Hakutulokset

  1. N

    Maaliskuiset 2024

    Täällä myös ultrassa käyty ja pieni syke siellä näkyi 😍 menkkojen mukaan 6+6, ultran mukaan 6+1, mutta koko vielä niin pieni että menkkojen mukaan mennään.
  2. N

    Maaliskuiset 2024

    Ja olen siis vierailijana tänne aiemmin kirjoitellut 😊 la meillä näillä näkymin 26.3
  3. N

    Maaliskuiset 2024

    Toisena päivänä ei mitään oireita ja toisena taas on niin tissit kipeät ja vois vaan oksentaa 😅 Mullekin laittoivat neuvolasta varhaisultraan ensi viikon tiistaille, koska viimeisin raskaus oli kohdunulkoinen (siinä kyllä vuodin alusta asti noin 4 viikon ajan).
  4. N

    Huhtikuiset 2023

    Voimia sinne ❤ täällä ihan sama tilanne todettiin tänään... keltarauhanen kyllä löytyi, mutta siinä kiinni oli joku nestepussi joka ei ole normaalia. Tutkimukset siis jatkuvat, mutta kohtu tosiaan oli tyhjä ja kotitesti tänään nega.
  5. N

    Huhtikuiset 2023

    En ole oikein uskaltanut vielä iloita asiasta tai edes miettiä sitä, koska olisin halunnut vielä (monta) lasta ja miehelle riittäisi jo. Olen siis asian kanssa kipuillut jo pidemmän aikaa. Mutta firma on iso ja kansainvälinen, en usko että sen suhteen on kuitenkaan mitään ongelmia. Ja olisi...
  6. N

    Huhtikuiset 2023

    Mulla sama juttu että aloitin just kesällä uudessa työssä ja koeaikakin vielä 6kk ja nyt yllätysraskaus tupsahti elämään 🙈 vauva on kyllä kovasti toivottu ja odotan jo äitiyslomaa vaikka tavallaan nolottaa kertoa jääväni pois heti ja tiedän että mun tilalle on vaikea ykskaks saada ketään. Oon...
  7. N

    Huhtikuiset 2023

    Miksihän tämä minut vierailijaksi laittoi vaikka olin kirjautunut sisälle 🤔
  8. N

    Huhtikuiset 2023

    En ihan vielä 40, mutta 37 eli lähellä tullaan 😁 ja meillä myös vanhin yhteinen ekaluokkalainen
  9. N

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Täällä liittyy joukkoon vielä yksi syyskuun odottaja <3 plussasin vasta alkuviikosta, koska edellisestä raskaudesta johtuen kuukautiset ovat vielä epäsäännölliset. Meillä siis ennestään poika 01/15 ja itse olen 30 vuotias, mies minua muutaman vuoden vanhempi. Takana myös km (rv10+6). La on...

Yhteistyössä