

    Marraskuiset 2019

    Heippa ja onnea plussista kaikille! Täällä vihdoin eilen saatu testiin selkeät viivat! :love: tänään piti vielä varmistaa parilla testillä.. :whistle: ensimmäistä lasta odotellaan ja LA 31.10 laskureiden mukaan, mutta pidempien kiertojen takia uskon, että siirtyy marraskuun puolelle. Yritystä on...

Yhteistyössä